Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?
Kommentit (503)
Tekopyhää, muka niin ilmastoihmisiä nämä naiset ja sitten turhia lentoja muutaman kuukauden välein. Miehelle valittavat jos tämä ostaa auton tehokkaalla moottorilla 😁
No ne on lähinnä vain nämä nettiöyhöt peräkammarin pojat. Naisen pitää pysyä kotona passaamassa, kuin äiti.
Harvalla normaalilla miehellä on mitään tavallista, kerran pari vuodessa, matkustamista vastaan. Tai jos on, ei kuitenkaan haittaa, jos nainen tykkää matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kummallista settiä läpi ketjun että jos joskus etsin miestä niin aivan varmasti laitan deittiprofiiliin matkustelun.
Samaa mieltä matkustelevista, vahvistaa vain minun negatiivisia näkemyksiä matkustelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustavamies kirjoitti:
Siis mikä juttu tämä on että miehiä häiritsee naisten matkustelu? En ole ikinä tollaisesta kuullutkaan ja kuulostaa aivan älyttömältä. Olen mies pääkaupunkiseudulta. Onko tällainen jotenkin yleisempää maaseudun miehillä?
Kyllä mun kaikki miespuoliset kaveritkin tykkää matkustella. Nainen joka ei siitä tykkäisi kuulostaa todella takapajuiselta enkä sellaisen kanssa voisi seurustella.
Ja kuten jo mainittu tässä ketjussa ei matkustus ole kallista nykyään. Ja maatakin pitkin voi matkustaa jos lentäminen ahdistaa. Tallinnasta pääsee bussilla vaikka minne ja Helsingistä vaikka Pekingiin saakka junalla.
Ei varmaan jos on rahaa. Köyhälle kaikki on kallista. Melko elitististä pitää ei matkailevia takapajuisina.
M38
Ihan olen työttömyyskorvauksilla matkustellut välillä. Vaatii toki elämänhallintaa joka voi olla sulle vieras asia.
Olitko työmarkkinoiden käytettävissä?
Olin. Minuun sai yhteyden ihan soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Jos nyt joku olisi halunnut juuri silloin palkata minut olisin voinut palata Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kuvvastaa hyvin sitä trendipellejen todellista syytä, olla koko ajan liikkeellä: he eivät kestä itseään, masentuvat. Sitä paitsi on typerää ajatella itsensä aktiivisiksi, hyvin toimeen tuleviksi ihmisiksi vain siksi, että liihoitellaan turistirysissä. Ihminen voi tehdä muutakin olematta sohvaperuna. Ja rahaakin voi olla, vaikka se ei kuluttamisessa näkyisikään. Se näkyy lähinnä tasapainoisuutena. Miksi pitäisi paeta koko ajan jonnekin, ja kuluttaa. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelulla brassailu on noloa ja vanhanaikaista. Se antaa ihmisestä pinnallisen ja rauhattoman vaikutelman.
Himassa onkin kivempi homehtua ja masentua 👍
Vai olisiko niin, että sulla ei ole kavereita ja siksi et uskalla matkustaa yksin? Et pysty lähtemään yksin minnekään vaan tarvitset jonkun aina henkiseksi tueksi? Siksi kadehdit muita, jotka uskaltavat. Ei ihmisestä tule rauhatonta kuin sinun päässäsi, jos matkustaa 2 x vuodessa niin kuin jokainen tavallinen ihminen tekee. Olet itse epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin hämmentävä ketju. En ole osannutkaan yhdistää matkailua ja seksiä toisiinsa. Tai no, ehkä lomalla oman kumppanin kanssa tulee pantua enemmän kuin arkena... Mutta yksin matkassa ollessani en ole koskaan tullut ajatelleeksi että pitäisi äkkiä löytää joku ulkkarimies ja panna sitä. Olen siis epähuomiossa mennyt museoon ja sitten konsertiin.
Miksi? Onko minussa jotain vikaa? Nainen.
Kieltämättä ihan uusi ajatusmaailma avautuu tästä ketjusta minullekin. En ole tiennytkään, että joskus 9-10 -vuotiaana eli 1970-luvulla Pohjois-Suomen maaseudulla asuvana koululaisena aloin haaveilla matkustamisesta voidakseni poseerata instassa ja maata ulkomaalaisten miesten kanssa.
Yritin miettiä, että olenko joskus käynyt matkoillani yökerhossa, ja väittäisin, että en. Jos olen, niin se on tapahtunut ex-puolisoni kanssa 1980-luvulla. Rannalla olen maannut viimeksi 20 vuotta sitten. Matkani maksan itse ja vaikka olen nippanappa keskituloinen vajaan 2300 euron nettokuukausipalkallani niin se on riittänyt 2010-luvulla hyvin 2-5 ulkomaanmatkaan vuodessa (Tallinnan reissuja en edes laske ulkomaiksi). Sen sijaan kotimaassa en raski matkailla, mietin tälle viikolle jo lähteväni puolisoni kanssa minilomalle kylpylään mutta 160 e/yö ja 52 e/päivällinen/hlö ei oikein napannut. Olen, muuten, tarjonnut puolisollenikin pari matkaa. Sen sijaan hän ei ole maksanut minulle yhtään reissua. Lähes aina maksamme matkat kuitenkin puoliksi tai matkustamme erikseen.
Matkailuharrastus oli itselleni yksi niistä asioista, mitkä saivat minut kiinnostumaan puolisostani. Hän on matkustellut vielä enemmän kuin minä.
Somesta löytyy tasan kaksi kuvaa itsestäni ulkomailla. Toinen vuodelta 2013 ja toinen vuodelta 2019. Niiden julkaisemiseen oli erityiset syynsä.
Mutta tokihan palstan miehet tietävät paremmin, miksi me naiset matkustelemme :-D
Veikkaisin että ketjussa puhutaan 15-45 -vuotiaiden naisten matkustelusta ja siitä mitä niillä matkoiilla tehdään.
Niin? Minä olen ollut 19-45 vuotias matkusteleva nainen. Vai luuletko, että synnyin tämän ikäiseksi?
Ajat muuttuu boomer
Miten ajat on muuttunut?
Nyt 15-45-vuotias nainen joka tykkää matkustaa
Some
Sielläkö sinä vain pyörit kun oletat että muidenkin elämä pyörii sen ympärillä?
Sieltähän nuoret naiset elämänsä kopio lifestyle "somevaikuttajilta". Kun joku sieppi käy 6 kertaa vuodessa dubaissa pyllistelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen matkustaa mustan munan perässä, enkä halua mustamunaisen jämiä vaimokseni.
T: MIES.
En minäkään ottaisi miestä joka ravaa Thaimaassa.
Pari reissua vuodessa ihan ok mutta naisissa paljon näitä joiden päästävä reissuun parin kuukauden välein tai reppureissulle ympäri maailmaa. Se vaatii aikaa ja rahaa ja jos toista ei kiinnosta matkustelu niin silloin se on turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kummallista settiä läpi ketjun että jos joskus etsin miestä niin aivan varmasti laitan deittiprofiiliin matkustelun.
Se lukee jo kaikilla naisilla
Ja sekös osaa miehiä harmittaa omien ahtaiden ajatusten takia.
Ehkä markailu voisi avartaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustavamies kirjoitti:
Siis mikä juttu tämä on että miehiä häiritsee naisten matkustelu? En ole ikinä tollaisesta kuullutkaan ja kuulostaa aivan älyttömältä. Olen mies pääkaupunkiseudulta. Onko tällainen jotenkin yleisempää maaseudun miehillä?
Kyllä mun kaikki miespuoliset kaveritkin tykkää matkustella. Nainen joka ei siitä tykkäisi kuulostaa todella takapajuiselta enkä sellaisen kanssa voisi seurustella.
Ja kuten jo mainittu tässä ketjussa ei matkustus ole kallista nykyään. Ja maatakin pitkin voi matkustaa jos lentäminen ahdistaa. Tallinnasta pääsee bussilla vaikka minne ja Helsingistä vaikka Pekingiin saakka junalla.
Ei varmaan jos on rahaa. Köyhälle kaikki on kallista. Melko elitististä pitää ei matkailevia takapajuisina.
M38
Ihan olen työttömyyskorvauksilla matkustellut välillä. Vaatii toki elämänhallintaa joka voi olla sulle vieras asia.
Kiva juttu, että meidän muiden maksama etuisuus käytetään matkusteluun.
Ei ole kielletty matkustaa työttömänä. Mulle ainakin on ihan sama onko se työtön kotona vai vaikka jossain halpamaassa lämpimässä.
Ei varmaa juu, mutta siihen sitä ei ole tarkoitettu. Jos on varaa pistää tuet matkailuun niin niitä ei pitäisi edes maksaa sellaisille.
Se on työttömyysraha ja jokainen elää niillä miten elää. Ei ole mitään sääntöjä mihin ne rahat pitää käyttää. Jos niillä pystyy elämään vaikka pari kolme kuukautta etelässä hyvin edullisesti, niin mikä ettei.
Ja harvapa näistä ilmastoasioista huomauttelevista miehistä itse laittaa tikkua ristiin asian eteen. Itse kyllä nostaisin hattua miehelle, joka oikeasti ilmastosyistä luopuu matkustamisesta, josta oikesti pitää. Ja tämän takia ei haluaisi seurustella matkustavan naiden kanssa koska arvot menee niin ristiin. Tuskinpa palstamiehet on näin ilmastoaktivisteja.
On helppo ”luopua” asiasta, jota ei ole tehnyt alunperinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kuvvastaa hyvin sitä trendipellejen todellista syytä, olla koko ajan liikkeellä: he eivät kestä itseään, masentuvat. Sitä paitsi on typerää ajatella itsensä aktiivisiksi, hyvin toimeen tuleviksi ihmisiksi vain siksi, että liihoitellaan turistirysissä. Ihminen voi tehdä muutakin olematta sohvaperuna. Ja rahaakin voi olla, vaikka se ei kuluttamisessa näkyisikään. Se näkyy lähinnä tasapainoisuutena. Miksi pitäisi paeta koko ajan jonnekin, ja kuluttaa. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelulla brassailu on noloa ja vanhanaikaista. Se antaa ihmisestä pinnallisen ja rauhattoman vaikutelman.
Vai olisiko niin, että sulla ei ole kavereita ja siksi et uskalla matkustaa yksin? Et pysty lähtemään yksin minnekään vaan tarvitset jonkun aina henkiseksi tueksi? Siksi kadehdit muita, jotka uskaltavat. Ei ihmisestä tule rauhatonta kuin sinun päässäsi, jos matkustaa 2 x vuodessa niin kuin jokainen tavallinen ihminen tekee. Olet itse epänormaali.
Normaali ihminenkö matkustaa 2x vuodessa ulkomaille? Mun tuttavapiirissä hyvin harva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku taisi jo sanoa tämän syyn, miksi matkustelevat naiset eivät nappaa; pitävät itseään muita parempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin hämmentävä ketju. En ole osannutkaan yhdistää matkailua ja seksiä toisiinsa. Tai no, ehkä lomalla oman kumppanin kanssa tulee pantua enemmän kuin arkena... Mutta yksin matkassa ollessani en ole koskaan tullut ajatelleeksi että pitäisi äkkiä löytää joku ulkkarimies ja panna sitä. Olen siis epähuomiossa mennyt museoon ja sitten konsertiin.
Miksi? Onko minussa jotain vikaa? Nainen.
Kieltämättä ihan uusi ajatusmaailma avautuu tästä ketjusta minullekin. En ole tiennytkään, että joskus 9-10 -vuotiaana eli 1970-luvulla Pohjois-Suomen maaseudulla asuvana koululaisena aloin haaveilla matkustamisesta voidakseni poseerata instassa ja maata ulkomaalaisten miesten kanssa.
Yritin miettiä, että olenko joskus käynyt matkoillani yökerhossa, ja väittäisin, että en. Jos olen, niin se on tapahtunut ex-puolisoni kanssa 1980-luvulla. Rannalla olen maannut viimeksi 20 vuotta sitten. Matkani maksan itse ja vaikka olen nippanappa keskituloinen vajaan 2300 euron nettokuukausipalkallani niin se on riittänyt 2010-luvulla hyvin 2-5 ulkomaanmatkaan vuodessa (Tallinnan reissuja en edes laske ulkomaiksi). Sen sijaan kotimaassa en raski matkailla, mietin tälle viikolle jo lähteväni puolisoni kanssa minilomalle kylpylään mutta 160 e/yö ja 52 e/päivällinen/hlö ei oikein napannut. Olen, muuten, tarjonnut puolisollenikin pari matkaa. Sen sijaan hän ei ole maksanut minulle yhtään reissua. Lähes aina maksamme matkat kuitenkin puoliksi tai matkustamme erikseen.
Matkailuharrastus oli itselleni yksi niistä asioista, mitkä saivat minut kiinnostumaan puolisostani. Hän on matkustellut vielä enemmän kuin minä.
Somesta löytyy tasan kaksi kuvaa itsestäni ulkomailla. Toinen vuodelta 2013 ja toinen vuodelta 2019. Niiden julkaisemiseen oli erityiset syynsä.
Mutta tokihan palstan miehet tietävät paremmin, miksi me naiset matkustelemme :-D
Veikkaisin että ketjussa puhutaan 15-45 -vuotiaiden naisten matkustelusta ja siitä mitä niillä matkoiilla tehdään.
Niin? Minä olen ollut 19-45 vuotias matkusteleva nainen. Vai luuletko, että synnyin tämän ikäiseksi?
Ajat muuttuu boomer
Miten ajat on muuttunut?
Nyt 15-45-vuotias nainen joka tykkää matkustaa
Some
Sielläkö sinä vain pyörit kun oletat että muidenkin elämä pyörii sen ympärillä?
Sieltähän nuoret naiset elämänsä kopio lifestyle "somevaikuttajilta". Kun joku sieppi käy 6 kertaa vuodessa dubaissa pyllistelemässä.
Vastaus on siis kyllä, pyörit vain somessa seuraamassa pyllistelijöitä ja siitä tulee käsityksesi muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi pääsee tutustumaan ostovaimoihin? Usein niidenkin luo pitää matkustaa. Ai niin, jokuhan sanoi ettei Baltian aluetta välttämättä mielletä ulkomaaksi. No sit!
Ainakin pysyvät rahaa vasten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku taisi jo sanoa tämän syyn, miksi matkustelevat naiset eivät nappaa; pitävät itseään muita parempana.
Sovitaan niin ja pysytään kaukana toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se matkailu ei vain kiinnosta? Ihan samalla tavalla kuin jokin muukin harrastus ei kaikkia kiinnosta. Itse pidän kaikkien laitteiden korjailusta ja kunnostamisesta, mutta en minä oleta, että muillakin pitäisi kiinnostaa.
Olen jonkun verran entisessä elämässä ulkomailla matkustellut, mutta ei kyllä mitään himoa jäänyt siihen, 6v taitaa olla aikaa edellisestä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminenkö matkustaa 2x vuodessa ulkomaille? Mun tuttavapiirissä hyvin harva.
Minä matkustan normaalisti 2-3 kertaa vuodessa. Syystä jolla ei väliä koska mielikuvat on että menen harrastamaan seksiä ja someposeeraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan niin ja pysytään kaukana toisistamme.
Muistin just et hevoset ja koirat on kanssa turn-off. Pitäisikö lisätä Tinderiin kuvia viime Lapin reissulta? Pääsin silloin käymään hevosen selässä 😬
Harrastuksiin laitan: koiranäyttelyt, ratsastus, matkustus näyttely maissa.