Painoa 45kg
Ja suunta alas! Ajatuksia? Muita samanpainoisia? Pituutta noin 160 cm
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:16"]
Alunperin painoin tosiaan sen 56 kg, sellanen kunnon valas :D
Jossain vaiheessa taisi liikkumiset menna liiallisuuksiin, nyt haluisin vaan hiukan hoikentua.
ap
[/quote]
Kuule, et sä sitä valasta saa karkotettua laihduttamalla, vaan hakemalla apua.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:17"]
Aamulla kävin vaa'alla, oli kilo tullut lisää, nyt siis painoa 44kg, pituutta 163cm. Lisäksi vielä oleb raskaana (alussa vasta). Piti tiputtaa painoa, mutta tässä tilanteessa joutuu katsomaan asiaa uusiksi...
-yks mami-
[/quote]
Ja sinä myös, nyt loppuu tuo pelleily. Ajattele lastasi. Sä siirrät nuo ongelmat vain eteenpäin sille lapsellesi, ja se on täysin viaton. Haluatko kasvattaa syömishäiriöisen lapsen?
Nyt vittu molemmat ulos sieltä kuplasta.
Malli kuoli anoreksiaan
Ranskalainen malli ja näyttelijä Isabelle Caro on kuollut 28-vuotiaana.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288359307947.html
+kuinka absit paremmin esiin? Aina valilla ilmoittelee itsestaan, sitten katoaa...voih ja nyyh part 1000
ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:24"]
+kuinka absit paremmin esiin? Aina valilla ilmoittelee itsestaan, sitten katoaa...voih ja nyyh part 1000
ap
[/quote]
No mitä jos nylkisit vatsanahan pois? Näkyy ongelmitta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:24"]
ap
[/quote]
No mitä jos nylkisit vatsanahan pois? Näkyy ongelmitta.
[/quote]
Flaying is the new strong!
56kg on kieltämättä vähän liikaa ei-lihaksikkaalle 160cm naiselle (en olisi itsekään tyytyväinen). 45kg ei ole anorektinen paino tuolla pituudella (anoreksia on mielen sairaus tietysti mutta tarkoitan ettei ole sairaaloisen laiha) ainakaan nuorella naisella ei näytä pahalta, laihalta korkeintaan. Tuosta en kuitenkaan enää lähtisi pudottamaan painoa, vaan jos et ole tyytyväinen niin kannattaa kiinteyttää kroppaa liikunnan avulla. Kokeile hankkia vähän lihasmassaa ja unohda se puntarin tuijottelu hetkeksi. Jos et ole tyytyväinen niin ne lihakset saa kyllä nopeasi kadotettua :).
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:47"]
56kg on kieltämättä vähän liikaa ei-lihaksikkaalle 160cm naiselle (en olisi itsekään tyytyväinen). 45kg ei ole anorektinen paino tuolla pituudella (anoreksia on mielen sairaus tietysti mutta tarkoitan ettei ole sairaaloisen laiha) ainakaan nuorella naisella ei näytä pahalta, laihalta korkeintaan. Tuosta en kuitenkaan enää lähtisi pudottamaan painoa, vaan jos et ole tyytyväinen niin kannattaa kiinteyttää kroppaa liikunnan avulla. Kokeile hankkia vähän lihasmassaa ja unohda se puntarin tuijottelu hetkeksi. Jos et ole tyytyväinen niin ne lihakset saa kyllä nopeasi kadotettua :).
[/quote]
Kieltämättä se ei ole liikaa, vaan ihan normaalipaino.
Jossain vaiheessa taisi liikkumiset menna liiallisuuksiin, nyt haluisin vaan hiukan hoikentua.
ap
[/quote]
Itse olen 173cm ja 47kg, eli bmi saman kuin sinun on ollut (joskus ennenmuinoin) laihimmillasi. Provoavaan aloitukseen saat provoavan vastauksen, eli nykyinen painoindeksisi n.17 ei todellakaan ole mikään erikoinen juttu. Laihduta kunnolla ennen kun alat netissä huutelemaan ja mukamas pätemään O.o
Huomionhakuisuudella ei näemmä ole mitään rajoja.
