Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivosin tyttäreni huonetta ja järkytyin..

Vierailija
29.01.2014 |

Eli löysin sängyn alta imuroidessani listan.. Listan niistä miehistä joiden kanssa on harrastettu seksiä.. Ja se oli pitkä! Oli yli kolmekymmentä eri nimeä. Okei, tyttäreni on jo kahdeksantoista, mutta mitä mieltä te olette? Eikös tuo määrä silti liikaa ole? Miten voisin puuttua tilanteeseen, vai kannattaako se edes?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidi sais olla ylpeä, jos oliski pojan sängyn alta löytynyt 30-nen mimmin lista. Voi kaksoismoralia!

Et ole kelvoton äiti, mutta voi olla, että tyttärellä on huono itsetunto, mitä korvataan seksillä. Kerro hänelle ehdotomasti ehkäisystä ja sukupuolitauteista!

Vierailija
102/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis harrastaako tytöt oikeesti noin paljon seksiä tänä päivänä? toihan on ihan järkyttävä määrä, varsinkin kun on melkein lapsesta kyse...eipä niitä vuosia ainakaan sitä harrastaa ole kamalasti kertynyt, suunnilleen vuodessa tuollainen määrä?huhheijaa, kait olen aikamoinen kukkahattutätä.

Vuodessa? 18-vuotias on saattanut hyvinkin harrastaa seksiä vaikka viisi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sun asiasi. Oon itsekin 21 ja kumppaneita n. 20, mutta en pode siitä mitään huonoa omatuntoa? Miksi potisin? Seksi on kivaa ja nautinnollistaja sinkkuna sitä saa harrastaa just niin paljon kuin tykkää. Ja se joka ihmetteli että pystyykö tällainen ihminen elämään parisuhteessa, niin mitä oikein tarkoitat? Se on joskus ihan tutkittu juttu, että keski-ikäinen ihminen jolla EI ole nuorempana ollut vilkasta seksielämää, pettää todennäköisemmin kuin se jolla seksielämää on nuorena ollut. ;-) Nimittäin kyllä se kokeilunhalu jossain vaiheessa elämää yleensä tulee: jos ei nuorena niin sitten vanhana kun on jo naimisissa. Ei sekään nyt kovin houkuttavalta vaihtoehdolta kuulosta.

Juuri näin. T: 20-vuotias, jolla oli 18-vuotiaana 15 kpl, ja nyt 20-vuotiaana edelleen 15, sillä aloin seurustelemaan nykyisen avomieheni kanssa. Ei todellakaan kiinnosta "kokeilla" enää muita. Ei parisuhteen ihanaa seksiä voi edes verrata yhden illan juttuihin. Pettämistä en hyväksy, ja halveksin pettäjiä. Se on kuvottavaa, älytöntä toimintaa.

Vierailija
104/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sun asiasi. Oon itsekin 21 ja kumppaneita n. 20, mutta en pode siitä mitään huonoa omatuntoa? Miksi potisin? Seksi on kivaa ja nautinnollistaja sinkkuna sitä saa harrastaa just niin paljon kuin tykkää. Ja se joka ihmetteli että pystyykö tällainen ihminen elämään parisuhteessa, niin mitä oikein tarkoitat? Se on joskus ihan tutkittu juttu, että keski-ikäinen ihminen jolla EI ole nuorempana ollut vilkasta seksielämää, pettää todennäköisemmin kuin se jolla seksielämää on nuorena ollut. ;-) Nimittäin kyllä se kokeilunhalu jossain vaiheessa elämää yleensä tulee: jos ei nuorena niin sitten vanhana kun on jo naimisissa. Ei sekään nyt kovin houkuttavalta vaihtoehdolta kuulosta.

Menee kyllä täysin päinvastoin, asiasta on tehty uudempia tutkimuksia ja omat/kavereiden kokemukset tukevat asiaa. He joilla on ollut enemmän seksisuhteita tai lyhyitä seurusteluita, pettävät vakiinnuttuaan varmemmin. Täysin sama kummasta sukupuolesta kiinni. En moralisoi mitenkään ketään, seksi on kivaa puhaa :) .  

Vierailija
105/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu. Toiset uskaltaa elää enemmän kuin toiset.

Ei kulu, mutta tarttuu mukaan kaikenlaista mikä ei lähde pois antibiootilla.

Vierailija
106/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko antealias tyttö jo tuossa iässä, hyvä hyvä, ompahan meillä miehillä helppoja akkoja mitä nussia! 

Vierailija
107/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on liikaa on suhteellinen käsite ja riippuu ihan ihmisestä. Jos sinulle itsellesi 30 on liikaa niin sitten on, mutta ei se oikeuta sanomaan täysi-ikäiselle tyttärellesi, että 30 kuuluisi olla hänellekin liikaa. Ei seksikumppanien määrä oikeuta meitä tuomitsemaan ketään.

Vierailija
108/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi että miehiä on niin hirveesti...kyllä minä sanoisin hänelle..hyvä luoja..järkyttävä..anteeksi miten hänen tunneelämä..kuinka se on mahdollista en käsitä,pystyykö sellainen tyttö enää sitoutua johonkiin miehen ja pystyykö tyytyä enää vain aviomieheen???? Entä sukupuolitaudit tai kun harrastaa irtosudeita voi törmätä johonkiin psykopaattiin..voi että,mä olisi jutellut vakavasti-olethan äiti,ja olisin hankkinut tyttäreelle psykoterapeutin.

No eihän tuo 30 nyt paha oo. Voin sanoa kokemuksella, että kun on hurjastelut hurjasteltu ja asetutaan parisuhteeseen rakastamansa ihmisen kanssa, niin ei tee enää ikinä mieli muita miehiä, on jo nähnyt tarpeeksi ellei liikaakin. Näin ainakin omalla kohdallani.

'

En oo ikinä ollu mikään tiukkapipo, mutta kyllä mua kauhiast ihmetyttää nuo määrät. Ite olin 18vuotiaaksi kokematon ja varmasti en mitään menettänyt.  Vaikka se seksi nyt on niin muotia ja sitä voi harrastaa ihan sen takia,että se on hauskaa niin jotain rajaa kuitenkin. Kaikki tietää vanhan sanonnan,ei makeaa mahan täydeltä. Kyllähän ne munkitkin on hyviä , mutta jokainen tietää miten siinä käy jos niitä liikaa syö. Ei se ,että jokin asia on "niin kivaa" silti sitä meinaa,että sitä voi ylenmäärin harrastaa. Ja miehillä sama juttu. En kyllä arvostais jos poika noin käyttäytyisi.

Vierailija
109/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vittu siitä nussimisesta kulu.

Miten niin ei kulu? Mistä tiedät?  Kaikki mitä paljon käytetään kuluu.  Näin se vaan on.Kyllä tällä tytöllä luultavasti on jotain psyyke ongelmia, ei muuten noin antelias. Jos meidän kylällä asuis, ois jo ehtiinyt käydä koko kylän miehet läpi. Ei hyvä. Mutta eihän tämä tarina ole tosi, eihän?

Vierailija
110/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin pitkiä kumihanskoja ja käsidesiä, jos vierailisin teillä.

Oikeasti.

Vierailija
111/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on oikeesti rahoittanut elämäänsä noilla?

Vierailija
112/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit miettiä, että miehet tais olla surkeita sänkypuuhissa, kun pitää usein vaihtaa. No jospa se loistoyksilökin sitten löytyisi kun oikein etsii...

Vierailija
113/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut äitiinsä?

114/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkuäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi että miehiä on niin hirveesti...kyllä minä sanoisin hänelle..hyvä luoja..järkyttävä..anteeksi miten hänen tunneelämä..kuinka se on mahdollista en käsitä,pystyykö sellainen tyttö enää sitoutua johonkiin miehen ja pystyykö tyytyä enää vain aviomieheen???? Entä sukupuolitaudit tai kun harrastaa irtosudeita voi törmätä johonkiin psykopaattiin..voi että,mä olisi jutellut vakavasti-olethan äiti,ja olisin hankkinut tyttäreelle psykoterapeutin.

No eihän tuo 30 nyt paha oo. Voin sanoa kokemuksella, että kun on hurjastelut hurjasteltu ja asetutaan parisuhteeseen rakastamansa ihmisen kanssa, niin ei tee enää ikinä mieli muita miehiä, on jo nähnyt tarpeeksi ellei liikaakin. Näin ainakin omalla kohdallani.

Höpöhöpö,horoja alkaa toiset kiinnostaa heti kun oma suhde muuttuu arkiseksi ja tylsäksi.

No millä selität sen, että meillä ei oo ollut kunnon seksiä 1,6 vuoteen ja niitä lyhyitä panoja (kun mies lopettaa liian aikaisin on ollut tuossa ajassa alle 10. Puutteessa oon ollut nytkin toistamiseen jo 4kk. Itse haluaisin vaikka jokapäivä, mutta miehen lääkkeet vie siltä halut, eli vaikka oon puutteessa, niin mua ei kiinnosta yhtään muut miehet ja haluan tuota omaani. En antais vaikka tulis kuinka komea uros.. Enkä ole mikään vitun horo!

115/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikkuäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,horoja alkaa toiset kiinnostaa heti kun oma suhde muuttuu arkiseksi ja tylsäksi.

Kyllä, juuri näin, olen nähnyt ja kokenut tuon liian läheltä. Tuollaiset AP:n tyttären kaltaiset naiset eivät oikein osaa olla uskollisia parisuhteessa. Ajattelevat, että kyllä minä saan nussia ketä haluan vaikka "seurustelenkin", ei kuulu muille minun nussimiset ja on ihan normaalia nussia muitakin. Toivottavasti kukaan järkevä mies ei hairahdu tuollaiseen naiseen.

Kuules nyt. Menneisyys on menneisyys ja moni teini-ikäinen on aika kokeilunhaluinen ja juo myös paljon. Apn tyttö on todennäköisesti sinkku ja sehän ei kenellekään täys ikäisenä (edes äidille) kuulu kuinka monta panoa hänellä on. Mä pysyn aina uskollisena vaikka mulla olikin hurja nuoruus. Voi miten yksinkertaisia ihmisiä täällä onkaan.

116/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äidi sais olla ylpeä, jos oliski pojan sängyn alta löytynyt 30-nen mimmin lista. Voi kaksoismoralia!

Et ole kelvoton äiti, mutta voi olla, että tyttärellä on huono itsetunto, mitä korvataan seksillä. Kerro hänelle ehdotomasti ehkäisystä ja sukupuolitauteista!

18v kyllä jo tietää nää jutut. Ei se että se asuu kotona tarkoita, että se on lapsi

117/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkuäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

En oo ikinä ollu mikään tiukkapipo, mutta kyllä mua kauhiast ihmetyttää nuo määrät. Ite olin 18vuotiaaksi kokematon ja varmasti en mitään menettänyt.  Vaikka se seksi nyt on niin muotia ja sitä voi harrastaa ihan sen takia,että se on hauskaa niin jotain rajaa kuitenkin. Kaikki tietää vanhan sanonnan,ei makeaa mahan täydeltä. Kyllähän ne munkitkin on hyviä , mutta jokainen tietää miten siinä käy jos niitä liikaa syö. Ei se ,että jokin asia on "niin kivaa" silti sitä meinaa,että sitä voi ylenmäärin harrastaa. Ja miehillä sama juttu. En kyllä arvostais jos poika noin käyttäytyisi.

Jos on nuori, sinkku, villi ja vapaa ja menekkiä on ja panettaa, niin mitä väärää siinä on? 18 vuotias on lain mukaan aikuinen.

118/122 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provo

Todennäköisesti. Tuo Löysin XXX mieheni/tyttäreni/poikani  taskusta/laatikosta/koneelta/lompakosta/... on tällä palstalla usein toistuva keskustelu. Tässäpä niitä muutama, lisää löytyy kun hakusanaksi laittaa sanan "löysin".

https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF…

Vierailija
119/122 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai huomasit, että rivillä 17 on paikallinen jääpallojoukkue. Miehiä on siis ollutkin vähän enemmän kuin 30.

Vierailija
120/122 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako "kaadot" välttämättä seksiä? En itse ainakaan vetäisi on yhtäkuin -merkkiä.

Jos se on käynyt keilailemassa?