Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tässä teille miettimistä!

Vierailija
24.07.2006 |

1. kuukausi

Äiti, olen vain noin parikymmentä senttiä pitkä, mutta minulla on kaikki elimet. Rakastan ääntäsi. Joka kerta kun kuulen sen, heiluttelen käsiäni ja jalkojani. Sydämesi syke on lempi unilauluni.

2. kuukausi

Äiti, tänään opin imemään peukaloani. Jos näkisit minut, voisit sanoa että olen selvästi vauva. En ole vielä kuitenkaan tarpeeksi iso selviytymään kotini ulkopuolella. Täällä on niin mukavaa ja lämmintä.

3. kuukausi

Arvaa mitä äiti! Minä olen tyttö! Toivottavasti se tekee sinut onnelliseksi. Haluan sinun olevan aina onnellinen. En tykkää siitä kun itket, kuulostat niin surulliselta. Se tekee minut surulliseksi myös ja itken kanssasi vaikket kuulekaan minua.

4. kuukausi

Äiti, hiukseni ovat alkaneet kasvamaan. Ne ovat melko lyhyet ja ohuet, mutta sitä kasvaa vielä paljon enemmän. Käytän paljon aikaani harjoittelemalla. Osaan kääntää päätäni ja heilutella sormiani ja varpaitani ja venytellä käsiäni ja jalkojani. Olen myöskin aika hyvä siinä.

5. kuukausi

Kävit taas lääkärillä. Äiti, hän valehteli sinulle. Hän sanoi etten ole vauva. Minä olen vauva, sinun vauvasi. Ajattelen ja tunnen. Äiti, mikä on abortti?

6. kuukausi

Kuulen taas sen lääkärin äänen. En pidä hänestä, hän vaikuttaa kylmältä ja sydämettömältä. Jotain tunkeutuu kotiini. Lääkäri kutsui sitä neulaksi. Äiti, mikä se on? Se polttaa! Laita hänet lopettamaan! En pääse karkuun siltä! Äiti! Auta minua!!

7. kuukausi

Äiti, olen kunnossa. Olen jumalan sylissä. Hän kertoi minulle abortista. Mikset sinä halunnut minua äiti?

Jokainen abortti on... Yksi pysäytetty sydän enemmän. Kaksi silmää lisää jotka eivät koskaan tule näkemään. Kaksi kättä lisää jotka eivät tule koskaan koskemaan. Kaksi jalkaa lisää jotka eivät koskaan tule juoksemaan. Yksi suu lisää joka ei tule koskaan puhumaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa on raja abortille...

Vierailija
2/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset eivät valitettavasti synny tasapainoisiin ja rakastaviin koteihin.

Monet kokevat jo ensimmäisenä elinvuotenaan pahointpitelyä, heitteillejättöä ja montaa muuta asiaa jotka jättävät elinikäiset traumat.

Julma sanoa mutta joskus on lapselle parempi se että tehdään abortti kuin se että joutuu elämään koko ikänsä tuskaisena.

Itse en ole koskaan aborttia tehnyt, mutta olen mielissäni että Suomessa niin voi kaikki halukkaat tehdä. Mieheni kotimaassa kun syntyy lapsia jatkuvasti sellaisiin oloihin joihin en yhdenkään lapsen haluaisi syntyvän, sillä ko maassa ei hyväksytä aborttia.

Jokainen nainen kantaa itse vastuun omista teoistaan ja muiden ei heitä tarvitse syytellä niistä. Jos joku katsoo ettei voi tarjota rakastavaa kotia lapselle niin suotakoon hänelle abortti. Syitä aborttiin on lähes yhtä monta kuin aborttejakin ja tottakai on varmasti ns. " turhia abortteja" , mutta silti se on parempi kuin että pakotettaisiin kaikki äideiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä sen sikiön, joka on ekan kuukauden aikana 20cm pitkä...

Vierailija
4/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän on kuvitelma, eihän vauvakaan kykenen ajatteleen tolla tavalla.

Vierailija
5/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä sä tule murhaaja mua opastaan..

Vierailija
6/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äläkä sä tule murhaaja mua opastaan..

HANKI SITÄ FAKTAA, TALIDOMI.

äläkä huutele paskaa.

Vierailija
7/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKS JEH? Aika paljastavaa toi sun moraalistasi nimitellä ihmisiä talidomeiksi, siis et pidä vammasia ihmisinä?

ilmankos olet abortteja tehtaillut.

Vierailija
8/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinien ajatusmaailma nyt on vaan vielä niin mustavalkoinen.

Kaikki tilanteet ei ole samanlaisia!

Vierailija
9/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sosiaalisista syistä (eli käytännössä ilman syytä) abortin saa jokainen viikolle 12 asti

-Suomessa tehdään vuosittain abortteja jopa viikolla rv22

-myös Suomessa on abortoitu lapsia, jotka ovat olleet elossa syntyessään

-Luotettavia tuloksia sikiön tuntoaistimusten voimakkuudesta ei voi koskaan saada, jollei sikiökokeista tehdä laillisia (mikä olisi eettisesti ERITTÄIN epäilyttävää) Joidenkin utkijoiden mukaan sikiön tuntoaistimukset ovat luultavasti vähintään yhtä tarkat kuin vastasyntyneillä.

-Abortti voidaan tehdä joko myrkyttämällä, pilkkomalla sikiö tai käynnistämällä synnytys ennen aikojaan ja jättämällä syntynyt vauva hoidotta mikäli hän selviytyy synnytyksestä.

Vierailija
10/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EIKS JEH? Aika paljastavaa toi sun moraalistasi nimitellä ihmisiä talidomeiksi, siis et pidä vammasia ihmisinä?

ilmankos olet abortteja tehtaillut.

Vierailija
11/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei sitä vaan kestä....

Vierailija
12/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa sivistyksen kannalta jos teinit levittää tuollaista rimpsua, tosin Irc-gallerian teinit taitaa olla niitä tyhmimpiä, kuten ne aikuisetkin.

Vierailija
13/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on taivaan tosi, että niin ei ole.

Se on siis aivan paska puhetta. Olkaa abortista ihan mitä mieltä haluatte, mutta älkää nyt hyvät ihmiset tehkö itsestänne ihan idiootteja!

Vierailija
14/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuon abortin jälkeen hänelle tulikin vauvakuume ja alkoi yrittämään vauvaa. Mutta ilmeisesti kohtuun oli tullut jotain arpia tms. sillä jokainen alkanut raskaus päättyy keskenmenoon. Mielestäni tämä on oikein.

Vierailija
15/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertukaan vaan pikkuvirheisiin kun millään muulla ette voi argumentoida.

Vierailija
16/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se niin on että abortteja tekee peräpäästään muutenkin löyhät naikkoset.

nehän eivät aina tiedä kuka ois edes isä...heh.

Vierailija
17/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen joka hyväskyy murhan mielessään, on murhaaja sydämmeltään.

Vierailija
18/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Takertukaan vaan pikkuvirheisiin kun millään muulla ette voi argumentoida.

Vierailija
19/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on 17 vuotta aikaa....

Vierailija
20/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes faktatietoja tuossa tarinassa.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme