Apua! Pankkitilin käyttäjätunnuksesta - Danskea!
Mulla on oikosulku, muistan käyttäjätunnukseni 3 ensimmäistä merkkiä, mutta en niitä loppuja. Onko entisen SampoPankin käyttäjätunnuksessa 8 numeroa? Tietääkö joku meneekö tunnukset jotenkin lukkoon jos yritän tietyn määrän? Asiakaspalvelu sulkeutunut 18.00 eli ihan juuri.
Kommentit (7)
Sitäkin kokeilin. Turhauttavaa. Muistan 3 ensimmäistä ja luultavasti 2 viimeistä. Siltä väliltä kaikki on ihan hukassa.
Käytin tiliä viimeksi viime viikolla ja en ole koskaan unohtanut numeroa. Salasanan muistan kyllä, mutta tuo käyttäjätunnus ei vaan tule mieleeni.
Onko tiliavain ( fyysinen muovikortti ) tallessa? Käyttäjätunnus lukee ainakin omalla kohdalla siellä. Muistaakseni kolmen väärän syötön jälkeen lukitaan tilisi verkkokäyttö, ja joudut käymään konttorissa.
Kiitos 6!!! Nyt muistan että olen ehkä sen kirjoittanut kuulakärkikynällä tilikorttiin joka toivottavasti löytyy vanhasta lompakostani.
Olen 3 kertaa kokeillut tuota tunnusta, joten en uskalla nyt enää kokeilla mitään, mutta olen yhdestä vaihtoehdosta nyt melko varma. Mielelläni kuitenkin varmistaisin, kun en pääsisi pankissa käymään ja olisi pakko maksaa muutama lasku huomisen aikana.
JES JES JES!!!!! Löysin kuin löysin tunnuksen ja ensimmäisellä kokeilukerralla olen muistanut 1 merkin väärin. Pienestä on kiinni. Muistin numeron nollaksi, mutta olikin 6.
Kiitos kaikille!!!
On 8 numeroa. Muuten en osaa sanoa.