YLI TUHANNEN EURON VASTIKE
Ei v...u en jaksa tätä pelleilyä enää. Kun muutin tänne, vastike oli todella matala, vähän alle 400 €. Sitten se nousi vähän yli 600 euroon. Okei, järjetön summa, mutta nielin sen vielä jotenkin.
Sitten se laski vähän alle 500 euroon. Ja sitten se nousi YLI TUHANTEEN EUROON, EIKÄ OLE KYSE EDES YLIMÄÄRÄISESTÄ VASTIKKEESTA, vaan kuukausia jatkuvasta!!!
Isännöinti on muutenkin ala-arvoisen surkea, en ole edes yllättynyt tästä. Olen niin v...n väsynyt jatkuvaan pskaan mitä nuo 🤡t aiheuttavat.
Vuokrana yli tuhat euroa on ymmärrettävä, VASTIKKEENA KAUKANA SIITÄ. MIHIN VOIN KANNELLA?!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudiskohde. Onko pelkkien korkojen maksu loppunut, ja alatte nyt maksaa rahoitusvastiketta?
Veikkaan että juuri näin on käynyt, ja ap on niin käsittämättömän typerä ettei tätä ymmärrä 🤣🤣🤣. Luulee saaneensa satojen tuhansien eurojen asunnon muutamalla kymppitonnilla, kun ei ymmärtänyt mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat, saatika rahoitusvastikkeen ideaa. Lol.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö tiedän varsin hyvin näiden kahden eron, olen aikuinen ihminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yli TUHANNEN EURON vastike on KOHTUUTON, se on täysin päivänselvää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 se yli 600 menetteli vielä jotenkin 🤣🤣🤣🤣
Hoitovastike 300 on ihan normaali. Se että ostat rahoitusvastiketta tarvitsevan kohteen ei ole isännöitsijän syytä.
Kannattaisi käydä niissä yhtiökokouksissa.Ööö, TÄSSÄ ON KYSE YLI TUHANNEN EURON VASTIKKEESTA, EI 300 EURON HOITOVASTIKKEEN NORMAALIUDESTA.
Öö öö. Pässi ostaa velkaisen kämpän ja märisee kun sitä pitää maksaa niin PALJON. Käy niissä kokouksissa. Kyllä se on rahoittava taho joka ne takaisin maksut päättää, ei isännöitsijä.
Päivän hupiketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuliko tämä vastikkeen nousu yllätyksenä? Eikös tuo maksusuunnitelma ollut jo ostohetkellä tiedossa?
Nousu oli EDELLEEN tiedossa, TIESIN MITÄ OSTIN!! MUTTA YLI TUHANNEN EURON VASTIKE ON TÄYSIN KOHTUUTON, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ!!!
Ei ole kohtuuton vaan se on just se mikä sen pitää olla. Ei niitä taloja pullakahvitalkoilla pystytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuliko tämä vastikkeen nousu yllätyksenä? Eikös tuo maksusuunnitelma ollut jo ostohetkellä tiedossa?
Nousu oli EDELLEEN tiedossa, TIESIN MITÄ OSTIN!! MUTTA YLI TUHANNEN EURON VASTIKE ON TÄYSIN KOHTUUTON, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ!!!
No miksi ostit asunnon, jonka vastike on sinusta kohtuuton?
Turha trolli. Mikset keksi hauskempia trolleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoitusvastikkeesta kannattaisi puhua lainana tai velkana ja pitää hoitovastike erillään, niin ihan kaikki hahmottaisivat paremmin.
Minä olen normaaliälyinen ihminen ja tiedän tasan tarkasti mikä on ollut myyntihinta ja mikä velaton hinta. YLI TUHAT EUROA ON KOHTUUTON VASTIKE, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ.
No mitenkä ajattelit että noiden hintojen välinen erotus maksetaan jos ei rahoitusvastikkeella?
:D mä oikeasti toivon, että tää on provo, kun eihän noin tyhmiä ihmisiä kuin ap voi olla olemassa ja etenkään niin, että ovat työelämässä ja saavat palkkaa ostaakseen uuden asunnon :D
AP, se 300€ hoitovastike on ihan ok, se loppusumma on ihan sinun velkaasi, mikä pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudiskohde. Onko pelkkien korkojen maksu loppunut, ja alatte nyt maksaa rahoitusvastiketta?
Veikkaan että juuri näin on käynyt, ja ap on niin käsittämättömän typerä ettei tätä ymmärrä 🤣🤣🤣. Luulee saaneensa satojen tuhansien eurojen asunnon muutamalla kymppitonnilla, kun ei ymmärtänyt mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat, saatika rahoitusvastikkeen ideaa. Lol.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö tiedän varsin hyvin näiden kahden eron, olen aikuinen ihminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yli TUHANNEN EURON vastike on KOHTUUTON, se on täysin päivänselvää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 se yli 600 menetteli vielä jotenkin 🤣🤣🤣🤣
Hoitovastike 300 on ihan normaali. Se että ostat rahoitusvastiketta tarvitsevan kohteen ei ole isännöitsijän syytä.
Kannattaisi käydä niissä yhtiökokouksissa.Ööö, TÄSSÄ ON KYSE YLI TUHANNEN EURON VASTIKKEESTA, EI 300 EURON HOITOVASTIKKEEN NORMAALIUDESTA.
Öö öö. Pässi ostaa velkaisen kämpän ja märisee kun sitä pitää maksaa niin PALJON. Käy niissä kokouksissa. Kyllä se on rahoittava taho joka ne takaisin maksut päättää, ei isännöitsijä.
Päivän hupiketju.
Mikä v..n pässi???? Oletko sinä joku s..nan ıñseštituotos?? OLEN KOKO AJAN TIENNYT ETTÄ ASUNNOSSA ON VELKAA, 600 EURON VASTIKE ON VIELÄ KOHTUULLINEN, YLI TUHAT EUROA EI, SE ON TÄYSIN PÄIVÄNSELVÄÄ!!!!!
Miksi ostit asunnon, joka on mielestäsi liian kallis? Moni uudiskohde on kallis. Jos ei mahdu budjettiin tai muuten vain tuntuu ylihintaiselta, asunnon voi jättää ostamatta. Jos sinut on aseella uhaten pakotettu ostamaan asunto, suosittelen tekemään rikosilmoituksen. Muuten ihan omaa typeryyttä. Myy ja muuta halvempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoitusvastikkeesta kannattaisi puhua lainana tai velkana ja pitää hoitovastike erillään, niin ihan kaikki hahmottaisivat paremmin.
Minä olen normaaliälyinen ihminen ja tiedän tasan tarkasti mikä on ollut myyntihinta ja mikä velaton hinta. YLI TUHAT EUROA ON KOHTUUTON VASTIKE, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ.
Et ole nprmaaliälyinen. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä ajattelit että noiden hintojen välinen erotus maksetaan jos ei rahoitusvastikkeella?
Siis eikö teille mene ihan oikeasti jakeluun, että olen maksanut koko tämän ajan rahoitusvastiketta??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Mites ne lääkkeet, muistitko ottaa aamulla?
Eikö teille mene oikeasti jakeluun, että olen maksanut koko tämän ajan rahoitusvastiketta??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän hupiketju.
Mikä v..n pässi???? Oletko sinä joku s..nan ıñseštituotos?? OLEN KOKO AJAN TIENNYT ETTÄ ASUNNOSSA ON VELKAA, 600 EURON VASTIKE ON VIELÄ KOHTUULLINEN, YLI TUHAT EUROA EI, SE ON TÄYSIN PÄIVÄNSELVÄÄ!!!!!
Ai, oot aamun soitellut ”Hyvästi selvä päivä” -biisiä. Aikalailla aamusta asti.
Oululaisena kysyisin ap:lta, että ookkonää unohtanu ottaa lääkkeet vai ookkonää ottanu liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille mene oikeasti jakeluun, että olen maksanut koko tämän ajan rahoitusvastiketta??????
Meillä ei siitä ole mitään epäselvyyttä. Sulla sen sijaan on.
V...u mitä idíooțteja. Ei mene edes suomen kieli perille.
No jos ei ole varaa maksaa, niin sitten pitää muuttaa halvempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei siitä ole mitään epäselvyyttä. Sulla sen sijaan on.
Öööööö, kertoisitko että millä tavalla??? :) ai koska en suostu maksamaan yli tuhannen euron vastiketta, joka on täysin kohtuuton??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teille mene ihan oikeasti jakeluun, että olen maksanut koko tämän ajan rahoitusvastiketta??????
Kävitkö taloyhtiön kokouksessa jossa näistä asioista päätetään? Jos et, niin on ihan päivänselvää että voit hyppiä vaikka tasajalkaa ja silti - zero fucks given.