Itse painan 47 ja pituutta 165. Eikä anoreksiasta kuulkaa huoltakaan. Mulla ei ole lihasta nimeksikään ja rasvaa löytyy sen tilalta. Joten älkää siellä neuvoko jos ette tiedä ruumiinrakennetta. Pusuja av-mammat <3
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:17"]
ap
[/quote]
Itse olen 173cm ja 47kg, eli bmi saman kuin sinun on ollut (joskus ennenmuinoin) laihimmillasi. Provoavaan aloitukseen saat provoavan vastauksen, eli nykyinen painoindeksisi n.17 ei todellakaan ole mikään erikoinen juttu. Laihduta kunnolla ennen kun alat netissä huutelemaan ja mukamas pätemään O.o
Huomionhakuisuudella ei näemmä ole mitään rajoja.
[/quote]
No ei ole, esimerkkinä vaikka sinun viestisi.
Strong is the new skinny. Salille tyttö hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:27"]
Strong is the new skinny. Salille tyttö hyvä :)
[/quote]
But flaying is the new strong!
Äidilläni on samat mitat, mutta ei hän kyllä mitään syökään. Tupakkaa ja alkoholia vielä siihen päälle nuoruudesta asti, niin näky on kaikkea muuta kuin kaunista.
Mulla on yksi tuttu, joka varmaan on suunnilleen noissa mitoissa tai kevyempikin, mutta hänellä on autoimmuunisairaus, joka ilmeisesti vaikeuttaa ravinnon imeytymistä. Samoin sitä tekee lääkitys.
Mä oon alkanut suhtautua näihin "mä-vaan-oon-tällainen-superlaiha-luonnostani" aika cum grano salis ensinnäkin siksi, että olen tavannut runsaasti syömishäiriöisiä, jotka ovat tietyssä vaiheessa sairauttaan kertoneet mielellään vain olevan ruumiinrakenteeltaan sellaisia. Sitten on näitä, jotka ei vaan syö. Mulla on sellainen ystävä, joka sairastaa marttyyritautia, ja siihen kuuluu se, että hän tekee niin paljon töitä, ettei ehdi nukkua ja tinkii omasta syömisestään, koska haluaa säästää.
Ihminen tarvitsee myös sitä rasvakerrosta ja elimistön ihan normaali toiminta ohjaa ihmistä syömään. Alipaino ei yleensä ole terveen merkki, toki ruumiinrakenteissa ja elimistöissäkin on eroja. Mun tuttavapiirin huomattavan laihat ihmiset ihan paria lukuun ottamatta (oma mies, pari harrastuskaveria) ovat laihoja (siis en puhu nyt hoikkuudesta, vaan laihuudesta) luonnostaan. Muilla on joku syys, fyysinen tai psyykkinen sairaus tai huonot elintavat.
Olen 157cm ja 43kg. Painoindeksi ei kerro koko totuutta, myös ruumiinrakenne vaikuttaa. Olen pieni ja siro ja mielestäni ihan naisellisen näköinen enkä mikään luuranko. Enkä yritä muuttaa painoani mihinkään suuntaan, pysyköön sellaisena kuin on normaaleilla elintavoilla. Ei nättiä ole mahdollisimman laiha vaan mahdollisimman luonnollinen.
Itse olin "parhaimmillani" 175/47. Ah kun oli kaunista! not. Sairastin tuon anorektisen vaiheen jälkeen 7 vuotta bulimiaa ja nyt vihdoin päässyt moisesta paskasta eroon. Olen tällä hetkellä raskaana ja huoli sairauden uusimisesta on pinnalla, mutta pyrin kaikin voimin tuomaan maailmaan terveen ihmisen, joka myös kasvaa terveen aikuisen kanssa.
Eli apua nyt hakemaan, jos painoasiat vie elämästä kaiken muun.
Aamulla kävin vaa'alla, oli kilo tullut lisää, nyt siis painoa 44kg, pituutta 163cm. Lisäksi vielä oleb raskaana (alussa vasta). Piti tiputtaa painoa, mutta tässä tilanteessa joutuu katsomaan asiaa uusiksi...
-yks mami-