Mitä teet jos Kanta hakkeroidaan?
Kommentit (65)
On paremmin suojattu kuin yksittäinen terapiakeskus. En ole huolissani.
Kiva jos teillä ei "ole mitään salattavaa", itsellä on todella arkaluontoista tietoa mm. itsetuhoisuudesta ja pahoista traumoista jotka ovat siihen johtaneet, joten vähintäänkin osallistuisin rikosilmoituksen tekemiseen. En häpeä sitä että olen uhri, mutta nuo ovat todella, todella henkilökohtaisia asioita joista olen avautunut vain hoitohenkilökunnalle, joten todellakin psyykkinen vointini huononisi jos yksityisyyttäni loukattaisiin tuolla tavoin. En enää uskaltaisi hakea apua ja lopulta luultavasti päätyisin itsemurhaan. Toisaalta kuolema on muutenkin mulla haaveena joten ehkä sellainen murto ei olisikaan niin paha asia, hyvä vain jos saisin viimeisen sysäyksen.
Kauheasti voimia Vastaamon asiakkaille, ihan kaamea kohtalo jos muutenkin voimat ovat nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aii jos mun tieeedot hakeroitaisiiin. Mullla on sukulaisssuhteiden kauttta suhteeet harvadiiin ja vaiikka faceboookin omsitajaaaan.
Aiinakin mun veljen tieeedot meni suoraaan harvardiiin.
https://areena.yle.fi/1-50318098
tuonneko nekin?
Vain 5031 n kiinnostanut tuo asia vaikka se on ollut jo monta päivää katsottavana !
Käsittämätöntä: vain 172 henkilöä tämän päivän aikana katsonut tuon, vaikka se on valtavan suuri ja vakava asia, ennennäkemätön! Miten voi olla mahdollista, ettei kiinnosta?
Yhtään lööppiä ei kai ole ollut?
Miksei?
Minulla ei ole mitään hävettävää. Paitsi ylipaino ja sekin jo historiaa.
Eri asia tietysti, jos olisin sekopää MT-diagnooseilla tai joku portto kupalla ja kolmella kaverilla.