Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomioida kivekset seksissä

Vierailija
23.10.2020 |

Mitä niille pitää tehdä jotta tuntuu hyvälle? Lähinnä siis seksin aikana. Miehelle selvästi tärkeät, mutta en osaa niille tehdä oikein mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Kahva on sitä varten, että kuulat saa olla rauhassa.

Vierailija
2/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko se hyvältä vai huonolta miehestä jos kiveksiin kosketaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pallini voi hyvin jättää huomiotta. En saa niiden koskemisesta mitään .

Vierailija
4/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies tykkää kuun niitä hiplailen samalla kun kaluakin. Hellästi tosin, ei saa rutistella!

Vierailija
5/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän olevan poikkeus. Kumppanini tietää hyväillä niitä esileikeissä käsillään. Ja yhdynnässä, kun hän lopulta oman o:nsa jälkeen haluaa minun laukeavan, hän osaa vetää niitä poispäin terskasta. Jos sekään ei toimi heti, hän pistää lisäksi sormen peppuun ja johan siemenet lentää. Toinen tapa hänellä on vetää niitä koskettamaan peppuvakoaan ja kyllä sekin tuntuu hyvältä. Eli kyllä minulla kivesten koskettelu ja vetäminen nopeuttavat asioita.

Huomatkaa, että kun minä harrastan pyöräilyä, niin eivät minun kivekseni ihan herkimmästä päästä ole, joten niitä voi/pitää käsitellä vähemmän hellästi. "Munamankelissa" eli pyörän päällä ne ovat menettäneet herkkyyttään.

Vierailija
6/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on laittaa niihin punnukset roikkumaan. Kahta kiloa enempää en suosittele.

Vierailija
7/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plää plää plää 💩

Vierailija
8/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo otti molemmat kivekset suuhunsa välillä kun otti suihin.

Vierailija
9/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla minikivekset. Minulla on kananmunan kokoiset. Eipä ole kukaan uskaltanut ottaa edes yhtä suuhun. Jos silloin suussa kramppaa, olen yhtä kivestä vajaa eunukki.

Vierailija
10/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla minikivekset. Minulla on kananmunan kokoiset. Eipä ole kukaan uskaltanut ottaa edes yhtä suuhun. Jos silloin suussa kramppaa, olen yhtä kivestä vajaa eunukki.

Ei "mini" aina huono juttu ole.

Muutenkin exä oli harvinaisen hyvä seksi asioissa.

Vierailija
11/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jonka mies ei halua että kiveksiin kosketaan.

Vierailija
12/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ne vaikka olalle.

Vierailija
13/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieli tuntuu sokeroiduilla kiveksillä hyvältä. Samaten tietysti muukin hyväily.

Vierailija
14/29 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kolme rivakkaa potkua kesken lauseen!

Vierailija
15/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon, että tykkään kiveksien koskettelusta. Se tuntuu tosi hyvältä ja kihelmöivältä, jos nainen hellästi puristelee ja hieroo niitä. Mulla on ollut yksi nainen, joka osasi hyvin tehdä sekä suulla että käsin. Hän saattoi aloittaa hyväilemällä kiveksiä, mikä johti lopulta seisokkiin ja panoon. Hän saattoi ottaa mut useamman kerran päivässä.

Vierailija
16/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä jos niitä silitellään hellästi. Ei lujaa puristusta, mielellään sellaista koskettelua ja hivelyä. Mutta se siis kaiken muun ohessa.

Vierailija
17/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotossa on mukavaa jos nainen ottaa ne kämmenen sisään ja vähän nostaa/kannattelee.

Vierailija
18/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini on se, kun vaimo on ratsailla, niin hän nojaa hieman taaksepäin ja hyväilee kiveksiä ja välilihan aluetta. Tuntuu aivan taivaalliselta kun on samalla vaimon sisällä.

Harmi kun ei olla enää tyydytetty toisiamme käsin vuoronperään. Aivan mahtavaa kun vaimo välillä hyväili kiveksiä, hellin ottein, ja sitten siirtyi kädellään kovalle seisokilleni, joka lähes oli orgasmin partaalla jo kivesten hyväilystä..

Vierailija
19/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama rivakka nyrkinisku palleille on aina poikaa.

Vierailija
20/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama rivakka nyrkinisku palleille on aina poikaa.

Niin, tai vaikka kovia iskuja jollain kepillä kasseille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä