Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi matkusteva nainen on miehille turn off?

Vierailija
23.10.2020 |

Täältä monta kertaa lukenut

Kommentit (503)

Vierailija
401/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turn-off, paitsi josn matkustaminen tarkoittaa vain lentämistä rantalomakohteisiin. Jos nainen tykkäisi Itä-Euroopasta ja junalla matkustamisesta niin olisi minun makuuni.

Me kävimme saksalaisen ystävättäreni kanssa Puolassa, kun kummankaan ystäväpiiriä ei itäinen Eurooppa kiinnostanut ja meitä taas kiinnosti. Eli minä lähtisin mielelläni kiertämään puolisoni kanssa Itä-Eurooppaa, Venäjää, Mongoliaa jne. junilla, jos minulla olisi se puoliso ja joka pitäisi samoista kohteista.

Pienikokoisena naisena en uskalla yksin matkustaa kohteissa tai lähteä pitkille junamatkoille, joissa on oikeasti vaarana joutua miesten kynsiin. Olisikin ihanaa olla mies, kun maailma olisi niin paljon avoimempi ja turvallisempi. Nyt matkustan turvallisissa kaupunkikohteissa ja välttelen kuhisevia turistipaikkoja jo turvallisuussyistä.

Rantalomalle minut saa ajettua ehkä kirveellä uhaten. Lähtisin mieluummin Islantiin tai Kanadan vuorille mökkilomalle. Ihana ajatus hautautua rakkaan kanssa jonnekin korpeen, ihan vain me kaksistaan, ilman mitään kiirettä tai huolta muusta maailmasta. Hyvää ruokaa, lämmin mökki, kaunis luonto.

Vierailija
402/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hekin ajattelee samoin viiniä harrastavasta kaupunkilaisesta 🤔

Viiniä harrastava kaupunkilainen = juoppo

Metsästäjä = juntti vaimonhakkaaja

Stereotypiat on ihania, eiks niin ;)

Kunnon isäntä on aina metsällä, ryyppäämässä äijien kanssa tai tansseissa ilman vaimoa, jolloin tällaisia ikäviä tapahtumia ei pääse tapahtumaan. Tietäisit jos olisit maalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko myös matkustavat miehet epäilyttäviä naisten mielestä? Enkä nyt meinaa mitään "Thaimaaseen" matkustelijoita vaan normaalia matkustelua harrastavia.

Tuskin. Naisille tämä ei taida olla yhtä tunteita herättävä juttu kuin miehille.

Kirjoitinkin jo edellä omasta miehestäni, joka on reissannut enemmän kuin minä. Tietysti on kiva, että saadaan tehtyä yhteisiä reissuja, mutta olisin ihan hyvin voinut matkustaa edelleen vain kavereitteni kanssa. Toiseen suuntaan olisi sitten tullutkin ongelma, eli matkustusvastaista miestä en olisi huolinut. Ei vaan olisi jaksanut kuunnella mitään jankutusta ja ennakkoluuloja tällaisen asian ympärillä (vrt ketju).

Mun mies on muuten käynyt Thaimaassa sukeltamassa useammankin kerran. Ihan normaalisti.

Vierailija
404/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten maailmankuvan avartaminen matkustelemalla on samassa sarjassa kuin miesten kehittyminen tenniksenpelaajina penkkiurheilemalla.

Oikeasti vain on kivaa kokea elämyksiä ja lipitellä skumppaa, tai katsella urheilua samalla kun maistelee erikoiskaljoja.

Se mikä avartaisi maailmankuvaa tai auttaisi kehittymään urheilijana, ei vain ole yhtä kivaa.

Vierailija
405/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen treffeillä kertonut matkustaneeni vietnamissa taiwanissa ja etelä-koreassa naisten ilme muuttuu halveksivaksi. Samat naiset sitä ennen sanoivat rakastavansa matkailua ja kysyivät missä olen käynyt.  Ei auta vaikka sitä ennen sanoin käyneeni kaikissa euroopan maissa.

Joko jätät jotain kertomatta tai tapaat todella outoja naisia. Mun kaverit reilasi pariskuntana läpi Aasian eikä kukaan ajatellut tuosta mitään pahaa.

