Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivosin tyttäreni huonetta ja järkytyin..

Vierailija
29.01.2014 |

Eli löysin sängyn alta imuroidessani listan.. Listan niistä miehistä joiden kanssa on harrastettu seksiä.. Ja se oli pitkä! Oli yli kolmekymmentä eri nimeä. Okei, tyttäreni on jo kahdeksantoista, mutta mitä mieltä te olette? Eikös tuo määrä silti liikaa ole? Miten voisin puuttua tilanteeseen, vai kannattaako se edes?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:04"]

Siis harrastaako tytöt oikeesti noin paljon seksiä tänä päivänä? toihan on ihan järkyttävä määrä, varsinkin kun on melkein lapsesta kyse...eipä niitä vuosia ainakaan sitä harrastaa ole kamalasti kertynyt, suunnilleen vuodessa tuollainen määrä?huhheijaa, kait olen aikamoinen kukkahattutätä.

[/quote]

No voi hyvä luoja...... Entäs ne pojat? Onko tämä nyt väärin vain koska kyseessä tyttö. Jos on sinkku, niin milläs muuten sitä seksiä saadaan, kuin naimalla, yleensä eri henkilöiden kanssa

Vierailija
62/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on useampikin kaveri joilla olisi 18-vuotiaana ollut tuollaisella listalla jo 50+ nimeä. Itse olin 18-vuotiaana vielä neitsyt, nyt 26-vuotiaana seksikumppaneita on kertynyt ihan jopa 3.. :D No, pointti oli se, että ainakin nämä hieman kevytkenkäisemmät ystäväni ovat kaikki näennäisesti itsevarmoja, mutta oikeasti tosi epävarmoja ja toisten hyväksyntää jatkuvasti hakevia (nyt toki vanhempana tilanne vähän tasoittunut). Yksi harrastaa seksiä lukemattomien ihmisten kanssa ihan vain valtapelin ja oman asemansa pönkittämisen vuoksi (ihana ihminen ja ystävä muuten, ei liity siihen...), toinen haluaa tietää olevansa haluttu. Kaikkia yhdistää se, että yhtään pidempiaikaista suhdetta ei ole. 

Toisaalta, olen sitä mieltä että tapauksessasi "kaadot" eivät todellakaan välttämättä tarkoita seksikumppaneita, ne voi olla mitä tahansa tyyppejä joiden kanssa tyttäresi on pussaillut ja vaikka vähän kähminyt jossain bileissä/vappuna/uutena vuotena jne..., ja voihan siellä toki joku seksikumppanikin joukossa olla. En tekisi vielä tuosta sitä johtopäätöstä että kaikkien kanssa on oltu yhdynnässä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:04"]

Siis harrastaako tytöt oikeesti noin paljon seksiä tänä päivänä? toihan on ihan järkyttävä määrä, varsinkin kun on melkein lapsesta kyse...eipä niitä vuosia ainakaan sitä harrastaa ole kamalasti kertynyt, suunnilleen vuodessa tuollainen määrä?huhheijaa, kait olen aikamoinen kukkahattutätä.

[/quote] 

Ai kauheata, siis TYTÖT harrastaa seksiä! Mutta jos POJAT harrastaa, niin eihän siinä mitään, koska niinhän se kuuluu ollakin! Nyt jumaliste pois sieltä 50-luvulta ja vauhdilla. Onneksi ollaan nykyään kehitytty ja irroittauduttu tästä naisten alistamisessa jo huimasti, mutta vielä on näemmä paljon tekemistä.

Vierailija
64/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-v tuntuu kyllä hiukkasen liian nuorelta sekstailemaan aktiivisesti. Oli sitten tyttö tai poika. Kait se on sitte normaalia että neitsyys menetetään siinä 14v niin ollaan tossa iäs jo kaiken kokeneita eikä mikään tunnu missään. 

Vierailija
65/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tulin surulliseksi tyttösi puolesta. Ja kauhistelijoille, minusta toi olisi ihan yhtä järkyttävä listä myös pojalle. Itse on 24 v. ja 18-vuotiaana menetin neitsyyden. Yhdenillan juttuja ollut muutama ja kyllä niistä on aina jotain muuta haettu kuin seksiä, juurikin hyväksyntää yms. En tarkoita että sama olisi tyttärelläsi, mutta mulla oli taustalla huono itsetunto ja paha masennus. Suosittelen juttelemaan, mutta älä syyllistä tytärtäsi. :)

Vierailija
66/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että se epäilee, että urkit se asioita ja on sen takia jättänyt tollasen keksityn listan ansaksi. Tai sit se on joku kavereitten kanssa tehty läppä.

Vierailija
67/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolta kyllä tuntuu tuo kumppaneiden määrä, jos siis lista sitä tarkoittaa. Itsekin menetin neitsyyden 14-vuotiaana, mutten silti noin hurjiin lukemiin ole päässyt. Seksiä olen harrastanut nyt neljän eri miehen kanssa ja ikää 38v.

Vierailija
68/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on imuroinut edes ympäri kaupunkia

Vierailija
69/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:07"]

Laita lista tytön pöydälle ja lappu viereen "haluatko jutella?" Sitten, kun aika koittaa, juttelette asiallisesti. Hän on tosiaan 18v, mutta tunne-elämältään kehittymätön vielä. Ja nykyään seksi on paljon merkityksettömämpää kuin ennen. Sitä kuuluu harrastaa ihan huvin vuoksi vain...  eihän se fiksua ole. 

[/quote]

Tämä voisi olla ihan hyvä idea.. Kun en missään nimessä halua painostaa, syyllistää tai nolostuttaa tyttöä. Nämä eivät kuitenkaan ole niitä helpoimpia asioita joista lähteä mamman kanssa juttelemaan.

Kiitokset tästä ja muistakin asiallisista vastauksista! -ap

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:06"]

No kyllä meidän talossa normaalisti nuoret itse hoitavat omat sotkunsa, mutta nytten kun on yo-kirjoituksia yms. stressaavaa kautta opiskeluissa, niin ajattelin poistaa edes yhden tehtävän listalta.

ap.

[/quote]

Kannattaako suututtaa täysi-ikäinen tyttäresi, sotkeutumalla hänen yksityiselämään. Varsinkin juuri nyt, jos kerran on kirjoitukset yms. stressaava aika menossa?

Vierailija
70/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät valitettavasti pärjää elämässä, yksi keino lohduttautua on jakaa persettä johon pystyy kuka tahansa.

Vierailija
71/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkos tytön numeroa laittaa jos siltä noin helposti lohkee

Vierailija
72/122 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti!.

Vierailija
73/122 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheesti!.

Sika! Nostit 2 vuotta vanhan ketjun. Miksi teit sen?

Vierailija
74/122 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan isosena riparilla, ja siinä yhtä 14-vuotiasta tyttöä alkoi uskonasiat kiinnostaa. Siinä kun asiasta juteltiin, niin tyttö tunnusti, että hänellä oli ollut yli 60 seksikumppania.

75/122 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi että miehiä on niin hirveesti...kyllä minä sanoisin hänelle..hyvä luoja..järkyttävä..anteeksi miten hänen tunneelämä..kuinka se on mahdollista en käsitä,pystyykö sellainen tyttö enää sitoutua johonkiin miehen ja pystyykö tyytyä enää vain aviomieheen???? Entä sukupuolitaudit tai kun harrastaa irtosudeita voi törmätä johonkiin psykopaattiin..voi että,mä olisi jutellut vakavasti-olethan äiti,ja olisin hankkinut tyttäreelle psykoterapeutin.

No eihän tuo 30 nyt paha oo. Voin sanoa kokemuksella, että kun on hurjastelut hurjasteltu ja asetutaan parisuhteeseen rakastamansa ihmisen kanssa, niin ei tee enää ikinä mieli muita miehiä, on jo nähnyt tarpeeksi ellei liikaakin. Näin ainakin omalla kohdallani.

76/122 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki kirjoitti:

Olin aikoinaan isosena riparilla, ja siinä yhtä 14-vuotiasta tyttöä alkoi uskonasiat kiinnostaa. Siinä kun asiasta juteltiin, niin tyttö tunnusti, että hänellä oli ollut yli 60 seksikumppania.

No tuo on jo paha vähän vanhemmallakin.

Vierailija
77/122 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki kirjoitti:

En pitä mahdottomuutena. Siltikään ton sortin tytöt eivät edes muista kenen kanssa on olleet millai ja sillai tuossa iässä, kun ovat kuitenkin päihteissä olleet.

Sitä se rakkauden kaipuu tekee. Lapset lähtee liian aikaisin aikuisten hommiin.

Vierailija
78/122 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi että miehiä on niin hirveesti...kyllä minä sanoisin hänelle..hyvä luoja..järkyttävä..anteeksi miten hänen tunneelämä..kuinka se on mahdollista en käsitä,pystyykö sellainen tyttö enää sitoutua johonkiin miehen ja pystyykö tyytyä enää vain aviomieheen???? Entä sukupuolitaudit tai kun harrastaa irtosudeita voi törmätä johonkiin psykopaattiin..voi että,mä olisi jutellut vakavasti-olethan äiti,ja olisin hankkinut tyttäreelle psykoterapeutin.

No eihän tuo 30 nyt paha oo. Voin sanoa kokemuksella, että kun on hurjastelut hurjasteltu ja asetutaan parisuhteeseen rakastamansa ihmisen kanssa, niin ei tee enää ikinä mieli muita miehiä, on jo nähnyt tarpeeksi ellei liikaakin. Näin ainakin omalla kohdallani.

Höpöhöpö,horoja alkaa toiset kiinnostaa heti kun oma suhde muuttuu arkiseksi ja tylsäksi.

Vierailija
79/122 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun asiasi. Oon itsekin 21 ja kumppaneita n. 20, mutta en pode siitä mitään huonoa omatuntoa? Miksi potisin? Seksi on kivaa ja nautinnollistaja sinkkuna sitä saa harrastaa just niin paljon kuin tykkää. Ja se joka ihmetteli että pystyykö tällainen ihminen elämään parisuhteessa, niin mitä oikein tarkoitat? Se on joskus ihan tutkittu juttu, että keski-ikäinen ihminen jolla EI ole nuorempana ollut vilkasta seksielämää, pettää todennäköisemmin kuin se jolla seksielämää on nuorena ollut. ;-) Nimittäin kyllä se kokeilunhalu jossain vaiheessa elämää yleensä tulee: jos ei nuorena niin sitten vanhana kun on jo naimisissa. Ei sekään nyt kovin houkuttavalta vaihtoehdolta kuulosta.

Vierailija
80/122 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tyttö harjoittelee kunnolla ennen avioliittoa! Eipä ole hääyönä sitten sormi suussa kysymässä, että mitä nyt. Niinkuin meikäläinen oli.