Kävin veraissa, vaimo suuttui
Ihme huuto siitä että kerran kävin panemassa yhtä muijaa.
Miksi pitää riehua tuollaisesta? Kyse oli vain yhden illan jutusta, ei siinä ollut mukana mitään tunnetta (muuta kuin himoa).
Ja nyt vaimo on kuin maailma olisi romahtanut.
Mikä teitä naisia vaivaa?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:51"]
Minä veikkaisin että on epävakaa personaallisuuhöiriöstä on kysymys-kun et edes ymmärräät,että teit väärin. Avioliitossa luvataan rakastaa ja olla uskollisia. Se on avioliiton tarkoitus. Se,ettei sinua kadutta ja jopa menit leuhkimaan sillä vaimolle kertoo ettei tunneelämässä oo kaikki kunnossa-tai jooko yrität kostaa jostain. Minkäläinen sinun äitisuhtesi on,oliko se luottavainen avoin ja lämminhenkinen? Koska pojalle on erittäin tärkeä äidin rakkaus ja hyväksyntää,jos et koe olevan hyväksytty niin haluan ikäänkun "kostaa" naiseille..heistä tulee sinun uhria ja käyttäydyt heitä kohtaa julmasti. Hae apu,suosittelen.
[/quote]
En leuhkinut. Vaimo sai selville, valitettavasti.
AP
Vaimolle: Mikäli luet tätä, lähde viihteelle. Iske sieltä mies ja nauti elämäsi kyllyydestä. Pannaan menemään, mennään panemaan. Miehesi ei ole edes mies, joten parempi pistää vaihtoon.
P.S. Jos olisit mun mies, olisit lentäny ajat sitte.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:09"]
Nyt voi vaimosikin mennä ja tulla, miten huvittaa. Ihanaa vaihtelua tiedossa. Voi valita, haluaako mikromunaa tänään, ja huomenna kenties sitä kesäkurpitsaa. Vaimostasi on tulossa hyväntuulinen sulotar.Eläköön tasa-arvo!
[/quote]
Kylläpä tästä "kesäkurpitsasta" tulikin kertaheitolla palstan verbaliikan helmi. :D Yhdyn myös kirjoittajan näkemykseen siitä, että ap:lle tulee vielä tunteikkaita hetkiä, kun vaimo laittautuu iltaa varten ja lähtee vihannesostoksille. Toisaalta olen lukevinani tässä ap: kirjoituksessa joko provon tai sellaisen itkupotkuraivarin, joka ap:n tekisi mieli tehdä, mutta järki sanoo, ettei mammojen kanssa kannata lähteä haastamaan, jos pää ei sitten kestä kumppanin ostosreissuja. Ja, jos on niin varma, että parin lukkotilannetta saa muuten aukaistua, on parempi pyytää vaimoa mukaan huorille, pitelemään kädestä sillä aikaa, kun kassit tyhjenee. Kaikki puolisot, kun eivät muuten usko, että on tosi kysymyksessä ja asioista on juteltava, tai vaihtoehtona on liiton hajoaminen.
Eli, voit toki mennä vieraisiin, mutta tee se avoimesti ja anna kumppanille aikaa miettiä haluaako pitää sut vierelläsi, vai lähdettekö omille poluillenne? Ja, jos ei välitä, niin siinähän se vastaus on. Toki vika voi olla myös sinussa, mutta siitä olen varma, että jompikumpi pareista voittaa tässä enemmän kuin häviää.
Ugh, yli 20cm on puhunut!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 11:02"]
Vaimolle: Mikäli luet tätä, lähde viihteelle. Iske sieltä mies ja nauti elämäsi kyllyydestä. Pannaan menemään, mennään panemaan. Miehesi ei ole edes mies, joten parempi pistää vaihtoon.
[/quote]
Kostaminen on juurikin se tapa jolla rakennetaan pitkiä toimivia ihmissuhteita.
Ei missään nimessä kannata edes yrittää paneutua suhteen ongelmiin, yrittään ratkaista niitä, eikä missään nimessä kannata hyväksyä sitä että mies saattaa voida suhteessa huonosti vaikka kaikki onkin naisen mielestä hyvin kun asiat on niin kuin itselle sopii.
Ei, ehdottomasti kaikki syy on miehessä, itsessä ei ole mitään syytä. Ja ainoana ratkaisuna on aina suhteen päättäminen, mehen syyllistäminen sekä av-palstalle kirjoittaminen.
Mulla ei kyllä ole mitään sanottavaa tälle trollille, mutta sanon sen silti.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 11:02"]
[/quote]
Kostaminen on juurikin se tapa jolla rakennetaan pitkiä toimivia ihmissuhteita.
Ei missään nimessä kannata edes yrittää paneutua suhteen ongelmiin, yrittään ratkaista niitä, eikä missään nimessä kannata hyväksyä sitä että mies saattaa voida suhteessa huonosti vaikka kaikki onkin naisen mielestä hyvin kun asiat on niin kuin itselle sopii.
Ei, ehdottomasti kaikki syy on miehessä, itsessä ei ole mitään syytä. Ja ainoana ratkaisuna on aina suhteen päättäminen, mehen syyllistäminen sekä av-palstalle kirjoittaminen.
[/quote]
No kostaminen nyt vaan helpottaa oloa!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:32"]
Pyydän asianomaiselta anteeksi asiatonta mikromuna-kommenttiani. Tämän tein tyylittömästi ja moukkamaisesti sarkasmilla, koska tiedänhän kuitenkin faktana, että koolla ei ole merkitystä!
Avasit aivan uuden näkökulman entisen suppean elämänkatsomukseni tilalle, emansipaation nimissä. Maailma on miesten! Jatkossa olen viisaampi.
[/quote]
Mieti jos omalla lapsellasi olisi mikromuna? Ei varmaan enää naurattaisi....
[/quote]
Lapset eivät kuulu tähän keskusteluun. Täällä luettavat kommentit on syytä ottaa huumorilla ja hypoteettisina höpötyksinä. Eri asia ovat tietenkin henkilökohtaiset hyökkäykset ja törkeydet. Leppoisaa päivää sinulle! :)
Pyydän asianomaiselta anteeksi asiatonta mikromuna-kommenttiani. Tämän tein tyylittömästi ja moukkamaisesti sarkasmilla, koska tiedänhän kuitenkin faktana, että koolla ei ole merkitystä!
Avasit aivan uuden näkökulman entisen suppean elämänkatsomukseni tilalle, emansipaation nimissä. Maailma on miesten! Jatkossa olen viisaampi.
[/quote]
Hienoa, että tiedostit vihdoin tämän maailman suurimman totuuden. Itse koen oloni hyvin onnelliseksi. Olen vihdoin myöntänyt "piolokian" olevan ainoa oikea mittari, joten olen siis alamainen miehelleni. Biologia määrää, että miesten pitää saada tehdä mitä he haluavat, ja Raamatussakin sanotaan, että naisten pitäisi olla niinku hiljaa. Kyllä se mun Pena tietää, hän kävi peruskoulunkin melkein loppuun.
Sen takia hyväksyn sen kyynelsilmin onnesta, että Pena roikottaa Lilja-Orvokkiamme parvekkeelta pakkasessa keskiöisin, koska hän opettaa tyttärellemme akkaväen nöyryyttä. Lilja-Orvokki on oikein kiitollinen siitä, että isä antoi hänelle luvan tulla tänne maailmaan. Se on kuulkaa lopunikää velkaa. Kerran hän toi kapakasta aamiaispöytäämme oikein mukavan Jassu-nimisen tytön, jota hän sitten pani ruokapöytäämme vasten kun olimme aamiaisella. Meitä kaikkia oikein nauratti. Isi vain opetti meidän Kustaa-Napoleonkompleksillemme, että miten naisia pitää käsitellä. Kyllä siinä aamiaismurot helkkyi kulhossa, sen minä sanon tytöt!!
Olen vihdoin tasapainossa naiseuteni, piolokian ja muun maailman kanssa. Ymmärrän täysin, miksi hän pahoinpiteli minut tullessani 20 minuuttia myöhässä töistä viime tiistaina. Olisin saattanut vaikka käydä huorissa!! Lopulta uskoin itsekin, että ei se bussi ollut myöhässä, vaan olin piipahtanut jonkun toisen uroksen luona.
Suokaa anteeksi, mieheni saapuu pian kotiin, ja menen levittäytymään Lilja-Orvokin kanssa oven eteen lankkuasentoon, kasvot alaspäin. Näin Pena ei joudu tuntemaan kovaa lattiaa jalkojensa alla. Hyvää loppupäivää, arvon naiset! Nautitaan naiseudestamme!
Vaimo jaksaa edelleen huutaa. Ihme psyko!
REPS ja KOPS! *nauraa vedet silmissä*
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:46"]
[/quote]
No jaa, ehkä eläin voi "ajatella" noin, mutta ihminen on älykäs eikä ole tarvetta. Ihan yhteiskunnassa on muitakin normeja jotka pätee enemmän kuin alkukantaiset vietit. Mutta sinunlainen "mies" jää jossain vaiheessa yksin sen munansa kanssa, arvostusta kunnollisilta naisilta et tule saamaan.
[/quote]
Hah, vastaukseni oli tarkoitettu siis numerolle 30.
[/quote]
Hahahaa, mä jo vähän ihmettelinkin... meinasin jo näin "mieheksi" vartuttuani pöksyihini kurkata, josko siellä söpö mikromuna kuitenkin lymyäisi.....