Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, jotka viis veisaavat kaloreista

Vierailija
28.01.2014 |

ja niitten laskemisista? Syödään milloin huvittaa ja mitä huvittaa ILMAN ylipainoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!!!

Olen lopen kyllästynyt fb:ssä kavereideni vouhkaamiseen siitä kuinka pitkä lenkki tuli tänään vedettyä ja kuinka tänään tuli taas leivottua näitä sokerittomia ja maidottomia lettuja joissa on 0 kaloria. Siis jengi on nykyään ihan sekaisin!

Vierailija
22/23 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:14"]

No, esim.tän päivän syömiset: 2 appelsiinia, kourallinen siemeniä, 2 jukurttia (sokeroitua), iso lautanen sokeroitua raparperikiisseliä,lautasellinen tomaattikeittoa, puoli purkkia raejuustoa, maksamakkaraa, juustoa, kinkkua, vettä, kahvia ja piimää. Eli tosi paljon syömisiä ja varmaankin kaloreitakin.

[/quote]

Minun mittakaavassani tuo ei ole edes paljoa.

Tämän päivän syömiset

Pizza (pitseriasta haettu)

suklaalevy

500g suklaavanukasta

kaksi lämmintä juustovoileipää

neljä kuppia kahvia

ainakin puolitoista litraa kokista

Ja luultavasti tulee jotakin vielä naposteltua yön aikana.

Syöminen on lempiharrastukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi jota ei kiinnosta eikä ole tarvetta kaloreihin perehtymiseen. Tällä hetkellä vielä imetän ja syön ihan mitä vaan ja paljon. Huomaan kyllä itsessäni kun energian tarve laskee, ei tee niin mieli syödä. Mutta normaalisti ihan sama juttu, tykkään syödä vähintään 2 lämmintä ateriaa ja kunnon aamiaiset ja iltapalat. Napostella en niinkään, vaikka vähän suklaata ja karkkia meneekin iltapalan kyydissä. Muutaman kilon olen iän myötä saanut, mutta ihan sopivan hoikka edelleen.