Kai se on pakko uskoa: mies pettää.
On ollut jotenkin etäinen ja omissa ajatuksissaan viime aikoina. Seksiä ei ole kärttänyt, läheisyyttä halunnut kuitenkin. Töissä on ollut joka päivä pari tuntia ylitöitä, viikonloppunakin käynyt töissä (tai "töissä") piipahtamassa. Tänään tuli normaalisti viiden aikaan kotiin, ja sitten puoli kasin aikaan lähti takaisin töihin, kun "jäi pari juttua hoitamatta". Olisin kysynyt yhden kysymyksen tytön huomiseen harkka-aikatauluun liittyen, ennen kuin tyttö meni nukkumaan, joten yritin pariin kertaan yhdeksän aikaan soittaa miehelle. Ei vastannut puhelimeen... En tajua, miksei pystynyt vastaamaan tai soittanut takaisin (jos oli vaikka vessassa, kun soitin), jos kerran oli siellä konttorillaan.
Mulla on muutenkin ollut jotenkin kummallinen tunne jo muutaman kuukauden, että miehellä on jotain vilunkipeliä meneillään.
Mitä mä nyt teen? Tutkin puhelimen? Varjostan?
Kommentit (30)
Oh, onpa tullut paljon vastauksia, kiitos.
Mies ei tasan tarkkaan tunnusta yhtään mitään, vaikka olisikin pettänyt. Petti minua n. 10 vuotta sitten seurusteluaikanamme, eikä silloin myöntänyt mitään, vaikka hetken aikaa jo aavistelin jotain olevan tekeillä ja asiasta hänen kanssaan yritin useamman kerran puhua. Sain tietää yhteiseltä kaverilta, mitä mies oli puuhannut. Sitä paitsi nyt on niin paljon enemmän pelissä (lapset, koti, kaikki...), että ei missään nimessä menisi paljastamaan pettämisiään, koska silloin tietää menettävänsä kaiken.
Eli mulle jää noi kyttäämiset varmaan vaihtoehdoksi. Taidan joku ilta ajaa miehen työpaikalle yllätyskäynnille. Kai se puhelinkin pitäisi ratsata, en vain millään viittisi, tulee huono omatunto.
Ja tuohon seksin "kärttämiseen": käytin sanaa vain siksi, koska mies on yleensä kovin innokas petipuuhiin ja haluaisi useamman kerran viikossa, mulle taas riittää pari kertaa. Kai siinäkin on syy pettämiseen ja saan syyttä itseäni. :(
Ap
No jätä se puhelin vielä toistaiseksi rauhaan, mutta toteuta tuo yllätysvisiitti.
Pääsääntöisesti miehet eivät myönnä petostaan silloinkaan, kun a) se on jo aivan selvää ja b) ero on tulossa joka tapauksessa. Haluavat kiillottaa kilpeään oman itsensä silmissä ja että voivat sitten sanoa, että nainen otti eron.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:32"]
Pääsääntöisesti miehet eivät myönnä petostaan silloinkaan, kun a) se on jo aivan selvää ja b) ero on tulossa joka tapauksessa. Haluavat kiillottaa kilpeään oman itsensä silmissä ja että voivat sitten sanoa, että nainen otti eron.
[/quote]
Tämä on totta, näin tekevät myös ne jotka ovat väkivaltaisia joko vaimoa tai lapsia kohtaan. Odotellaan niin kauan että vaimo hakee eroa ja sitten syytetään vaimoa, koska sehän ne eropaperit laittoi.
Laittaisitko sitten viestiä, miten kävi. T. Utelias kotiäiti
Kannattaa tehdä myös ihan vaivihkainen fyysinen tarkastus työpaikkareissun jälkeen, varsinkin jos viikonloppuna tai illalla lähtee vain muutamaksi tunniksi. Onko kaikki vaatteet samoinpäin kuin lähtiessä, onko mahdollisesti käynyt suihkussa? Jos on harrastanut seksiä, kyllä sen toisen naisen haistaa tai ainakaan mies ei tuolloin helpolla päästä lähelle haistelemaan.
Onko teillä tapana jutella työasioista ollenkaan? Huolehtivainen vaimo kyllä kysyisi myös, että minkälaisesta projektista tällä kertaa on kyse, jos se kerran noin paljon työllistää. Jos vastaus on välttelevä, niin siitäkin voi päätellä jotain.
Haista sormia, kortsun ja pillun tuoksu ei saippualla lähde. Toisekseen jos ne kädet haisee aina jynssätylle ja kiiltää pestynä niin voihan siitäkin päätellä jotain.
Itse yrittäisin olla vastaavassa tilanteessa mahdollisimman välinpitämätön koko miestä kohtaan. Hankkisin omia menoja yltä kyllin ym. Jossain vaiheessa mies sitäkin alkaa ihmettelemään. Sitten vaan sanoisin tyyliin, että "kun sullakin on nyt tuo uusi suhde niin en ajatellut jääväni tähän tyhjän pantiksi". Uhriksi en rupeaisi, enkä kyttääjäksi. Jossain kohtaa suhdetta on aina vika, jos toinen pettää, mitä sitä turhaan ruikuttaa tai kyttää. Toista ei voi omistaa.
Ei kahden hyvään suhteeseen kolmas väliin pääse jos ei joku niin halua.
Aloittajan mies pettänyt joskus ennenkin..ei ole uutta ja varmaan osasi odottaa että vielä niin käy..
En alentuisi kynnysmatoksi eikä kyttääminenkään kiinnosta. Ei tuo ennenkään myöntänyt miksi siis nyt.
Kannattaisi varmaan nyt kerätä itsensä ja oman arvokkuuden rippeet ja laittaa peli poikki. En oikeastaan ihmettele että miehet pettää niin usein, naiset mahdollistavat sen kun jäävät siihen roikkumaan.
Mua alkoi mietityttää miksi ap puhuu seksistä noin? Mies ei ole "kärttänyt" seksiä? Aika negatiivinen sävy...