Eri asia. pariskunta tai nainen aasiassa on naisten mielestä cool. Mies yksin pervo.

Vierailija
406/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyen toiseen pointtiin että matkustelu avartaa ja opettaa uusia asioita elämästä.

No harvemmin. Ja siihen on syy.

Muissa maissa eläminen voi kyllä opettaa. Se syy on se että opettavaiset asiat on sellaisia joita ei yleensä lähdetä vapaaehtoiseti kokemaan muualle, ellei siitä saa rahaa. Esimerkiksi Intiassa asuessa oppi olemaan välittämättä turhista kun suomalaisen näkökulmasta mikään ei tuntunut toimivan, kaikki oli kaoottista ja melkein kaikkialla oli ihan törkyistä. Perussa oppi rohkeutta kun vuoristotiet oli ihan hulluja, sai pelätä maanvyörymiä tai sitä että yön valvonut bussikuski vetää jyrkänteeltä alas.

Sitten taas esimerkiksi Saksassa oppi vähemmän, koska se oli maana hyvin samantyylinen kuin Suomi.

Lomamatkalla harvemmin oppii tai avartaa maailmankuvaa. Lomalla on niitä elämyksiä ja yleensä mukavuuksiakin. Siellä voi päästä rentoutumaan (itse en tosin ymmärrä miksi pitää päästä "jonnekin kauas" että voi rentoutua) ja voi saada hyviä fiiliksiä. Jos oikeasti haluaa laajentaa maailmankuvaa, niin sitä varten on toisenlaiset matkat.

Olen itsekin asunut aika oudoissakin maissa mutta kyllä silti tykkään ihan perusmatkustamisesta vieläkin. Ja en mä tarvitse siihen mitään tekosyitä että se kasvattaa tai avartaa. Se vaan on mun mielestä kivaa ja kiinnostavaa. Se riittää. Joskus haluan vaan pois normiympyröistä ja vaikka risteily Tallinnaan on pikku piristys elämään.

No tuohan on rehellisesti ilmaistu. Ei siinä mitään.

Vierailija
407/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turn-off, paitsi josn matkustaminen tarkoittaa vain lentämistä rantalomakohteisiin. Jos nainen tykkäisi Itä-Euroopasta ja junalla matkustamisesta niin olisi minun makuuni.

Täällä! Tykkään tosin bussista enemmän kuin junasta. Ennen korona-aikaa otin usein Tallinnasta bussin ja ajoin sillä Varsovaan, josta matka jatkui minne mieli teki. Ihan parhaita reissuja, tapasin ihan mahtavia tyyppejä ja näin tosi siistejä juttuja.

Olisipa vaan taas pian mahdollista!

Vierailija
408/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luultavasti kovasti ulkomaalaisten miesten perään. Lisäksi miehet ovat usein mukavuudenhaluisia ja rauhaton nainen ajaa heidät vaan hulluuden partaalle. Matkustelevat naiset osaavat harvemmin pysähtyä ja olla tyytyväisiä elämään tässä ja nyt.

Onko rauhatonta matkustaa esim 1-2 reissua vuodessa? Ei kai kukaan joka kk reissaa, kellään sellaiseen edes varaa.

Ap

Matkustelevalla ei yleensä tarkoiteta vain yhtä reissua vuodessa.

Vierailija
409/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmankuvan avartaminen matkustelemalla on samassa sarjassa kuin miesten kehittyminen tenniksenpelaajina penkkiurheilemalla.

Oikeasti vain on kivaa kokea elämyksiä ja lipitellä skumppaa, tai katsella urheilua samalla kun maistelee erikoiskaljoja.

Se mikä avartaisi maailmankuvaa tai auttaisi kehittymään urheilijana, ei vain ole yhtä kivaa.

Mikähän tämä viisaampi ratkaisu voisi olla? Taidan arvata. Kerro ihmeessä

Vierailija
410/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä! Tykkään tosin bussista enemmän kuin junasta. Ennen korona-aikaa otin usein Tallinnasta bussin ja ajoin sillä Varsovaan, josta matka jatkui minne mieli teki. Ihan parhaita reissuja, tapasin ihan mahtavia tyyppejä ja näin tosi siistejä juttuja.

LuxExpress oli halpa ja tasokas - no, ehkä vessaa lukuun ottamatta. En tiedä onko enää olemassa :-/

Vierailija
411/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Ihmiset tykkäävät erilaisista matkakohteista, paljon matkustelevat usein nimenomaan välttelevät turistirysiä, haluavat kokea kyseisen maan kulttuurin aidommin ja monet tykkäävät aktiivilomista, vaelluksesta, retkeilystä, laskettelemisesta jne. Ihmisen junttius paljastuu kyllä siitä, jos kuvittelee matkusteluhalun tarkoittavan viinan- ja seksinhuuruista löhöilyä turistirysässä. Parasta matkustelu on hyvässä seurassa, mieluiten oman rakkaan kanssa. Niin, itse asiassa on aika hyvä junttitutka tuo, että "en tykkää matkustelevista naisista".

Jos laskettelukeskukset eivät ole turistirysiä, niin mitkä sitten ovat? Aika monet vaelluskohteetkin alkavat olla nykyään, löytyy ravintola ja hotellit ja kaikki.

Se että liikut paikasta toiseen kävellen tai teet jotain ei tarkoita ettei kyseessä olisi turistireissu.

Sama pätee kaupunkilomiin. Oikeati siellä kiirrellään ne nähtävyydet, kauppakadut ja ehkä kuuluisa vanhakaupunki. Kaikissa näissä riittää turisteja ja palveluita turisteille. Ne mestat joissa enemmistö porukasta asuu, skipataan suosiolla.

Laskettelukeskuksiakin on monenlaisia. On sellaisia isoja joihin lennetöön pakettimatkalle ja joissa suurin osa kävijöistä on pohjoismaalaisia, amerikkalaisia, brittejä ja hollantilaisia ja joissa meinikin on tekopirteää bailaamista kuin jossain Mallorcalla. 

Sitten on sellaisia pienempiä paikalliskeskuksia jotka tarjoavat paljon yksiläöllisemmät majoitukset ja edullisempaan hintaan kuin pakettimatkat, jos osaa varata matkan omatoimisesti ja hankkiutua itse perille. Ja niillä reissuilla ei tarvitse kuunnella suomen kieltä, tosin paikalliset ihmettelevät mistä ollaan.

Vierailija
412/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vihaavat miehiä?

Täällä monta kertaa todennut

Vierailija
413/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vastuuton paska.

Vierailija
414/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, vaan turn on.

Vierailija
415/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen treffeillä kertonut matkustaneeni vietnamissa taiwanissa ja etelä-koreassa naisten ilme muuttuu halveksivaksi. Samat naiset sitä ennen sanoivat rakastavansa matkailua ja kysyivät missä olen käynyt.  Ei auta vaikka sitä ennen sanoin käyneeni kaikissa euroopan maissa.

Joko jätät jotain kertomatta tai tapaat todella outoja naisia. Mun kaverit reilasi pariskuntana läpi Aasian eikä kukaan ajatellut tuosta mitään pahaa.

Eri asia. pariskunta tai nainen aasiassa on naisten mielestä cool. Mies yksin pervo.

Kannattaisiko yrittää tapailla naisia ketkä reilaa? Noikin oli tavanneet reilausreissulla Aasiassa. Tämä sattui olemaan vika yhteinen matka ennen kuin alkoivat suunnittelemaan lasta.

Vierailija
416/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LuxExpress oli halpa ja tasokas - no, ehkä vessaa lukuun ottamatta. En tiedä onko enää olemassa :-/

Jatkan vielä, että ihan hillitön matkakuume nousee taas, kun muistelee. En koskaan LuxExpressillä Varsovaan saakka mennyt ja junallakin matkustin/matkustimme vasta päästyämme keski- tai itä-Eurooppaan, mutta voi niitä muistoja!

En usko, että itse pystyn ikinä elämään ilman matkustelua niin pitkään kuin terveenä saan olla.

Vierailija
417/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko yrittää tapailla naisia ketkä reilaa? Noikin oli tavanneet reilausreissulla Aasiassa. Tämä sattui olemaan vika yhteinen matka ennen kuin alkoivat suunnittelemaan lasta.

Itse ratkaisin asian tapailemalla aasialaisia

Vierailija
418/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vihaavat miehiä?

Täällä monta kertaa todennut

Logiikka? Kotoaan poistuva nainen = vihaa miestään

Vierailija
419/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua oikein matkustaa, se on naisten juttu. Mies ei tykkää kokeneesta naisesta, joka selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta.

Hakusessa ulkomainen mies, ne on vähän toista kuin Suomen nyhveröt.

Luulen että tuossa saattaa olla aika iso syy siihen etteivät jotkut miehet pidä matkustelusta. He eivät oikein pärjää vierailla mailla, eivät osaa paikallista kieltä tai tunne paikkoja  eivätkä halua paljastaa tietämättömyyttään kenellekään kysymällä neuvoa tai opastusta, kaikkein vähiten omalle kumppanilleen. Olisihan se nyt noloa jos vaimo osoittautuisikin etevämmäksi pärjäämään uppo-oudossa paikassa kuin se miehinen mies. Akka pääsisi miehen mielikuvissa henkisesti niskan päälle ja mies tuntisi olonsa hyvin epämiehekkääksi ja nolatuksi ja olisi vihainen. Mitä lomailua se sellainen on. Parempi vaan mennä mökille ja Lappiin joka vuosi niin ei tule tuollaisia kiusallisia tilanteita vastaan.

Ja minä todella tykkään mökkeilystä ja rakastan Lappia, mutta haluan myös joskus käydä omin silmin katsomassa muualla maailmalla paikkoja joista olen esimerkiksi lukenut paljon ja jotka kiehtovat. Jos mies olisi kotona viihtyvää sorttia, matkustaisin sinne yksin tai jonkun tyttökaverin kanssa. Onneksi mieskin tykkää matkailusta. Viimeksi kierrettiin katsomassa toisen maailmansodan aikaisia taistelupaikkoja Euroopassa. Oli uskomattoman mielenkiintoinen loma!

Ehkä näin. Isäni ei ole ikinä oppinut kieliä ja siksi matkusti mielellään minun kanssani jos jonnekin halusi.

Samoin oma mieheni pyytää ennemmin minua kommunikoimaan matkoilla kun ei luota itseensä siinä.

Ehkä se on itsetuntokysymys, hävettää jos ei itse pärjää.

Tuo on kuultu ennenkin.

Olen kylläkin asunut neljässä maassa (duunariammatti, rakennusprojekteista ulkomailla maksettiin hyvin).

- ketjuun postaillut mies joka ei välitä matkustelusta

No siksi siinä lukikin että "jotkut miehet" eikä "kaikki miehet jotka eivät pidä matkustelusta". En minä yleistä mutta tuollaisiin on tullut törmättyä ihan lähipiirissäkin. Ei haluta pois omalta mukavuusalueelta.

Vierailija
420/503 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Ihmiset tykkäävät erilaisista matkakohteista, paljon matkustelevat usein nimenomaan välttelevät turistirysiä, haluavat kokea kyseisen maan kulttuurin aidommin ja monet tykkäävät aktiivilomista, vaelluksesta, retkeilystä, laskettelemisesta jne. Ihmisen junttius paljastuu kyllä siitä, jos kuvittelee matkusteluhalun tarkoittavan viinan- ja seksinhuuruista löhöilyä turistirysässä. Parasta matkustelu on hyvässä seurassa, mieluiten oman rakkaan kanssa. Niin, itse asiassa on aika hyvä junttitutka tuo, että "en tykkää matkustelevista naisista".

Siis juntteja junttitutkassa ne miehet joiden mielestä turnoff. Tuota turnoffiahan perusteltiin monin tavoin ja sinun perustelusi: Ovat juntteja!"

Aivan kuten ne, jotka pitävät matkustavia naisia lutkahtavina. Molempi parempi ja et eroa heistä mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi