Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Lidlissä on aina niin huono asiakaspalvelu? Työntekijöitä paikalla?

Vierailija
23.10.2020 |

Työntekijät eivät tervehdi. Eivät vastaa mitään ja mulkoilevat vihaisesti. Harvoin myös hymyilevät eivätkä muutenkaan vaikuta kovin iloisilta. Jotkut yrittävät esittää iloista, mutta näkee kuinka väkinäistä se on eikä hymy näytä tulevan, vaikka yrittäisivät. Onko työntekijällä tosi huonot työolosuhteet vai mistä johtuu?
Kaupassa asioinnin jälkeen jää vain olo, että anteeksi käynnistäni. En tule toiste.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että henkilökuntaa on neuvottu, ettei asiakkaiden kanssa jäätäisi juttelemaan, sehän olisi tehokkaasta työajasta pois. Henkilökuntaa on oltava mahdollisimman vähän ja heidän on työskenneltävä tehokkaasti jos aikoo myydä halvalla.

Vierailija
42/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun LähiLitukassa aina ystävällinen palvelu.

Tervehditään, hymyillään ja aina autettu kun olen apua tarvinnut, jotain tuotetta etsinyt tms.

Voi johtua omasta käytöksestäni, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä. Lidleissä ystävällisimmät myyjät. Ja keskimäärin kauneimmat ja nuorimmat myös.

Vierailija
44/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

Vierailija
45/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasaaren Lidlissä on tosi mukavat myyjät.

Kiitos ja terkut!

Vierailija
46/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri Lidlissä ole paremmat työehtosopimukset työntekijöille. Maksavat jokaiselle työntekijälle yli taulukkopalkan eli 10-20% enemmän. Ja minusta se on hyvä asia.

Näin ainakin uutisoitiin ja kirjoitettiin mediassa esim. Taloussanomissa (Pam liitto)

Vierailija
47/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta moikkaako kassa vai ei. Mut jos satun jotain kysymään ja ei vastata jään jäkittämään paikalleni enkä päästä seuraavaa asiakasta maksamaan ennen kuin kassa älyää vastata kysymykseeni.

Vierailija
48/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No S ja Prisma on nykyään ihan jäätävän onnettomia.

Vierailija
49/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä teillä on aikaa edes miettiä tollasia asioita? eikö oikeesti ole mitään tärkeempää mietittävää elämässä kuin se miten joku hyllyttäjä on sua kattonu ja ollu morjestamatta. mä en edes huomaa hyllyttäjiä kun on keskityttävä ostoslistaan ja muihin asioihin elämässä. kassalla morjestan itse ja jos ei morjesta takas niin en edes huomaa asiaa tai kiinnitä moiseen sen enempää huomioo kun loppulasku on sama morjesti tai ei.

Vierailija
50/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat, sporttiset ja rivakat työntekijät, siistit työasut. Hyvää palvelua aina saanut.

Vierailija
51/63 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään myyjät eivät juttele korvanappeihin kassalla keskenään. Ainoastaan jos kysyy, tarkastavat asian korvanapilla.

Vierailija
52/63 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein lidlissä. Sama nuorimies ollut vuosia tuolla töissä, naurattaa kun kuormaa purkaessaan aina juttelee jonkun kanssa kuulokkeiden kautta bileilloistaan varsin kovaäänisesti. Ihan kaikkea ei ehkä kannattaisi töissä huudella.

Yksi töykeä venäläisnainen. Puhuu ilkeään sävyyn. Syytti meitä kerran varkaiksi kun tultiin lasten kanssa koulun kevätjuhlasta suoraan kauppaan, mukana maitotölkistä tehtyyn ruukkuun istutettu orvokki( lapsi tehnyt koulussa). Kerroin että kukka on oma( No näki sen siitä maitotölkistäkin), ei uskonut vaan tutki siinä mainoslehden ja pyysi vielä toisen myyjän. Ei ollut itse edes pahoillaan.

Tumma mies joka viivyttelee rahoja takaisin antaessa, katsoo intensiivisesti silmiin ja ikään kuin pitää sua kädestä kiinni turhan kauan. Jotenkin ahdistava.

Vierailija
53/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat ystävällisiä. Ostin vieläpä enemmän ja käytin Lidl plussaa, niin en edes kiitosta kuullut ja kuittikin jäi antamatta. Veti vissiin välistä 🙄

Vierailija
54/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalle pari tuotetta ostaneelle asiakkaalle sanoi kiitos, ei kannata näköjään ostaa liikaa, ettei pidetä liian rikkaana 😂

Vierailija
55/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisu peiliin, ehkä siellä syyllinen.  Harvoin (ehkä viisi kertaa/v) käyn Lidlissä, mutta kyllä siellä tervehditään kuten muissakin kaupoissa, hymyn kera.

Vierailija
56/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut välttelemään Lidliä, koska haluaisin järjettömien jonojen takia käyttää itsepalvelukassaa- mutta sielläpä ei "päivystä" nykyään ketään, toisin kuin alussa! Tosi kiva kun piippaat jotain rahkapurkkia ja kone alkaa huutamaan myyjää...siinä sitten odotat epätietoisena, tuleeko takahuoneesta joku, vai ottaako lähin ihmiskassa kopin tilanteesta vai...

Viimeksi kun oli joku ongelmatilanne alennusten kanssa, myyjä neuvoi menemään ihmiskassalle maksamaan ne aletuotteet. Totesin etten viitsi jonottaa, sanoi että voin ohittaa muut asiakkaat?? Tosi kiva heille, kun tämä mamma änkeää jostain välistä nolona ohi ruuhkajonon...

Vierailija
57/63 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein meidän LIDL:ssä ja aina on ystävällinen palvelu. Aina myös autetaan etsimään tuotetta jos kysyn. 

Vierailija
58/63 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut Lidlissä ainoastaan (todella) hyvää asiakaspalvelua. Samoin kyllä myös Prismassa ja muissa s-ryhmän liikkeissä että myös k:ssa. Stockmannilla huonoimmat asiakaspalvelukokemukset. 

Ole itse hyväkäytöksinen. 

Vierailija
59/63 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut Lidlissä ainoastaan (todella) hyvää asiakaspalvelua. Samoin kyllä myös Prismassa ja muissa s-ryhmän liikkeissä että myös k:ssa. Stockmannilla huonoimmat asiakaspalvelukokemukset. 

Ole itse hyväkäytöksinen. 

Olen myös jäänyt miettimään miksi Stockmannilla on ollut jokseenkin nuiva asiakaspalvelu. Luulisi, että heillä sen pitäisi nimenomaan olla valtti, sillä hintataso on korkeampi. 

Vierailija
60/63 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, halusit vaan taas keksiä jonkun lidl mollauksen