Mitä ihmettä? Miksi en saa vastattua ketjuihin?
Eilen yhtäkkiä ei toiminut enää uudemmalla koneella, tällä vanhalla näyttää toimivan. Viestisi kohdassa ei näy ollenkaan tuota laatikkoa johon pystyy kirjoittamaan, mihin ihmeeseen se hävisi?
En minä kyllä jaksa tätä vanhaa konetta käyttää kun uusikin on :(
Kommentit (24)
Sama vika, välillä toimii välillä ei. Bannit ei mahdolliset koska en ole tehnyt mitään sääntöjen vastaista.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 15:48"]
Saitko bannia?
[/quote]
Miks miinuspeukku? Siis bannihan näkyy just sillä tavalla että ei voi kommentoida eikä aloittaa ketjuja.
En tiedä olenko saanut bannia, koska en ole eläissäni sellaista saanut, enkä ole koskaan täällä mitään pahaa kirjoittanut. Kirjoitin yhteen ketjuun vastauksen, ja seuraavassa hetkessä ei saanutkaan enää kirjoitettua, mitään viestiä tai selitystä ei kyllä tullut. Kaipa sitä tietäisi jos bannia olisi saanut? Vai olenko vaan yleisesti kirjoitellut liikaa kun tapaan kirjoittaa jopa monta vastausta päivän aikana, ja aloituksiakin jopa pari kertaa viikossa? Pitkäaikaistyöttömän, jolla ei ole ystäviä, eikä työkavereita joiden kanssa jutella, ainoa henkireikäkö tässä yritetään tukkia?
ap
Mikäli olet tietsikalla, kokeile jos onnistut vastaamaan mobiiliversion kautta. Joskus siitä on apua. Sivu on hieman eri näköinen, muuten samat jutut.
Ylläpito on ainoa joka tietää, kannattaisiko tiedustella sieltä.
Mikä selain? Vika voi olla myös modeemissa.
Mulla oli eilen sama, viestikenttä katosi.
En ole saanut bannia.
Avuksen pystyin tekemään, kun sain ensin viestin, että viestikenttään on pakko kirjoittaa....vaikkei sitä siis ollut. Sitten se ilmestyi siihen??
Mulla ei ole kännykässä nettiä, enkä tiedä miten ylläpidolta mitään kysytään, onko tässä sivulla joku nappula sitä varten?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:09"]
Mulla oli eilen sama, viestikenttä katosi.
En ole saanut bannia.
Avuksen pystyin tekemään, kun sain ensin viestin, että viestikenttään on pakko kirjoittaa....vaikkei sitä siis ollut. Sitten se ilmestyi siihen??
[/quote]
Mä yritin samaa konstia, mutta ei se laatikko siihen ilmestynyt vaikka tuli teksti että viesti pakollinen... ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:09"]
Mulla ei ole kännykässä nettiä, enkä tiedä miten ylläpidolta mitään kysytään, onko tässä sivulla joku nappula sitä varten?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:08"]
[/quote]
Molemmissa koneissa käytän cromea, en edes kokeillut muita. ap
Ylhäällä oikealla on painike Ota yhteyttä, klikkaa sitä ja valitse esim. yhteydenotto verkkosivujen ylläpitäjään.Kirjoita viesti ja jätä yhteystietosi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:08"]
[/quote]
Molemmissa koneissa käytän cromea, en edes kokeillut muita. ap
[/quote]
Mulla on jotain ongelmia modeemin tai verkon kanssa: tosi monet sivut eivät toimi kotiverkossa, mutta muualla kyllä. Joskus on ollut täällä tuota viestikentän toimimattomuutta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:13"]
Ylhäällä oikealla on painike Ota yhteyttä, klikkaa sitä ja valitse esim. yhteydenotto verkkosivujen ylläpitäjään.Kirjoita viesti ja jätä yhteystietosi.
[/quote]
Pitääköhän mun tehdä se tuolla toimimattomalla koneella, niin ne näkee jos se onki joku banni? ap
Kannattaa kysyä,juuri sillä toimimattomalla koneella.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:06"]Mikäli olet tietsikalla, kokeile jos onnistut vastaamaan mobiiliversion kautta. Joskus siitä on apua. Sivu on hieman eri näköinen, muuten samat jutut.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html
[/quote]
Ei mobiiliversiokaan toimi kuten pitäisi.
Hidastelee, kirjoituslaatikko häviää/sahaa kirjoittaessa ylös+alas, ylös+alas...ei pysty vastaamaan ap viestiin vaan pitää hakea alhaalta laatikko johon kirjoittaa. Jne jne jne.
PASKAT sivut ja ollut jo pitkään.
Millaisethan nörtit siellä av :lla puuhaa, kun kuntoon ei saada, kuukausitolkulla samaan paskaa...
BAnnit huomeea siitä että voi kyllä kirjoittaa, (aloituksia tai vastata viesteihin) mutta kun painaa "lähetä" niin sivulle ilmestyy vauva ja teksti "Hups, Jotain meni vikaan" ja sivua ei löydy tai jotain...
Muuta ongelmat ovat tällä hetkellä palstan ongelmia, jotka ratkeavat yleensä tyhjentämällä selaimen välimuistia.
Jos sait bannit niin ne on helppo ohittaa. Mozillaan voit hankkia ilmaisen tai maksullisen AnonymoX lisäkkeen jolla voit nuo bannit ohittaa. Maksullisessa on huomattavasti enemmän mahdollisuuksia. Tai hanki vpn-yhteys taikka käytä ophcrack Vista/7 LiveCD ohjelmaa. Näitä on lukematon määrä millä nuo bannit voi ohittaa.
Mobiililaiteella ei tosiaan voi vastata klikkaamalla Vastaa, vaan pitää rullata koko ketjun loppuun tyhjään laatikkoon. Näin on ollut jo kauan ja on tosi raivostuttavaa.
Saitko bannia?