Miksi Lidlissä on aina niin huono asiakaspalvelu? Työntekijöitä paikalla?
Työntekijät eivät tervehdi. Eivät vastaa mitään ja mulkoilevat vihaisesti. Harvoin myös hymyilevät eivätkä muutenkaan vaikuta kovin iloisilta. Jotkut yrittävät esittää iloista, mutta näkee kuinka väkinäistä se on eikä hymy näytä tulevan, vaikka yrittäisivät. Onko työntekijällä tosi huonot työolosuhteet vai mistä johtuu?
Kaupassa asioinnin jälkeen jää vain olo, että anteeksi käynnistäni. En tule toiste.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että lidlissä on tullut keskimäärin enemmän vastaan töykeitä kassoja ja tosiaan työntekijät eivät tervehdi käytävällä, MUTTA silti käyn lidlissä koska siellä on halvempaa, parempi laatuista ruokaa ja ulkomaalaisia hyviä tuotteita (esim saksalaisia). Välillä on hyvä kassa välillä huonompi.
On kyllä jäänyt mieleen kerran sellainen nuori hyvin ylimielinen nainen joka katsoi mua nokanvartta pitkin kun kävin maskin ja suojalasien kanssa kaupassa.
No mua tervehditään vain läheisessä pikku k-marketissa. Ei missään muualla myyjät huutele moi moi moi. Eihän sitä muuhun jäisi aikaa, jos kaikki moikkailisi.
Ne on siellä töissä eikä lässyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on siellä töissä eikä lässyttämässä.
Keskeistä heidän työssään kuitenkin on ASIAKASPALVELU. Itsekin boikotoin Lidliä osittain tämän vuoksi, yllättävän paljon tylyjä myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Teen pääsääntöisesti perheemme ruokaostokset Lidlissä, joten tulee käytyä usein. En ole törmännyt töykeään palveluun. Mutta se mikä ärsyttää on, että myyjillä on ne kuulokkeet päässä ja puhuvat usein epäkohteliaasti työkavereistaan. Eilenkin yksi haukkui jotain laiskaksi ja osaamattomaksi oli kuulemma lähettänyt kesken päivää kotiin. Eli kertoi siinä kaikkien kuullen antamistaan fuduista. Teki mieli koputtaa olalle ja sanoa, et onkin mun tuttu, kerron terveisiä.
Kotiin lähettäminen kesken päivän ei todellakaan tarkoita potkuja! Ihan samat turvat työntekijöillä on kuin muuallakin. Kesken päivän voi päästä kotiin jos on hiljaista tms
Lopetin liiterissä käynnit. Epäkohteliaita henkilökuntaa. Aina yksi kassa toiminnassa, sekin apinan raivolla piippaili tavarat, ja pullokone vaati henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä takuujutut hoidetaan esimerkillisesti: No bullshit questions asked. Todella hienoa
Tästä olen ihan samaa mieltä. Eivät ala vänkäämään mitään.
Kerran ostin Prismasta keraamisen maljakon joka paljastui vuotavaksi. Eivät meinanneet ottaa maljakkoa takaisin kun ei ollut kuittia tallella. Maljakko oli jotain Prisman omaa merkkiä, mutta infon muija alkoi vänkäämään että mistä hän voi tietää mistä tämä on ostettu.
Lidlissä on ihan yhtä hyvä palvelu kuin muissakin ruokakaupoissa.
Töykeydestä en tiedä mutta liian vähän lidlissä on työntekijöitä kun asiakkaita paljon ja tavaraa joutuu hyllyttämään paljon ja vauhdilla, jonottamaan joutuu kassoille, vaikka kassat onkin melko nopeita.
Pääasiallinen kauppa Lidl on joka tapauksessa oli henkilökunta minkälaista tahansa.
Terveiset Hiirosen Lildliin, siellä olen aina saanut mitä parhainta palvelua!
Työ tekee vapaaksi. Niinkuin saksalaiset sanovat liiterissä.
Tammiston Lidlissä on ainakin hyvä palvelu ja henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn nykyisin Lidlissä aamulla, myymälän auetessa 07.00. Myyjät mulkoilevat vihaisesti, kun tulen häiritsemään heidän kuorman purkamistaan. Vihaisesti joku tulee kassalle rahastamaan. Ymmärrän, että on liian vähän henkilökuntaa töissä, mutta ei kai se ole asiakkaiden vika, jos firman johto ei palkkaa tarpeeksi henkilöstöä?
Tämä Korson Lidlissä. Ainoa aika, jolloin riskiryhmäläinen voi rauhassa tehdä ostoksensa.[/quote
Myyjillä hirveä kiire aina aamulla. He purkavat kuormia, siivoavat, kassoilla ei ketään. Tuntuu, että on vaivaksi, kun joutuu vaivata henkilökuntaa, saadakseen ostoksensa maksettua aamuisin. Vihaisena tullaan kassalle kiireessä rahastamaan. Tuntuu, että asiakkaat aamulla ovat pelkkää vaivaa.
Kassahenkilö ei usein kuule jos jostain kysyy kassalla, kun hän juttelee työkaverin kanssa korvanappiin. Se huonoa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Hiirosen Lildliin, siellä olen aina saanut mitä parhainta palvelua!
Tänään kävin kyseisessä Lidlissä ja niin töykeä kassa oli, että en ole ennen moiseen törmännyt. Jos heillä on kiire, niin ei kai se asiakkaan vika ole? Tämä menee ehkä myyjän elämänkokemattomuuden piikkiin.
Pitskun lidlissä tulee oudot fibat. Osa myyjistä ei moikkaa takaisin:D
Syytän siitä kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä asioidessani on huvittavaa, kun kassahenkilöstö on ohjeistettu toimimaan niin nopeasti. He hirveällä vauhdilla skannaavat ostokset, lappaavat ostokset kasaan ja ärsyyntyvät, jos kysyt jotain. Heillä on aina hirveä kiire kassalla.
Heiltä vaaditaan tätä. Ovat vaisuja koska ovat kiireellisiä. Käydään vaan joskus kun hyvä paistopiste tai joku jäätelö. Muuten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä takuujutut hoidetaan esimerkillisesti: No bullshit questions asked. Todella hienoa
Tästä olen ihan samaa mieltä. Eivät ala vänkäämään mitään.
Kerran ostin Prismasta keraamisen maljakon joka paljastui vuotavaksi. Eivät meinanneet ottaa maljakkoa takaisin kun ei ollut kuittia tallella. Maljakko oli jotain Prisman omaa merkkiä, mutta infon muija alkoi vänkäämään että mistä hän voi tietää mistä tämä on ostettu.
Varmaan House merkki. Sitä nyt hyllyt täynnä ja huonoa tavaraa. Samoin se extra.
Vahvasti epäilen, että mikään kauppa ohjeistaa olemaan epäystävällisiä asiakkaille. Joten kyseessä on puhdas sattuma.
Juuri näin!
T.vuodesta -07