Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen miehen tapailu samaan aikaan

Vierailija
23.10.2020 |

Olen eronnut pitkästä suhteesta alkuvuodesta ja tässä vuoden mittaan tutustunut mukaviin ihmisiin. Ensin aloin tapailla yhtä miestä, jonka kanssa on pari kertaa kuukaudessa nähty ilman mitään sitoumuksia. Sen jälkeen olen tutustunut kahteen muuhunkin hyvään tyyppiin. Nyt huomaan olevani tilanteessa, jossa tapailen ja harrastan seksiä vuorotellen kolmen eri miehen kanssa... Kenenkään kanssa juttu ei ole toki sovittu seurustelusta eikä siitä, ettei muita tapailtaisi.

Onko asia teistä ihan OK? Minulla takana pitkä suhde yhden miehen kanssa, enkä aiemmin olisi kyllä hyväksynyt tällaista. Mutta nyt tuntuu siltä, ettei tämä kyllä keneltäkään pois ole...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei ole mitään sovittu eikä luvattu, niin anna mennä vaan.

Vierailija
2/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeetä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo anna palaa vaan! Tuskim miehet  vastaavassa tilassa edes korvaans lotkauttaisivat asian tiimoilta, nuo D.Trumpit.

Nauti!

Vierailija
4/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itsekin tekee tuota eli siitä vaan.

Itse olen old school eli yksi seksikumppani kerrallaan kierroksessa, mutta en paheksu niitä jotka toimii toisin.

Muistaa vaan, että on vastuu omasta käytöksestä ja siitä mitä sillä mahdollisesti luo maailmaan.

Vierailija
5/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ne miehet siis toisistaan ja tilanteesta?

Vierailija
6/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät, kaksi miehistä tietää että heitä on kolme, yksi tietää toisesta... Kaikki asuvat eri paikkakunnilla.

Vierailija
7/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se on ihan reilu peli. Avoimin mielin eteenpäin ja mukavaa loppuvuotta kaikille!

Vierailija
8/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...

Vierailija
9/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti sinua, ap!

Vierailija
10/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan kärsi puutteesta

Vierailija
11/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hätänä sit Ap? Hyväksyntääkö täältä haet? Kai aikuisena itse tiedät mitä haluat. Tee omatuntosi mukaan.

Vierailija
12/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne ennen kuin tapasin mun nykyisen. Sitten vaan jätin ne muut ja tämä yksi jäi. Kunhan tilanne on selvä kaikille ja ok, että ei kukaan luule olevansa yksin sidottu sinuun vaan vapaa tapailemaan muitakin.

Vierailija
13/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on 3 vakihoitoa. Tietävät kyllä että on muitakin. Ja minä tiedän että heillä on muita. Välillä on myös joku satunnaishoitokin, jos ei näitä vakkareita ole näkynyt. Olen sinkku, mutta haluan seksiä, en näe pahaa tässä. Ketään kun ei pakoteta mihinkään.

Vierailija
14/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ovat samalla linjalla niin anna mennä. Jos taas joku on selvästi rakastunumassa suhun niin mieti kahdesti. Varsinkin jos itselläsi on yhtään enemmän tunteita. Ja pidä useammat panot omana tietonasi.

Mä menetin aivan uskomattomann kivan miehen kun hän sai tietää että olin tapaillut ja harrastanut seksiä muidenkin kanssa. Vaikka tästä oli aikaa, hän ei päässyt yli asiasta ja jätti mut. Vuosien jälkeen tämä sattuu yhä pahasti ja en koskaan enää keskity kuin yhteen ihmiseen kerrallaan.

Vierailija
15/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan kärsi puutteesta

Mistä tiedät? Eihän ap:llä välttämättä ole seksiä kovinkaan paljoa. Yhtä miestä tapaa 2 kertaa kuukaudessa. Jos sama muiden kanssa, voi se tarkoittaa, että seksiä on 6 kertaa kuukaudessa ja se on todella vähän.

Vierailija
16/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi sitä ihanaa nuoruutta kun tuollaisia tilanteita oli tämän tästä! <3 Sitten jotenkin keski-ikäistyin ja kyllästyin, ja nyt on  viimeisestä kolmikosta vain se paras rinnalla ollut jo 6 vuotta :)

En ole koskaan kertonut osapuolille muista mitään, enklä ole ikinä kysellyt keneltäkään onko heillä jotain muuta sutinaa samaan aikaan. Jos asia on tullut ilmi, että miehellä on muitakin, on hän vain jäänyt vähin äänin haaremistani pois. Tulijoita kyllä on piisannut :)

Nauti! Kyllä se vielä joskus loppuu, ja sitten saat muistella mukavia hetkiä myöhemmin elämässäsi. Parempi se, kuin katkeruus siitä miten ei silloinkaan mitään itselle kivaa uskaltanut tehdä, kun niin paljon mietti mitä trollipalstalla puhutaan :D

Vierailija
17/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan se on ihan reilu peli. Avoimin mielin eteenpäin ja mukavaa loppuvuotta kaikille!

just tollaset käyttäytyjä tuhoaa perheet joilla yhtiskunta pidetään pystyssä. kiusaajista ja isän mallii vaille jääneistä kiusatuista tulee kiusaajia ja työttömii tuilla eläjiä ym.oravanpyörä valmis.

Vierailija
18/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas on tänään vuorossa?

Vierailija
19/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko paljaalla kaikille?

Vierailija
20/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi vakimi estä, mutta kummatkin tietävät että tapailen ja harrastan seksiä myös muidenkin kuin heidän kanssaan. Kenellekään en ole luvannut mitään ja odottelen mieluiten sitä jackpottia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi