Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLI TUHANNEN EURON VASTIKE

Vierailija
23.10.2020 |

Ei v...u en jaksa tätä pelleilyä enää. Kun muutin tänne, vastike oli todella matala, vähän alle 400 €. Sitten se nousi vähän yli 600 euroon. Okei, järjetön summa, mutta nielin sen vielä jotenkin.

Sitten se laski vähän alle 500 euroon. Ja sitten se nousi YLI TUHANTEEN EUROON, EIKÄ OLE KYSE EDES YLIMÄÄRÄISESTÄ VASTIKKEESTA, vaan kuukausia jatkuvasta!!!

Isännöinti on muutenkin ala-arvoisen surkea, en ole edes yllättynyt tästä. Olen niin v...n väsynyt jatkuvaan pskaan mitä nuo 🤡t aiheuttavat.

Vuokrana yli tuhat euroa on ymmärrettävä, VASTIKKEENA KAUKANA SIITÄ. MIHIN VOIN KANNELLA?!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Ei se ole isännöinnin vika, jos on kämppää ostaessaan laittanut nimen paperiin jonka sisältöä ei ymmärrä.

Itsepä olet soppasi keittänyt.

Ööö. Oletko idîootti? Tiesin varsin hyvin, että se matala vastike oli vain alkusoittoa. YLI TUHAT EUROA OMASTA ASUNNOSTA ON KOHTUUTON SUMMA, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ!!! Olen tiennyt mitä olen ostanut, i.d.iootti.

Vierailija
22/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hermoilla?

Maksat pois, sillä asia järjestyy.

Sehän on vaan rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä vastiketta isännöitsijä päätä vaan taloyhtiö ja tää on huono rölli

Vierailija
24/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP maksaa taloyhtiölainaa ja on niin urpå ettei tajua sitä

Vierailija
25/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se onneton asunnon ostaja, joka ihmetteli postiluukusta tipahtelevia perintäkirjeitä. Ei pystynyt ymmärtämään, että omistusasunnosta olisi pitänyt maksaa jotain ihme vastiketta. VASTIKETTA? OMISTUSasunnosta!!!

Vierailija
26/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudiskohde. Onko pelkkien korkojen maksu loppunut, ja alatte nyt maksaa rahoitusvastiketta?

Veikkaan että juuri näin on käynyt, ja ap on niin käsittämättömän typerä ettei tätä ymmärrä 🤣🤣🤣. Luulee saaneensa satojen tuhansien eurojen asunnon muutamalla kymppitonnilla, kun ei ymmärtänyt mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat, saatika rahoitusvastikkeen ideaa. Lol.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö tiedän varsin hyvin näiden kahden eron, olen aikuinen ihminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yli TUHANNEN EURON vastike on KOHTUUTON, se on täysin päivänselvää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 se yli 600 menetteli vielä jotenkin 🤣🤣🤣🤣

Voiko tämä olla todellinen ihminen? Voi isännöitsijäparka kun tällaisen kanssa joutuu asioimaan.

Ap sun vastike on 300e. Ihan normaali. Loput 700 euroa on sun lainan lyhennystä. Lainan, jonka olet itse ottanut asuntoa ostaessa.

Vierailija
27/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELIÖITÄ ON ALLE 100.

Vierailija
28/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudiskohde. Onko pelkkien korkojen maksu loppunut, ja alatte nyt maksaa rahoitusvastiketta?

Veikkaan että juuri näin on käynyt, ja ap on niin käsittämättömän typerä ettei tätä ymmärrä 🤣🤣🤣. Luulee saaneensa satojen tuhansien eurojen asunnon muutamalla kymppitonnilla, kun ei ymmärtänyt mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat, saatika rahoitusvastikkeen ideaa. Lol.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö tiedän varsin hyvin näiden kahden eron, olen aikuinen ihminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yli TUHANNEN EURON vastike on KOHTUUTON, se on täysin päivänselvää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 se yli 600 menetteli vielä jotenkin 🤣🤣🤣🤣

Hoitovastike 300 on ihan normaali. Se että ostat rahoitusvastiketta tarvitsevan kohteen ei ole isännöitsijän syytä.

Kannattaisi käydä niissä yhtiökokouksissa.

Vierailija
29/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Ei se ole isännöinnin vika, jos on kämppää ostaessaan laittanut nimen paperiin jonka sisältöä ei ymmärrä.

Ööö. Oletko idîootti? Tiesin varsin hyvin, että se matala vastike oli vain alkusoittoa. YLI TUHAT EUROA OMASTA ASUNNOSTA ON KOHTUUTON SUMMA, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ!!! Olen tiennyt mitä olen ostanut, i.d.iootti.

Persaukisille kaikki on kallista ja kohtuutonta.

Vierailija
30/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

No mitä h*lvettiä sitten riehut, jos olet tiennyt mitä ostat.

Vierailija
31/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uusia asuntojahan myydään "kohtuuhintaan" juuri noin, että muutama vuosi maksetaan nollaa tai matalaa rahoitusvastiketta, ja rahoitusvastikkeen varsinainen maksu alkaa jonkusen vuoden kuluttua. Monet eivät tajua mistä on kyse asuntoa ostaessaan vaan menevät matalan hoitovastikkeen ja halvalta tuntuvan myyntihinnan vipuun. 

Vierailija
32/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tämä olla todellinen ihminen? Voi isännöitsijäparka kun tällaisen kanssa joutuu asioimaan.

Ap sun vastike on 300e. Ihan normaali. Loput 700 euroa on sun lainan lyhennystä. Lainan, jonka olet itse ottanut asuntoa ostaessa.

Ööö no minulla ei ole euroakaan henkilökohtaista asuntolainaa.

Ap

Vierailija
33/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuliko tämä vastikkeen nousu yllätyksenä? Eikös tuo maksusuunnitelma ollut jo ostohetkellä tiedossa?

Vierailija
34/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitovastike 300 on ihan normaali. Se että ostat rahoitusvastiketta tarvitsevan kohteen ei ole isännöitsijän syytä.

Kannattaisi käydä niissä yhtiökokouksissa.

Ööö, TÄSSÄ ON KYSE YLI TUHANNEN EURON VASTIKKEESTA, EI 300 EURON HOITOVASTIKKEEN NORMAALIUDESTA.

Vierailija
35/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tämä aloittaja riehuu. Jos on ostanut uuden asunnon isolla velalla, niin ei se asuminen ilmaista ole. Eikä myöskään isännöitsijän vika. Asuja maksaa.

Vierailija
36/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliko tämä vastikkeen nousu yllätyksenä? Eikös tuo maksusuunnitelma ollut jo ostohetkellä tiedossa?

Nousu oli EDELLEEN tiedossa, TIESIN MITÄ OSTIN!! MUTTA YLI TUHANNEN EURON VASTIKE ON TÄYSIN KOHTUUTON, SE ON TÄYSIN SELVÄÄ!!!

Vierailija
37/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö no minulla ei ole euroakaan henkilökohtaista asuntolainaa.

Ap

Ööö, mutta yhtiön lainaa on ja tuntuu olevan aika paljonkin.

Vierailija
38/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastike on 75 e, mutta maksan pankille asuntolainasta lyhennystä n. 1000 e/kk. Kohtuutonta, että ap:lla ei oo yhtään pankkilainaa, ja mä joudun maksamaan pankille tonnin kuussa!

Vierailija
39/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5, ihan hyvin sait vastauksia. :)

Vierailija
40/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitusvastikkeesta kannattaisi puhua lainana tai velkana ja pitää hoitovastike erillään, niin ihan kaikki hahmottaisivat paremmin.