Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen eläkkeellä ja kaikki on hyvin: voin mennä kylpylään halutessani, voin matkustaa Lappiin ja voin ajaa autolla sienimetsään. Miksi ihmiset silti valittavat?

Vierailija
23.10.2020 |

Kaikki tämä ja paljon muuta on minulle mahdollista, koska tein rehellistä työtä. Tee sinäkin. Miksi venkoilet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Normaalia elämää siis. Miksi "joku" olisi kiinnostunut sinun tavis elämästäsi?

Vierailija
2/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoooo toimii markkinoinnissa tollanen haaveilu mutta todelllisuudessa ihmiisen aivojen hermostoa ei ole luootu tuollaiseen elämäään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samat mahdollisuudet, mutta riskiryhmään kuuluvana en lähtisi tällä hetkellä mistään hinnasta kylpylään tai Lappiin, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
4/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös matalapalkka alalla töissä olleita ihmisiä, jotka ovat eläkkeillä.

Kaikkien eläkkeethän ovat vain  n. puolet siitä, mitä sai palkkaa.

Ja vaikka työvuosina säästikin ja pihisteli menoistaan niin viimeisen päälle, ettei raaskinut edes ulkomaanmatkoja tehdä kuin pari viidessä vuodessa, niin siltikin eläkkeellä on tiukempaa kuin töissä.

Vaikka tietyt menot jäävät pois, kun on eläkkeellä niin uusia tulee tilalle.

Ei ole varaa pitää autoa, eikä matkailla, mutta onneksi yhteiskunnassa on tarjolla myös paljon ilmaisia ja halpoja harrastuksia kuten: kirjasto, luonto, kansalaisopiston kurssit ja eläkeläispiirit.

Vierailija
5/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi ihmiset valittavat, vaikka sinulla on kaikki hyvin?

Vierailija
6/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tämä oli kiva uutinen. Itse olen sitä ikäluokkaa joka ei ehkä koskaan pääse eläkkeelle. Rehellistä työtä kuitenkin teen joka päivä. Olisi varmaankin pitänyt tajuta syntyä 1950-luvulla.

Vierailija
7/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin eläkeläisen erityisen fiksua mennä kylpylään.

Vierailija
8/8 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan tehnyt rehellistä työtä ja kaikki tuo on mullekin mahdollista. Mitäs siitä tuumaat?