Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen miehen tapailu samaan aikaan

Vierailija
23.10.2020 |

Olen eronnut pitkästä suhteesta alkuvuodesta ja tässä vuoden mittaan tutustunut mukaviin ihmisiin. Ensin aloin tapailla yhtä miestä, jonka kanssa on pari kertaa kuukaudessa nähty ilman mitään sitoumuksia. Sen jälkeen olen tutustunut kahteen muuhunkin hyvään tyyppiin. Nyt huomaan olevani tilanteessa, jossa tapailen ja harrastan seksiä vuorotellen kolmen eri miehen kanssa... Kenenkään kanssa juttu ei ole toki sovittu seurustelusta eikä siitä, ettei muita tapailtaisi.

Onko asia teistä ihan OK? Minulla takana pitkä suhde yhden miehen kanssa, enkä aiemmin olisi kyllä hyväksynyt tällaista. Mutta nyt tuntuu siltä, ettei tämä kyllä keneltäkään pois ole...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Saisinpa olla neljäs miehesi. Kiihottaisi panna naista, joka on juuri nussittu paljaalla toisen miehen toimesta. Nuuhkia naisesta sperman tuoksua, nuolla pillua ja työntyä kosteaan vakoon, jossa olis jo valmiiksi miehen siemennestettä.

Vierailija
22/27 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vieläkö homma toimii vai joko kupla puhkesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl! Voimannu! Ihanaa!

Vierailija
24/27 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hyvä tilanne, halutesaan saa vaikka kolmea miestä yhtäaikaa.

Vierailija
25/27 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisen naisen maineen saa vähemmälläkin, pois sitä on vaikea saada. Ikävää jos se maine tarttuu sinuun.

Vierailija
26/27 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa pilluasi vaikka 10 ukolle samaan aikaan. Ketä se kiinnostaa...

Vierailija
27/27 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi riippuu niitten miesten tilanteista. Jos ne on kaikki sinkkuja eivätkä etsi parisuhdetta, niin kaikki hyvin. En lähtis sellasten kaa harrastamaan, joilla on vaimo ja ehkä pienet lapset kotona. Jossain vaiheessa mies tekee jonkun virheen, vaimo saa selville ja sitten olen osasyyllinen perheen tuhoamiseen ja mahdollisesti vaikuttanut toiminnallani negatiivisesti lapsiin koko heidän elämän ajaksi. Sitä viittaa en haluis ylleni eikä sitä sais asiaa kieltämälläkään pois. 

Mut jos miehet kans sinkkuja ja kortsu aina käytössä, niin miksi ei? Nykyiseen kevyeen tapailuun kuuluu että naisillakin voi olla ne 2-3 seksikumppania ja miksei enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä