Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivosin tyttäreni huonetta ja järkytyin..

Vierailija
29.01.2014 |

Eli löysin sängyn alta imuroidessani listan.. Listan niistä miehistä joiden kanssa on harrastettu seksiä.. Ja se oli pitkä! Oli yli kolmekymmentä eri nimeä. Okei, tyttäreni on jo kahdeksantoista, mutta mitä mieltä te olette? Eikös tuo määrä silti liikaa ole? Miten voisin puuttua tilanteeseen, vai kannattaako se edes?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi että miehiä on niin hirveesti...kyllä minä sanoisin hänelle..hyvä luoja..järkyttävä..anteeksi miten hänen tunneelämä..kuinka se on mahdollista en käsitä,pystyykö sellainen tyttö enää sitoutua johonkiin miehen ja pystyykö tyytyä enää vain aviomieheen???? Entä sukupuolitaudit tai kun harrastaa irtosudeita voi törmätä johonkiin psykopaattiin..voi että,mä olisi jutellut vakavasti-olethan äiti,ja olisin hankkinut tyttäreelle psykoterapeutin.

Vierailija
22/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä et voi mennä kyselemään täysi-ikäiseltä ihmiseltä mistään sen "kaadoista" yhtikäs mitään. Tyttärilläkin on oikeus yksityisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska.

Toivottavasti turvaseksiä.

Vierailija
24/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on ihan selvä, tyttösi myy persettä. Pääsee varmaan vielä pitkälle...

Vierailija
25/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v on täysi-ikäinen, älkää kasvatuksesta puhuko.

Vierailija
26/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo paljon. Itse taidan pitää hallussani ystäväpiirin ennätystä. Minulla on ollut kahdeksan eri seksikumppania ja sekin on mielestäni paljon. Olen tyttöäsi neljä vuotta vanhempi. Tuskin auttaaa että rupeat lapselle asiasta määkimään. Pikemminkin se viilentää välejä. Jos jotain niin varmista nyt että tyttö käyttäytyy vastuullisesti. En tiedä millaiset välit teillä on mutta voitko jutella esimerkiksi siitä että sukupuolitautitesteissä kannattaa käydä riittävän usein tms. Kyllähän nuoret nämä asiat tietävätkin, mutta jostain syystä käytös ei kuitenkaan aina ole sen mukaista. Jos siis puutut niin puutu syyllistämättä. Nuorena asiat pitää itse oppia ja oivaltaa. Sinun tehtäväsi on kaiketi hieman tasoitella niitä kuoppia.

Vierailija
27/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana myös pussauslista ja tähtiä yhdestä viiteen joka nimen perässä. Ethän sekoittanut siis pussauslistaan?

Seksilistakin on itselläni, ja siinä 23-26-vuotiaana siihen ehti kertyä monta kymmentä, 18-vuotiaana oli vasta n. 10. 

Älä huolestu! Jokainen elää niin kuin haluaa!

Vierailija
28/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:14"]

No, harrastat äkkiä seksiä 100 miehen kanssa ja viet listan sille nenäkkäälle tytöllesi.

[/quote]

mitkä vitun summat? jos sulle tulee yllätyksenä niin suurin osa naisista nai nautinnon takia.

Vierailija
29/122 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paljoa seksikumppaneita. Hyvä että saa kyrpää :)

Vierailija
30/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin muutama vuosi sitten tyttäreltä listan paljonko oli juotu alkoholia. Määrä oli valtava ja tytär 15 tai 16v. Oli jäänyt kiinni juomisesta, mutta varsinaisesti humalassa en ollut nähnyt ja suurin osa päivistä oli sellaisia, että en olisi arvannut. Kotona oli arkisin klo 21 ja viikonloppusin 22.

Vierailija
31/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä provo. Ei kukaan listaa panojaan.

Vierailija
32/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:36"]

Mite jollain alta 20 vuotiaalla voi olla noin paljon seksi kokemusta? mä olen itse lukiossa ja mulla ei oo paljoa kavereita, joten en kuule muilta, mutta onko toi ihan oikeast normaalia että mun ikäisen pitäs olla noin kokenut, jos haluaa olla in? onko enemmistöllä lukiolaisista noin paljon seksi kokemusta? mikä on keskiarvo kumppaneita alaikäisellä nykyään, mä olen 17v, tietääkö joku? :o Sen tiedän että median mukaan neitsyys ´kuuluu` olla menetetty minun iässäni tai oot ihme luuseri.

[/quote]

häh? eihän sitä kuulu olla yhtään mutta saa olla vaikka sata. mitä vikaa seksissä on?

Vierailija
33/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:46"]

Numerolle 57. Olen tyytyväinen että en lähtenyt nuorena pikasuhteisiin tai kertapanoihin ym. Menetin neitsyyteni 20v iässä ensimmäisessä pitkässä seurustelusuhteessa.

Uskoisin että suurin osa ihmisistä arvostaa ennemmin järkevää käyttäytymistä seksinkin suhteen. Miehetkin saattavat mielellään panna näitä listoja pitäviä tyttösiä mutta vaimoksi he haluaisivat usein vähemmän sänkykumppaneita keränneen naisen.

Jokainen menköön tyylillään mutta tuollainen määrä seksikumppaneita lisää tautien riskiä. Samoin vahinkoraskaus ei ole koskaan mielyttävä mutta mitä jos ei ole edes varma lapsen isästä... Lisäksi maine, oma mielenterveys ym. kannattaa huomioida. Eli minua ei haittaa jos joku haluaa vaikka 1000 eri miestä kokeilla. Mutta itse en ole koskaan halunnut määrä vaan laatua...

[/quote]

HAH! Mitä vitun väliä jollain maineella on? oikeesti? elätkö jollain viiskytluvulla? Ja mä paskat välitän siitä, että jotkut raukat eivät voi ottaa  vaimoksi naista joka nauttii seksistä. Nimenomaan puute niitä mielenterveysongelmia aiheuttaa, ei seksi. Kysy vaikka lassukoilta ;)

Vierailija
34/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:46"]

Numerolle 57. Olen tyytyväinen että en lähtenyt nuorena pikasuhteisiin tai kertapanoihin ym. Menetin neitsyyteni 20v iässä ensimmäisessä pitkässä seurustelusuhteessa.

Uskoisin että suurin osa ihmisistä arvostaa ennemmin järkevää käyttäytymistä seksinkin suhteen. Miehetkin saattavat mielellään panna näitä listoja pitäviä tyttösiä mutta vaimoksi he haluaisivat usein vähemmän sänkykumppaneita keränneen naisen.

Jokainen menköön tyylillään mutta tuollainen määrä seksikumppaneita lisää tautien riskiä. Samoin vahinkoraskaus ei ole koskaan mielyttävä mutta mitä jos ei ole edes varma lapsen isästä... Lisäksi maine, oma mielenterveys ym. kannattaa huomioida. Eli minua ei haittaa jos joku haluaa vaikka 1000 eri miestä kokeilla. Mutta itse en ole koskaan halunnut määrä vaan laatua...

[/quote]

Mä haluan sekä määrää että laatua! Siksi panenkin kerran pari joka päivä :)

Vierailija
35/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh!!

Vierailija
36/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
37/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee että nää kerää aina jeesustelijoita. Mulla oli samanmoinen määrä tuossa iässä ja kasvoi siitä kunnes tapasin mieheni. Miksei sinkku saisi harrastaa seksiä? Keneltä se on pois? Ja ihan normaali minusta tuli, kahden pienen lapsen työssäkäyvä naimisissa oleva äiti eikä mikään likainen katuhuora. Jos kyse tässä olisi ap:n pojasta niin kellekään tuo määrä ei olis ongelma!

Vierailija
38/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:10"]Voi vee että nää kerää aina jeesustelijoita. Mulla oli samanmoinen määrä tuossa iässä ja kasvoi siitä kunnes tapasin mieheni. Miksei sinkku saisi harrastaa seksiä? Keneltä se on pois? Ja ihan normaali minusta tuli, kahden pienen lapsen työssäkäyvä naimisissa oleva äiti eikä mikään likainen katuhuora. Jos kyse tässä olisi ap:n pojasta niin kellekään tuo määrä ei olis ongelma!

[/quote]

Jatkan vielä että minulla ei ole ikinä ollut yhtään sukupuolitautia tai vahinkoraskautta.

Vierailija
39/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lista ole ansa, jolla käräytetään utelias äiti joka penkoo paikkoja joita ei pitäisi penkoa?

Vierailija
40/122 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 48 vuotias. En ole ollut tyttäresi kanssa vaikka nuorempaa joskus haluaisin. En ehkä niin mutta kosketeltavaksi kuitenkin. Mutta minä se en ole..