Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kahdeksan tatuointia ja lisää tulossa, kysyttävää?

Vierailija
30.01.2014 |

Kahdeksan on jo, sijoittuvat rintakehästä varpaisiin eri puolille kroppaa ja haluan vielä lisää hankkia. Kaikki kuitenkin vaatteilla peitettävissä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetoituja ihmisiä :D

Ehkä jonnekin viime vuosi tuhannelle jämähtäneet ajattelevat noin.. Kyllä tatuoinnit ja lävistykset ovat tätä päivää. Harvinaisempaa taitaa olla tyyppi kenellä ei ole ainuttakaan kuvaa.

Kyllä me tatuoidutkin duunimme hoidamme ;)

T: tatskattu terkkari

Vierailija
22/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:43"]

Aika suuri osa näistä tatuointeja itselleen ottavista, tarkoitan niitä useita kuvia ottavia, on kadottanut suhteellisuuden tajun, ovat alempaa sosiaaliluokkaa, yrittävät pönkittää heikkoa itsetuntoaan, ovat tavalla tai toisella yhteiskunnan ulkopuolella eläviä luusereita. Kaiken kaikkiaan erittäin typerää sakkia ja helvetin rumia katsella.

Erityisesti kesäisin näkee näitä tapetoituja ihmisiä uimarannoilla bikineissään ja miten se olemus loistaa niissä kirkkaissa väreissä... Minulla ainakin käy oikeasti sääliksi.

[/quote]

Jos olet ylempää luokkaa olet kuitenkin kovin ahdasmielinen. Olen lukenut ihminen, käyn töissä arvostetussa firmassa ja elätän itse itseni. En ole koskaan sossussa käynyt tai muuta kuin opintotukea hakenut opiskeluni aikana. En ole rikas mutta toimeentuleva ja olen jo 14-vuotiaasta asti hankkinut omat rahani kesätöillä, en ole koskaan vinkunut vanhemmiltani rahaa. Voit kuvitella minut miksi haluat, mutta tiedän kuka olen, ja huvittavinta on että jos tulisin sinulle juttelemaan (ihan vaatteet päällä, en bikineissä) et edes tietäisi minulla olevan tatuointeja etkä siis suhtautuisi minuun tuolla ajattelumallilla :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:43"]

Ei minua ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut ovat kuvistani.

T: 16 tatuointia omaava äiti

[/quote]

Hyvä sinä! :)

AP

Vierailija
24/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:50"]

Ehkä jonnekin viime vuosi tuhannelle jämähtäneet ajattelevat noin.. Kyllä tatuoinnit ja lävistykset ovat tätä päivää. Harvinaisempaa taitaa olla tyyppi kenellä ei ole ainuttakaan kuvaa.

[/quote]

Niin hoidamme! :D

AP

Vierailija
25/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yh?

Vierailija
26/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:55"]

Oletko yh?

[/quote]

Minulla ei ole yhtäkään lasta :) tosin uskon että kun on niin lapseni rakastavat minua kuvistani huolimatta :D

AP

Vierailija
27/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia tuollaiset tatuoinnit. Varmasti käytät myös huumeita, olet rikollinen tai jonkun mopopojan "bändäri". Ihan varmasti.

Vierailija
28/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko Taija-ev yhtä kova bilettäämään kuin Onlinen aikoihin?

Vierailija
29/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:20"]

En tiedä mitä tarkoitat vaarin kalsareilla, ajattelin ihan vain näyttää kauniilta mummelilta jolla on kuvia ihollaan. Kuvani eivät ole tavallisia kiinalaisia merkkejä ja tribaaleja joita kaikilla näkyy, itse olen suunnitellut kaikki ja kaikilla on merkityksensä ja muistuttavat minua tärkeistä asioista.

AP

[/quote]

minusta hirveimpiä on ne kaiken maailman kuvat jotka ei liity toisiinsa ympäri kroppaa. Kauneinta on kun on yksinkertaisia kauniita kuvia symmetrisesti vartalolla niin että ne pukevat eikä ole vaan leima siellä täällä tuossa leijona joka muistuttaa vahvasta äidistä ja vieressä kuva lapsestani tuo teksti tuossa tarkoittaa pysy vahvana kun lapsuus oli vaikeaa.

Omat tatuointini ovat symmetrisiä jos toisessa kädessä on piikkulanka kukka kuvio niin on toisessakin ja niilläkin on merkitystä.

Tämä on vain minun mielipiteeni minusta on kivempaa katsoa ihmistä kokonaisuutena.

Vierailija
30/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:46"]

Miten niihin nyt yht äkkiä voi herkistyä jollei kymmenessä vuodessa ole mitään tullut.. Ei kaduta. Ne on osa mua.

[/quote]

http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Aiheuttaako+tatuointi+ihosy%C3%B6p%C3%A4%C3%A4/1135269439356

Vierailija
31/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En sano tätä sinulle henkilökohtaisesti, vaan yleisesti, että en kyllä haluaisi lähelleni terveydenhoitajaa jonka iho on naputeltu täyteen erilaisia "pitsikuvioita" tai mitään muitakaan kuvia/kuvioita.

Samaan kastiin kuuluvat nämä raudoitetut piikkisiat. Tosiasia on kuitenkin, että ainakaan tietyissä ammateissa olevilla tatuoinnit eikä lävistykset millään tavalla lisää luotettavuutta eikä paranna uskottavuutta!

En ole edes jämähtänyt edelliselle vuosituhannelle, sanoin jopa tosinpäin, sillä näiden alakulttuurien harrastajien elämään kuuluu laajalti kaikki muukin epäsosiaalinen käyttäytyminen. Kukapa haluaisi itseään piikittämään jonkun terkkarin josta näkee heti ulospäin ettei kaikki palikat ole ihan kohdallaan, saataa olla tripillä juuri sillä hetkellä kun piikittä asiakasta, ei tiedosta tilaansa ja tätä kautta esimerkiksi potilasturvallisuus vaarantuu oleellisesti.

Uskotko itse, että ne sinun tatuointisi lisää luottamusta asiakkaidesi silmissä vai päinvastin?

Vierailija
32/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseni on valitatko ikinä rahattomuutta?

jos niin teet jätä tatskat ja ruoki ittes eniten vituttaa kaverit joilla on vara otella tatuointeja ja loppu kuu valitetaan kun ei ole varaa tupakkaan tai ruokaan

Vierailija
33/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:20"]

En tiedä mitä tarkoitat vaarin kalsareilla, ajattelin ihan vain näyttää kauniilta mummelilta jolla on kuvia ihollaan. Kuvani eivät ole tavallisia kiinalaisia merkkejä ja tribaaleja joita kaikilla näkyy, itse olen suunnitellut kaikki ja kaikilla on merkityksensä ja muistuttavat minua tärkeistä asioista.

AP

[/quote]

minusta hirveimpiä on ne kaiken maailman kuvat jotka ei liity toisiinsa ympäri kroppaa. Kauneinta on kun on yksinkertaisia kauniita kuvia symmetrisesti vartalolla niin että ne pukevat eikä ole vaan leima siellä täällä tuossa leijona joka muistuttaa vahvasta äidistä ja vieressä kuva lapsestani tuo teksti tuossa tarkoittaa pysy vahvana kun lapsuus oli vaikeaa.

Omat tatuointini ovat symmetrisiä jos toisessa kädessä on piikkulanka kukka kuvio niin on toisessakin ja niilläkin on merkitystä.

Tämä on vain minun mielipiteeni minusta on kivempaa katsoa ihmistä kokonaisuutena.

[/quote]

Tatuointini ovat kyllä samaatyylilajia eivätkä ole siellä täällä suttuisia kuvia aivan eriasioista, ovat symmetrisesti iholla ja niin olen sen suunnitellut :) Piikkilankakuvio on viimeinen asia mitä itse ottaisin, mutta se on vain minun mielipiteeni :)

AP

Vierailija
34/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:55"]Oletko yh?

[/quote]

Mies löytyy. Jolla ei ole ainuttakaan kuvaa :D

Vierailija
35/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osa tatuoinneistasi on kuvailustasi päätellen näkyvissä. Mitä ajattelet viestiväsi muille tauoinneillasi? Millä tavalla olisit mielestäsi erilainen muiden silmissä ilman tatuointejasi?

Vierailija
36/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:05"]

kysymykseni on valitatko ikinä rahattomuutta?

jos niin teet jätä tatskat ja ruoki ittes eniten vituttaa kaverit joilla on vara otella tatuointeja ja loppu kuu valitetaan kun ei ole varaa tupakkaan tai ruokaan

[/quote]

En valita :) Aina on ollut rahaa ruokaan ja muihin välttämättömyyksiin mutta ylimääräistäkin on ollut joista olen tatskani maksanut. Minulla on pari tällaista kaveria, jotka valittavat kun ei ole rahaa jne mutta aina on rahaa kaikkeen turhaan. Suututtaa minuakin.

AP

Vierailija
37/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:55"]Oletko yh?

[/quote]

Mies löytyy. Jolla ei ole ainuttakaan kuvaa :D

[/quote]

Tämä ei ollut aloittajalta! Mutta pitää paikkaansa ap:lläkin! Ei kuvan kuvaa miehellä ole :)

AP

Vierailija
38/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:50"]

[/quote]

En sano tätä sinulle henkilökohtaisesti, vaan yleisesti, että en kyllä haluaisi lähelleni terveydenhoitajaa jonka iho on naputeltu täyteen erilaisia "pitsikuvioita" tai mitään muitakaan kuvia/kuvioita.

Samaan kastiin kuuluvat nämä raudoitetut piikkisiat. Tosiasia on kuitenkin, että ainakaan tietyissä ammateissa olevilla tatuoinnit eikä lävistykset millään tavalla lisää luotettavuutta eikä paranna uskottavuutta!

En ole edes jämähtänyt edelliselle vuosituhannelle, sanoin jopa tosinpäin, sillä näiden alakulttuurien harrastajien elämään kuuluu laajalti kaikki muukin epäsosiaalinen käyttäytyminen. Kukapa haluaisi itseään piikittämään jonkun terkkarin josta näkee heti ulospäin ettei kaikki palikat ole ihan kohdallaan, saataa olla tripillä juuri sillä hetkellä kun piikittä asiakasta, ei tiedosta tilaansa ja tätä kautta esimerkiksi potilasturvallisuus vaarantuu oleellisesti.

Uskotko itse, että ne sinun tatuointisi lisää luottamusta asiakkaidesi silmissä vai päinvastin?

[/quote]

Olen yläkoulussa terveydenhoitajana. Ainakin täällä olen oppilaiden silmissä rento ja helposti lähestyttävämpi kuin viiskymppinen kollegani joka naama nyrpeenä istuu kopissaan :)

Enkä myöskään kuulu mihinkään "alakulttuureihin". Aika raitis tyyppi, enkä vedä edes tupakkaa.. Kyllä mulla "palikat" on kohillaan vaikka tatuoinneista tykkäänkin.

Vierailija
39/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:06"]

Ainakin osa tatuoinneistasi on kuvailustasi päätellen näkyvissä. Mitä ajattelet viestiväsi muille tauoinneillasi? Millä tavalla olisit mielestäsi erilainen muiden silmissä ilman tatuointejasi?

[/quote]

Selvästi en olisi heidän mielestään alempaa kastia ja yhteiskunnan ulkopuolella, en käyttäisi HEIDÄN mielestään huumeita tai olisi jonkun mopopojan bändäri :D En ole sitä nytkään vaikka ihollani kuvia on. Mikään ei muuttuisi omassa elämässäni mihinkään suuntaan, olisi tatuointeja tai ei. En ole koskaan ajatellut viestiväni muille mitään, kuvat ovat minua varten otettuja, ei siksi että saisin ihailua osakseni tai "erottuisin" massasta :)

AP

Vierailija
40/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulussa terveydenhoitajana. Ainakin täällä olen oppilaiden silmissä rento ja helposti lähestyttävämpi kuin viiskymppinen kollegani joka naama nyrpeenä istuu kopissaan :)

Enkä myöskään kuulu mihinkään "alakulttuureihin". Aika raitis tyyppi, enkä vedä edes tupakkaa.. Kyllä mulla "palikat" on kohillaan vaikka tatuoinneista tykkäänkin.

[/quote]

Hauku sutena susien joukossa, eli lapsi lasten joukossa. Totta varmasti, että yläkoululaiset pitää sua helpommin lähestyttävänä, pojille olet se märkä uni ja suuri osa tytöistä haluaisi olla vastaavasti "cool", sitä kautta haluttu ja hyväksytty.