Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?

Vierailija
23.10.2020 |

Täältä monta kertaa lukenut

Kommentit (503)

Vierailija
161/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko vuosi pyörii helposti parin lomaviikon ympärillä. Odotellaan matkaa tai muistellaan matkaa. On turn-off jos kumppani toivoo koko ajan jotain parempaa tai muistelee jotain parempaa, eli niitä matkoja.

Matkusteluun kuluu rahaa, koko vuoden säästöt palavat helposti yhdessä viikossa.

Matkustelevat naiset tyypillisesti ihailevat ulkomaita ja kansainvälisyyttä. Kuitenkin miehen kanssa asutaan Suomessa. Miksi nainen ole sitten muuttanut sinne ulkomaille, ja haluaisiko muuttaa jos tilaisuus tulisi?

Matkusteleva nainen koetaan erityisen muutoshaluiseksi = suurempi mahdollisuus avioeroon.

Matkusteleva nainen haluaisi matkustaa lisää. Jos matkustellaan kaksi kertaa vuodessa, nainen haluaisi matkustella kolme kertaa vudodessa. Kun matkustellaan kolme kertaa vuodessa, haluttaisiin matkustella neljä kertaa vuodessa.

Mies haluaa naisen joka on tyyyväinen asioiden kykytilaan, ei naista joka haaveilee koko ajan jostain paremmasta.

Tähän se pitkälti kiteytyy.

Meillä on me, yhteinen asunto ja muut. Mutta nainen haluaisi olla jossain muulla, paikoissa jonne pääsee sen pari kertaa vuodessa. Se on vuoden huippukohta jota odotetaan ja odotetaan, että pääsee sinne X maahan palveltavaksi, näkemään hienoja paikkoja, ja kokemaan luksusta.

Naiselle parasta elämäsä on se kun saa olla muualla, ja elämä jota ei voi elää kuin hetken ellei ole miljoonaperijä.

Naiset eivät ymmärrä miehiä. Miehelle naisen tyytyväisyys asioiden nykytilaan on tärkeää, nainen taas on kuin koodattu levottomasti katselemaan aidan toiselle puolelle olisiko siellä ruoho vihreämpää - ja olisiko jossain uros joka vie hänet sinne.

Kuvailit pullantuoksuisen emännän. Niitäkin on. Noita et millään tahdo saada töihin.

Arvasit väärin.

En ole hakemassa pullantuoksuista emäntää.

Sellainen nainen on kiinnostava joka tykkää lähteä geokätköilemään, tekemään päiväretkiä, ja muuta.

Sellainen nainen joka vain odottaa että voi kumpa pääsisi ulkomaille, saisi kokea hetken luksusta ja nähdä kaikkea mitä täällä ei ole, on turn-off.

Turn-off, koska

1) nainen haluaa jotain muuta kuin se mitä hänellä on (95% vuodesta ollaan Suomessa)

2) nainen ei tee aktiivisesti töitä sen eteen että voisi viettää 95% ajastaan ulkomailla matkustelemalla

Ihan samalla tavalla sinä, nainen, et haluaisi miestä joka vain jatkuvasti haaveilee että pääsisi ajamaan hienolla autolla tai että saisi olla kaverien kanssa Rukalla luksushuvilalla ryyppäämässä. Ja syyt ovat samat. Sinulle nämä asiat ovat vähemmän tärkeitä, ja jos mies kerran näitä haluaa, mielestäsi miehen tulisi sitten rakentaa elämänsä sellaiseksi että saa päristella Porschella ja kännätä poreltaassa joka viikko, sen sijaan että vain haaveilee. Et haluaisi tällaista miestä.

Vierailija
162/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys että täällä on naiset suuttunut vastauksista vaikka itse on niitä ensin kysytty... tyypillistä.

Unohdit mainita kaikki teoriat ja diagnoosit mitä niistä vastauksista täytyy tehdä. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelulla brassailu on noloa ja vanhanaikaista. Se antaa ihmisestä pinnallisen ja rauhattoman vaikutelman.

Vierailija
164/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko vuosi pyörii helposti parin lomaviikon ympärillä. Odotellaan matkaa tai muistellaan matkaa. On turn-off jos kumppani toivoo koko ajan jotain parempaa tai muistelee jotain parempaa, eli niitä matkoja.

Matkusteluun kuluu rahaa, koko vuoden säästöt palavat helposti yhdessä viikossa.

Matkustelevat naiset tyypillisesti ihailevat ulkomaita ja kansainvälisyyttä. Kuitenkin miehen kanssa asutaan Suomessa. Miksi nainen ole sitten muuttanut sinne ulkomaille, ja haluaisiko muuttaa jos tilaisuus tulisi?

Matkusteleva nainen koetaan erityisen muutoshaluiseksi = suurempi mahdollisuus avioeroon.

Matkusteleva nainen haluaisi matkustaa lisää. Jos matkustellaan kaksi kertaa vuodessa, nainen haluaisi matkustella kolme kertaa vudodessa. Kun matkustellaan kolme kertaa vuodessa, haluttaisiin matkustella neljä kertaa vuodessa.

Mies haluaa naisen joka on tyyyväinen asioiden kykytilaan, ei naista joka haaveilee koko ajan jostain paremmasta.

Meillä on me, yhteinen asunto ja muut. Mutta nainen haluaisi olla jossain muulla, paikoissa jonne pääsee sen pari kertaa vuodessa. Se on vuoden huippukohta jota odotetaan ja odotetaan, että pääsee sinne X maahan palveltavaksi, näkemään hienoja paikkoja, ja kokemaan luksusta.

Naiselle parasta elämäsä on se kun saa olla muualla, ja elämä jota ei voi elää kuin hetken ellei ole miljoonaperijä.

Naiset eivät ymmärrä miehiä. Miehelle naisen tyytyväisyys asioiden nykytilaan on tärkeää, nainen taas on kuin koodattu levottomasti katselemaan aidan toiselle puolelle olisiko siellä ruoho vihreämpää - ja olisiko jossain uros joka vie hänet sinne.

Kuvailit pullantuoksuisen emännän. Niitäkin on. Noita et millään tahdo saada töihin.

Arvasit väärin.

Sellainen nainen on kiinnostava joka tykkää lähteä geokätköilemään, tekemään päiväretkiä, ja muuta.

Sellainen nainen joka vain odottaa että voi kumpa pääsisi ulkomaille, saisi kokea hetken luksusta ja nähdä kaikkea mitä täällä ei ole, on turn-off.

Turn-off, koska

1) nainen haluaa jotain muuta kuin se mitä hänellä on (95% vuodesta ollaan Suomessa)

2) nainen ei tee aktiivisesti töitä sen eteen että voisi viettää 95% ajastaan ulkomailla matkustelemalla

Ihan samalla tavalla sinä, nainen, et haluaisi miestä joka vain jatkuvasti haaveilee että pääsisi ajamaan hienolla autolla tai että saisi olla kaverien kanssa Rukalla luksushuvilalla ryyppäämässä. Ja syyt ovat samat. Sinulle nämä asiat ovat vähemmän tärkeitä, ja jos mies kerran näitä haluaa, mielestäsi miehen tulisi sitten rakentaa elämänsä sellaiseksi että saa päristella Porschella ja kännätä poreltaassa joka viikko, sen sijaan että vain haaveilee. Et haluaisi tällaista miestä.

Mistä tuo kuvitelma juontaa, että nainen haluaisi jotain muuta/haluaisi voida viettää 95 % ajastaan ulkomailla matkustelemalla? Minulle matkustaminen on harrastus. Juu, inhoan Suomen talvea mutta en silti haikaile asumista jossain muualla. Minulle riittää se, että pääsen muutaman kerran vuodessa niihin kohteisiin, joista olen vuosikausia haaveillut, yhteen kerrallaan.

