Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLI TUHANNEN EURON VASTIKE

Vierailija
23.10.2020 |

Ei v...u en jaksa tätä pelleilyä enää. Kun muutin tänne, vastike oli todella matala, vähän alle 400 €. Sitten se nousi vähän yli 600 euroon. Okei, järjetön summa, mutta nielin sen vielä jotenkin.

Sitten se laski vähän alle 500 euroon. Ja sitten se nousi YLI TUHANTEEN EUROON, EIKÄ OLE KYSE EDES YLIMÄÄRÄISESTÄ VASTIKKEESTA, vaan kuukausia jatkuvasta!!!

Isännöinti on muutenkin ala-arvoisen surkea, en ole edes yllättynyt tästä. Olen niin v...n väsynyt jatkuvaan pskaan mitä nuo 🤡t aiheuttavat.

Vuokrana yli tuhat euroa on ymmärrettävä, VASTIKKEENA KAUKANA SIITÄ. MIHIN VOIN KANNELLA?!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpän koko ?

Remontit ?

Mulla nykyään n.650 e /65 m2. Pari vuotta sitten tehty LVI saneeraus eli klassinen putkiremppa, yli 10v sitten tehty julkisivu, hissiä ym.

Ilmsn velka osuutta vastike olisi n.300.

Vierailija
4/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitäisi tietää, miksi vastike on noussut. Kerätäänkö rahaa isoon remonttiin? Nousu on kyllä iso siihenkin.

Vierailija
5/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämpän koko ?

Remontit ?

Mulla nykyään n.650 e /65 m2. Pari vuotta sitten tehty LVI saneeraus eli klassinen putkiremppa, yli 10v sitten tehty julkisivu, hissiä ym.

Ilmsn velka osuutta vastike olisi n.300.

UUDISASUNTO. Ja millä tavalla sinun 650 euroasi liittyy YLI TUHANNEN EURON VASTIKKEESEEN?! Tuollaista ei voi millään ilveellä pitää kohtuullisena. Olen niin v...n täynnä noita pellejä!!!!

Vierailija
6/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota vastiketta. Siis niinku maksais vuokraa omasta asunnosta.

Vierailija
7/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudiskohde. Onko pelkkien korkojen maksu loppunut, ja alatte nyt maksaa rahoitusvastiketta?

Vierailija
8/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan hoitovastiketta vesimaksuineen n 1200e/kk. Neliöitä n 120 ja sijainti Etelä-Helsingissä. Toki se on pysynyt melko samana nämä vuodet kun on tässä asuttu, mutta naurattaa kun ihmisten mielessä omistusasunnossa on niin halpaa. Sisareni maksaa samalla alueella kaupungin asunnosta (sama huoneluku) vähemmän.

Vierailija
9/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota vastiketta. Siis niinku maksais vuokraa omasta asunnosta.

Aivan järjetöntä pelleilyä. Olen niin h...tin täynnä tuota isännöintiä, tämä ei todellakaan ole eka kerta kun heidän kanssaan on ongelmia. Täysin ammattitaidotonta porukkaa enkä todellakaan maksa tuollaisia summia ASUMISESTA!!!!!

Vierailija
10/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko, paljon on hoitovastike ja paljon rahoitusvastike. Lyhennätkö siis rahoitusvastikkeella velkaosuutta?

Vierailija
11/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudiskohde. Onko pelkkien korkojen maksu loppunut, ja alatte nyt maksaa rahoitusvastiketta?

Rahoitusvastiketta on maksettu koko ajan.

Vierailija
12/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse maksan hoitovastiketta vesimaksuineen n 1200e/kk. Neliöitä n 120 ja sijainti Etelä-Helsingissä. Toki se on pysynyt melko samana nämä vuodet kun on tässä asuttu, mutta naurattaa kun ihmisten mielessä omistusasunnossa on niin halpaa. Sisareni maksaa samalla alueella kaupungin asunnosta (sama huoneluku) vähemmän.

No jaa, mulla on Helsingin 00100-alueella vastike euron per neliö. Yhtiöllä on isot vuokratuotot.

Vierailija
13/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiökokouksessahan vastike päätetään. Jos sitä halutaan laskea, niin sitten talousarviosta täytyy karsia kuluja. Mitä mielestäsi voisi poistaa?

Vierailija
14/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, paljon on hoitovastike ja paljon rahoitusvastike. Lyhennätkö siis rahoitusvastikkeella velkaosuutta?

Lyhennän, mutta tuo summa on silti aivan täysin kohtuuton. Rahoitus vähän yli 700, hoitovastike melkein 300. Siihen päälle vesiennakko, autopaikka ja joku tiemaksupska. MENEE NIIN V... HERMO TÄLLAISEEN!!!

Vierailija
15/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että juuri näin on käynyt, ja ap on niin käsittämättömän typerä ettei tätä ymmärrä 🤣🤣🤣. Luulee saaneensa satojen tuhansien eurojen asunnon muutamalla kymppitonnilla, kun ei ymmärtänyt mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat, saatika rahoitusvastikkeen ideaa. Lol.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö tiedän varsin hyvin näiden kahden eron, olen aikuinen ihminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yli TUHANNEN EURON vastike on KOHTUUTON, se on täysin päivänselvää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 se yli 600 menetteli vielä jotenkin 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mulla on Helsingin 00100-alueella vastike euron per neliö. Yhtiöllä on isot vuokratuotot.

Me asumme alueella 00150 ja vuokratuottoja ei ole yhtään.

Vierailija
17/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että juuri näin on käynyt, ja ap on niin käsittämättömän typerä ettei tätä ymmärrä 🤣🤣🤣. Luulee saaneensa satojen tuhansien eurojen asunnon muutamalla kymppitonnilla, kun ei ymmärtänyt mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat, saatika rahoitusvastikkeen ideaa. Lol.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö tiedän varsin hyvin näiden kahden eron, olen aikuinen ihminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yli TUHANNEN EURON vastike on KOHTUUTON, se on täysin päivänselvää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 se yli 600 menetteli vielä jotenkin 🤣🤣🤣🤣

Ota pankkilaina ja maksa lainaosuutesi pois.

Vierailija
18/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap trolli vai ihan pihalla? Jos et maksaisi sitä 700 euron rahoitusvastiketta vastikkeessa, maksaisit sen kuitenkin pankille asuntolainana.

Onko vielä vuokratontti ja maksat siitäkin vastikkeessa?

Vierailija
19/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhtiössä on vastike €5/neliö.

Sadan neliön kämpästä siis €500/kk.

250 neliön kämpästä €1250/kk.

Siispä ap, montako neliötä, paljonko hoito ja rahoitus/muu vastike per neliö?

Vierailija
20/90 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hieman epävakaalta ihmiseltä ap. Onko kaikki kunnossa?