Minulla on kahdeksan tatuointia ja lisää tulossa, kysyttävää?
Kahdeksan on jo, sijoittuvat rintakehästä varpaisiin eri puolille kroppaa ja haluan vielä lisää hankkia. Kaikki kuitenkin vaatteilla peitettävissä.
Kommentit (61)
Tossa on vaarinkalsarit vasemmalla
Joko olet hakeutunut Satuhäihin tai muihin realityihin.
Värimaailma on varmaankin tätä luokkaa, kun kuvioiden helät värit muuttuvat lähinnä mustelman sävyyn ajan myötä.
http://yle.fi/uutiset/naiset_maaraavat_miesten_kalsareista/5058242
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:25"]
Tossa on vaarinkalsarit vasemmalla
[/quote]
Hahhaha, ei ihan tuollaista tule olemaan, tosin tuollaiset kalsarit voisin haluta! :D
AP
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:22"]
Itse suunniteltuja tatuointeja mummon nahka täynnä.
Auts, nyt saattuu sielun silmiin eläkeläisten vesijumpassa.
[/quote]
Olen suunnitellut ne ja ARTISTI on ne piirtänyt ja iholleni tehnyt :D En itse ole mustepullon ja neulan kanssa niitä alkanut sohertaa iholleni :D
AP
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:26"]
Joko olet hakeutunut Satuhäihin tai muihin realityihin.
[/quote]
En välitä reality-sarjoista, varsinkaan suomalaisista. Todella noloja ohjelmia.
AP
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:29"]
Värimaailma on varmaankin tätä luokkaa, kun kuvioiden helät värit muuttuvat lähinnä mustelman sävyyn ajan myötä.
http://yle.fi/uutiset/naiset_maaraavat_miesten_kalsareista/5058242
[/quote]
Harmi jos sinulla on ollut niin taitamaton tatuoitsija että näin on käynyt :/ minulla kuitenkin ihan ammattilainen joka on tehnyt hyvää jälkeä laatuväreistä :) Vaikka väritatuointeja minulla ei juuri ole.
AP
Mitä aiheita?
Missä olet ottanut?
Minkälainen tyyli kolahtaa noin yleensä?
En pidä tatuoinneista, en itselläni, muilla naisilla tai muilla miehillä. Ovat ainaostaan rumia esim. suomalaisen vaalean naisen iholla. Mielestäni ne eivät sovi kuin aboriginaaleille ja muille alkuperäiskansoille, joille niillä on rituaalimerkitys ja vuosisatainen perinnemerkitys.
Pidätkö tatuoinneistasi piittaamattomia ihmisiä ahdaskatseisina moukkina?
Aika suuri osa näistä tatuointeja itselleen ottavista, tarkoitan niitä useita kuvia ottavia, on kadottanut suhteellisuuden tajun, ovat alempaa sosiaaliluokkaa, yrittävät pönkittää heikkoa itsetuntoaan, ovat tavalla tai toisella yhteiskunnan ulkopuolella eläviä luusereita. Kaiken kaikkiaan erittäin typerää sakkia ja helvetin rumia katsella.
Erityisesti kesäisin näkee näitä tapetoituja ihmisiä uimarannoilla bikineissään ja miten se olemus loistaa niissä kirkkaissa väreissä... Minulla ainakin käy oikeasti sääliksi.
Ei minua ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut ovat kuvistani.
T: 16 tatuointia omaava äiti
Mitä jos herkistyt jossain vaiheessa väriaineille. Et tule saamaan niitä koskaan pois elimistöstäsi. Kadutko siinäkään vaiheessa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:34"]
Mitä aiheita?
Missä olet ottanut?
Minkälainen tyyli kolahtaa noin yleensä?
[/quote]
Haluan pysyä joten kuten "tuntemattomana", mutta ihan studiolla, maksanut reilua hintaa ja pidän itse värittömistä, pientä väriä on joissain tatuoinneissa mutta ei kaikissa. Rakastan kaikkea antiikkista ja vanhanaikaista joten kuvinani on pitsikuviota, antiikkikoruja, ruusu ja teksti lempikirjailijani kirjasta. Ainoa mitä ehkä kadun on kukkakuvio selässä (pieni) jonka otin 16-vuotiaana. Sen on tehnyt eri artisti kuin muut seitsemän on sama artisti tehnyt, hieman eroaa tyyliltään muista.
AP
Miten niihin nyt yht äkkiä voi herkistyä jollei kymmenessä vuodessa ole mitään tullut.. Ei kaduta. Ne on osa mua.
Tyylikkäät tatuoinnit lisäävät naiseen särmää ja salaperäisyyttä: http://i581.photobucket.com/albums/ss251/AMutt/tattoos-suicide-girl-008.jpg Huonot festaritatuoinnit vastaavasti eivät. Tatuointiyleistykset ovat vähän kuin sanoisi, että hatun käyttäminen rumentaa naista.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:39"]
En pidä tatuoinneista, en itselläni, muilla naisilla tai muilla miehillä. Ovat ainaostaan rumia esim. suomalaisen vaalean naisen iholla. Mielestäni ne eivät sovi kuin aboriginaaleille ja muille alkuperäiskansoille, joille niillä on rituaalimerkitys ja vuosisatainen perinnemerkitys.
Pidätkö tatuoinneistasi piittaamattomia ihmisiä ahdaskatseisina moukkina?
[/quote]
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. En ajattele pahaa ihmisistä jotka vihaavat tatuointeja tai pitävät minun tatuointeja rumina. En ole lainkaan itsekään niin suvaitsevainen ihminen, esimerkiksi suorastaan oksettaa naiset jotka ovat juuttuneet hius- ja vaatetyyliltään 70-luvulle, näitä näkee aika ajoin. Miksi siis odottaisin muilta hyväksyntää jos en sitä itse pysty kaikille antamaan?
AP
Käytätkö legginsejä? Oletko sidukkavalas?
Paljonko on kakkua jäljellä