Vierailija
165/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tämä on että miehiä häiritsee naisten matkustelu? En ole ikinä tollaisesta kuullutkaan ja kuulostaa aivan älyttömältä. Olen mies pääkaupunkiseudulta. Onko tällainen jotenkin yleisempää maaseudun miehillä?

Kyllä mun kaikki miespuoliset kaveritkin tykkää matkustella. Nainen joka ei siitä tykkäisi kuulostaa todella takapajuiselta enkä sellaisen kanssa voisi seurustella.

Ja kuten jo mainittu tässä ketjussa ei matkustus ole kallista nykyään. Ja maatakin pitkin voi matkustaa jos lentäminen ahdistaa. Tallinnasta pääsee bussilla vaikka minne ja Helsingistä vaikka Pekingiin saakka junalla.

Vierailija
166/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasit väärin.

Turn-off, koska

Mäkin viihdyn luonnossa. Syksyisin sienestän ja marjastan, keväällä/syksyllä etsimme koiran kanssa tryffeleitä. Olen kaikinpuolin tyyppi suomalainen nainen ketä tienaa kohtuullisesti. En siltikään huolisi sun kaltaista miestä johtuen ahtaasta ajatusmaailmasta.

Vierailija
167/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelulla brassailu on noloa ja vanhanaikaista. Se antaa ihmisestä pinnallisen ja rauhattoman vaikutelman.

Himassa onkin kivempi homehtua ja masentua 👍

Vierailija
168/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustavamies kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on että miehiä häiritsee naisten matkustelu? En ole ikinä tollaisesta kuullutkaan ja kuulostaa aivan älyttömältä. Olen mies pääkaupunkiseudulta. Onko tällainen jotenkin yleisempää maaseudun miehillä?

Kyllä mun kaikki miespuoliset kaveritkin tykkää matkustella. Nainen joka ei siitä tykkäisi kuulostaa todella takapajuiselta enkä sellaisen kanssa voisi seurustella.

Ja kuten jo mainittu tässä ketjussa ei matkustus ole kallista nykyään. Ja maatakin pitkin voi matkustaa jos lentäminen ahdistaa. Tallinnasta pääsee bussilla vaikka minne ja Helsingistä vaikka Pekingiin saakka junalla.

Brassaileva pintaliitäjä ilmottautui.

Vierailija
169/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkusteleva nainen olisi muuten ihanteeni - itsekin kun tykkään matkustella - mutta tietäen suomalaisten naisten heikon moraalin, joka reissulla on pantu vähintään yhtä miestä. Ja se on kuvottavaa!

mies 39

Jaa. Itse olen matkustanut kohtuullisen paljon, mutta en ole vielä pannut ketään. En ulkomailla enkä kotimaassa. Panemattomuuden vuoksi en silti pidä itseäni jotenkin parempana moraalisesti, kuin muutenkaan. Mutta sinun kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustettuja miehiä en edes ajattele, kuten en myöskään niitä jänniä tai itseään ns. kilttinä mainostavia. Enkä kalsarimalli - mitälie miehiä.

Vierailija
170/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan jos on rahaa. Köyhälle kaikki on kallista. Melko elitististä pitää ei matkailevia takapajuisina.

M38

Vierailija
171/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään matkustaa keväällä ja sitten loka-marraskuun vaihteessa. Mukava mennä lämpimään ja se pidentää kesää. Teen töitä kotona, joten vaihtelu virkistää välillä. No tämän vuoden reissut tietysti peruin. 

Vierailija
172/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmaa kokenut ja omilla aivoilla ajatteleva, ei viihdy keittiössä ja ole miehen ehdoilla

Feministi taas haaveilee siellä 😄

Heh. Toki voihan tuossa olla vinha perä. Ehkä matkusteleva nainen viestii itsenäisyyttä, rohkeutta, varakkuutta, pärjäämistä ilman miestä?

Sekin yksi ketju missä kyseltiin mihin kaikki keski-ikäiset naiset on kadonneet treffipalstoilta. Tosi moni nainen sanoi että ovat heittäytyneet sinkkumarkkinoilta pois kun niin moni ikäluokkansa mies odottaa naisesta kokkia ja kodinhengetärtä. Eikä nämä naiset halua olla mitään sellaista.

Vierailija
173/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa voimakkaita mielipiteitä itsenäisestä naisesta joka haluaa nähdä muutakin kuin Kärkkäisen ja Tuurin

Onko matkustelu muka joku merkki itsenäisyydestä. En lakkaa koskaan ihmettelemästä tätä naisten voimaantumista kaikesta.

Etkä sitä, mitä kaikkia vaaroja on matkustamisesta naisena :)

Arkajalat kirjoittelee. Jos elämässä ei uskalla ottaa riskejä niin jää moni hieno paikka näkemättä. Teillä on todennäköisesti todella pahat fobiat, jos pelottaa noin paljon. Sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja lentopelkoa voi hoitaa siedättämällä. Samat arkajalat eivät uskalla edes lähestyä naisia ja hyvä niin, koska evoluutio suosii rohkeita ja pelkureiden geenit eivät siirry eteenpäin.

Vierailija
174/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei tykkää matkustelusta niin on takapajuinen? Mitä aktuaalista kysymysmerkkiä? Matkustelusta pitämisen voisi nykyään nähdä takapajuisena johtuen ilmastosta ja kulkutaudeista, jos takapaju -argumentin haluaa välttämättä heittää.

Vierailija
175/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys että täällä on naiset suuttunut vastauksista vaikka itse on niitä ensin kysytty... tyypillistä.

Olen suuttunut vastauksista vaikka olen mies. Eihän tollasia tossukoita jaksaisi edes kaverina joten en ihmettele jos naiset ei halua teitä parisuhteeseen. Jos matkustaminen on vaikeaa niin kuinkahan selviydytte elämästä ylipäänsä..

Vierailija
176/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Kuvvastaa hyvin sitä trendipellejen todellista syytä, olla koko ajan liikkeellä: he eivät kestä itseään, masentuvat. Sitä paitsi on typerää ajatella itsensä aktiivisiksi, hyvin toimeen tuleviksi ihmisiksi vain siksi, että liihoitellaan turistirysissä. Ihminen voi tehdä muutakin olematta sohvaperuna. Ja rahaakin voi olla, vaikka se ei kuluttamisessa näkyisikään. Se näkyy lähinnä tasapainoisuutena. Miksi pitäisi paeta koko ajan jonnekin, ja kuluttaa. Sairasta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himassa onkin kivempi homehtua ja masentua 👍

Vierailija
177/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suuttunut vastauksista vaikka olen mies. Eihän tollasia tossukoita jaksaisi edes kaverina joten en ihmettele jos naiset ei halua teitä parisuhteeseen. Jos matkustaminen on vaikeaa niin kuinkahan selviydytte elämästä ylipäänsä..

No teidän matkailijoiden takia ei ainakaan maapallo tule selviytymään

Vierailija
178/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut että kaupunkilaisnainen joka matkustaa, tapaa ystäviä, juo joskus skumppaa ja urheilee ei ole mitenkään kiinnosta. Olen todennut, että moni mies loppupeleissä haluaa naisen joka on äitihahmo, eli kokkaa, hoitaa kodin jne.

Vierailija
179/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brassaileva pintaliitäjä ilmottautui.

Huonon itsetunnon omaava miesoletettu ilmoittautui.

Vierailija
180/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä tässä vaihteeksi kertoa että miksi matkustelevaa sirkuspelleä pitäisi jaksaa katsella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän