Painoa 45kg
Ja suunta alas! Ajatuksia? Muita samanpainoisia? Pituutta noin 160 cm
Kommentit (49)
Ei kannata ihan oikeasti. Elämä on paskaa kun elimistö ei jaksa. Ota ittees niskasta kiinni. T. Ex-163 cm/42 kg
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:13"]
Olen 157cm ja 43kg. Painoindeksi ei kerro koko totuutta, myös ruumiinrakenne vaikuttaa. Olen pieni ja siro ja mielestäni ihan naisellisen näköinen enkä mikään luuranko. Enkä yritä muuttaa painoani mihinkään suuntaan, pysyköön sellaisena kuin on normaaleilla elintavoilla. Ei nättiä ole mahdollisimman laiha vaan mahdollisimman luonnollinen.
[/quote]
Mutta ap tässä yrittää laihduttaa. Siinä se ero.
Joku psyykkinen häiriötila? Pikapikaa kallonkutistajan pakeille, ennen kuin on liian myöhäistä.Vai mietitkö jo uurnaa tai arkkua?
Sulla on vielä matkaa mun pienimpiin mittoihin, jotka oli 37kg/167. Ja mulla ei edes ollut anoreksiaa js kuukautiset tuli ajallaan. Tätä ihmettä kyllä kovasti tutkittiin mutta syytä ei löydetty muualta kuin aineenvaihdunnan nopeudesta. Ja tosiaan kärsin laihuudesta, ja en todellakaan nauttinut siitä. Häpesin vain!
Ok kaksikymppiselle. Nelikymppiselle ei.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:45"]
Sulla on vielä matkaa mun pienimpiin mittoihin, jotka oli 37kg/167. Ja mulla ei edes ollut anoreksiaa js kuukautiset tuli ajallaan. Tätä ihmettä kyllä kovasti tutkittiin mutta syytä ei löydetty muualta kuin aineenvaihdunnan nopeudesta. Ja tosiaan kärsin laihuudesta, ja en todellakaan nauttinut siitä. Häpesin vain!
[/quote]
Mulla vähän sama. Painoa vaan vähän enemmän, 43kg. Pituus 168cm. Miten sait painon nousemaan, vai saitko?
Itsellä stressi pudottaa hyvin tehokkaasti painoa. Ei kyllä ole kiva, kun täytyy syödä todella usein. Vie aikaa muulta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:32"]
Painoa 45kg
Ja suunta alas! Ajatuksia? Muita samanpainoisia? Pituutta noin 160 cm
[/quote]
Painu mäkkiin siitä!