Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkilaukuista

Vierailija
28.01.2014 |

Miksi suurin osa merkkilaukuista näyttää mummoveskoilta?

Ja miksi nuoret ihmiset haluaa kulkea mummoveskan kanssa kun kuitenkin muille mummovaatteille ja -asusteille irvistellään ja kauhistellaan milloin kenenkin mummokampausta ja mummo-milloinmitäkin tyyliä?

Tiedän kyllä, että merkkilaukkuja ostetaan siksi, kun ne on kalliita, mutta sekö tekee mummoudesta upeaa ja halvempi mummous onkin epätoivottua mummoilua?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:16"]

http://www.totebagstarstore.com/longchamp-le-pliage-shopping-bag-l-taupe-p-17.html

http://www.hermeslover.com/Hermes-Kelly-bag-32-sellier-Gold-Vache-liegee-leather-Silver-hardware.html

Upeita ja nuorekkaita?

[/quote]

no feikki-Kellyhän on oiva esimerkki tähän!

Vierailija
62/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kun ne on hei muotii ni onhan ne hei hienoi, daa.

Jos ne ei olisi muotia ja joku ikätoveri kulkisi moisen kassin kanssa, jo sille naureskeltaisiin. Kas kummaa, ei olisikaan yhtään hieno kassi vaan mummokamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko linkin hyvännäköiseen laukkuun, kiitos!

(epäilen, ettei kukaan uskalla vastata)

Vierailija
64/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:32"]

No tällä hetkellä strukturoidut laukut (eli ne "jäykännäköiset", kulmikkaat) ovat muotia. Toisekseen monet kalliit laukut noudattavat muotoilultaan suht klassista linjaa ja moni mallihan onkin vanha klassikko.

Mutta mielipiteitä on niin paljon kuin laukun kantajiakin. Itse en ikinä koskisi Guessiin kepilläkään, en suostu edes teinityttärilleni niitä ostamaan.

Longchampin nylonkassit kelpaa kauppakassiksi ja teineillä välillä koululaukuiksi.

[/quote]

Aika moni julkkis kuitenkin valitsee oikeassa elämässään sen Longchampin eikä niitä lahjaksi saatuja "luksuslaukkuja" joita varten poseeraavat yhteen "paparazzikuvaan". Ihan turhaa mollata Longchampia joka on yksi arvostetuimmista merkeistä, todella moni kantaa mieluummin sitä kuin Vuittonia, silloin puhutaan tyylistä eikä rahvaanomaisesta "rahan esittelystä" Viime aikoina on tullut selväksi että moni luksuslaukun omistaja on melkoisessa kusessa raha-asioidensa kanssa. Mietinkin joka kerta kun luksuslaukkubloggaaja katoaa blogimaailmasta että nytkö katkes kamelin selkä;) 

On sitä muutakin tullut nähtyä, ennen vanhaan pyydettiin kaveria piilottamaan pyörää puoli vuotta omassa varastossa ja vakuutusyhtiölle ilmoitettiin että pyörä on varastettu ja haettiin vakuutusrahoilla uusi, kaveri sai sitten ottaa vanhan pyörän itselleen. Laukuilla on nykyään sama vakuutusarvo huijauksien suhteen. 

Vierailija
65/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan yksi esimerkki teidän tarkoittamasta "mummolaukusta", jonka itse ottaisin onnesta kiljuen. Klassikko. Onneksi meillä on kaikilla erilainen maku.

http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/shoulder-bags/bayswater-deer-brown-soft-grain-leather

Vierailija
66/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness, karppaus, luksuslaukut... Nuoret naiset ovat kyllä poikkeuksellisia idiootteja! Kun markkinointimies sanoo, että hypitään, niin sitten myös hypitään. :D

Vierailija
67/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mummomaisista laukuista mieleen lähinnä joku ruutukuvioinen vedettävä ostoskassi:

http://www.vastavalo.fi/ihminen-ikaihminen-elderly-woman-kavellen-448406.html

Merkkilaukkuja en itse harrasta, mutta en myöskään ymmärrä, mikä tekee niistä mummomaisia.

T: 90-luvulla syntynyt

Vierailija
68/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mulla olis varaa ostaa kunnon  merkkilaukku, en todellakaan otaisi trendikästä sellaista, vaan nimenomaan ajattoman. Koka minä pitäisin sitä varmaan lopun ikääni.  Kyllä jokaisella naisella pitäisi edes kerran eläissään olla mahdollisuus omistaa arvokas merkkiveska!

Vierailija
69/70 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan haluta sellasen jenkkikassin

Vierailija
70/70 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellanen merkkiveska olisi vaan oltava vaikka sitä ei edes pitäisi hienona? Siksikö se olisi oltava että joku muu ehkä pitää sitä hienona? Muita vartenko kaikki on tehtävä ja hankittava? Mummolaukku on oltava kun se nyt vaan on oltava vaikka muutama vuosi sitten ei olisi kelvannut- "tommonen kamala mummolaukku".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän