Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistelyja polttelu ympäri kehoa ja tukka tippuu päästä

Vierailija
22.10.2020 |

Mikä mua vaivaa? Muutama kuukausi sitten oli ihan jäätävää kihelmöintiä siellä täällä ympäri vartaloa, välillä tuntui kun olisi polttanut jonkun kohdan hellan levyyn ihan sängyssä maatessa jne. Sitten hetki rauhallisempaa ja nyt taas viimeiset pari viikkoa nipistellyt ja poltellut ihan jatkuvasti. Tuolloin pari kuukautta sitten multa alkoi lähteä hiuksia päästä ihan älyttömät määrät, ei laikuttain vain sieltä täältä, ja tähän mennessä harventunut ihan valehtelematta yli puoleen siitä mitä ennen ollut. Mikään ei tunnu auttavan. Labroissa ei mitään vikaa, liikun ja nukun, syön monipuolisesti ja huolehdin vitamiineista. Missä vika?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona.

Vierailija
2/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long-Covid. Tätä on liikkeellä. Kannattaa googlata koronan pitkäaikaisoireet. Toki kannattaa myös muut sairaudet poissulkea eli lääkärissä käynnin paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Long-Covid. Tätä on liikkeellä. Kannattaa googlata koronan pitkäaikaisoireet. Toki kannattaa myös muut sairaudet poissulkea eli lääkärissä käynnin paikka.

Joo olen lääkärissä rampannut tässä, mutta syytä ei löydy esim kilpirauhas-ferritiini-hb-vitamiinipuutos osastolta jotka voisivat vastaavaa aiheuttaa. Terveenä olen ollut kyllä muuten, mutta eihän sitä sitten tiedä. Voisi olla jopa lohduttavaa jos olis jonkun koronan potenut, kun alan maalata pikkuhiljaa kaikenlaisia kauhukuvia näistä oireista.

Ap

Vierailija
4/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kay vasta-aine testisssa ja syo biotinia.

Vierailija
5/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästi viittaa johonkin iho-ongelmaan näin maallikon silmin kokemuksen kautta. Itsellä kihelmöintiä, sitten ihottumaa ja lopulta pälvikaljulaikku päässä. Syytä tälle ei kyllä varsinaisesti löydetty mutta jokin heikentää kai jotain ihoni immuniteettia ja se oireilee kausittain, välillä menee muutama vuosi ilman oireita.

Vierailija
6/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kay vasta-aine testisssa ja syo biotinia.

Vähän hintavaa nuo testit enkä niiden luotettavuudestakaan tiedä.. Biotiinia napsin kyllä, mutten näe muuta vaikutusta kun kukkivan naaman ja kasvavat kynnet :D

Ap

Vierailija
7/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selvästi viittaa johonkin iho-ongelmaan näin maallikon silmin kokemuksen kautta. Itsellä kihelmöintiä, sitten ihottumaa ja lopulta pälvikaljulaikku päässä. Syytä tälle ei kyllä varsinaisesti löydetty mutta jokin heikentää kai jotain ihoni immuniteettia ja se oireilee kausittain, välillä menee muutama vuosi ilman oireita.

Oliko sulla kihelmöintiä vain päässä? Mulla tosiaan ihan kaikkialla hypähdellen siellä täällä, välillä säikähdän polttavaa tunnetta jossain. Päänahassa ei ainakaan ole näkynyt mitään erikoista, ei ihottumaa muuallakaan.. Kummallista.

Ap

Vierailija
8/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quot6e=Vierailija]Long-Covid. Tätä on liikkeellä. Kannattaa googlata koronan pitkäaikaisoireet. Toki kannattaa myös muut sairaudet poissulkea eli lääkärissä käynnin paikka.

Joo olen lääkärissä rampannut tässä, mutta syytä ei löydy esim kilpirauhas-ferritiini-hb-vitamiinipuutos osastolta jotka voisivat vastaavaa aiheuttaa. Terveenä olen ollut kyllä muuten, mutta eihän sitä sitten tiedä. Voisi olla jopa lohduttavaa jos olis jonkun koronan potenut, kun alan maalata pikkuhiljaa kaikenlaisia kauhukuvia näistä oireista.

Ap

Aivan kuin omat oireeni olisin lukenut, ihan hassulta tuntuu. Pelkäsin aisl-Tautia ja lihasrappeumaa, lääkäri sanoi luulotautiseksi. Sitten lähti varpaista kynnet, putosivat kokonaan käytännössä yhtenä aamuna. Nyt tutkitaan Koronan aiheuttamana kilpirauhasen vaivana.

Vierailija
9/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla kihelmöintiä vain päässä? Mulla tosiaan ihan kaikkialla hypähdellen siellä täällä, välillä säikähdän polttavaa tunnetta jossain. Päänahassa ei ainakaan ole näkynyt mitään erikoista, ei ihottumaa muuallakaan.. Kummallista.

Ap

No päässä mulla ei kihelmöinyt lainkaan. Niskassa kylläkin ja pälvi ilmestyi siitä muutaman sentin yläpuolelle sellaselle alueelle missä ei kihelmöinyt. Ja se kihelmöinti tuntuu siis pahiten aina käsissä, kyljissä ja taipeissa ja niiden ympäristössä. Ja itse pälvi siis on siistiä ihoa eikä punoita kuten kihelmöivät alueet.

Vierailija
10/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineallergia?

Homealtistuminen jossakin?

Lääkeaineallergia?

Vierailija
11/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rautaa 1maltofer pv, Tupla-möller ja b12 strong. Itselläni ei auttanut biotiini, kenties vaan pahensi kutinaa, mutta nämä lopettivat kutinan ja hiusten tippumisen lähes kokonaan:) vaikka vitamiinitesteissä ei näy puute, kokeile. Lisäksi tuoksuton pyykinpesuaine, lv-shampoo ja valkoiset vuodevaatteet, lakana ja pussilakana (tummat herkistää allergialle).

Vierailija
12/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkilpirauhasten liikatoiminta eli hyperparatyreoosi?

Vierailija
13/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jotain loisia.

Mee bioresonssiin, saat selville mitä siel on.

Tsemppii.

Vierailija
14/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ollut

-omituisia mustelmia

-posketonta janoa

-lihasnykinöitä

-ripulia

-muurahaisia kropassa

-haamuhajuja?

Jne? Mulla melkein oireeton korona mutta sitten tätä kuukausien helvettiä..

Vierailija
15/42 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, kuten muut jo sanoivatkin. Pitkäaikaisoireet yleisempiä muistaakseni lievemmät ensioireet poteneilla. Eli sulla on todennäköisesti ollut oireeton tai lieväoireinen korona

Vierailija
16/42 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ollut

-omituisia mustelmia

-posketonta janoa

-lihasnykinöitä

-ripulia

-muurahaisia kropassa

-haamuhajuja?

Jne? Mulla melkein oireeton korona mutta sitten tätä kuukausien helvettiä..

No eipä juuri muuta, mut noita lihasnykinöitä kyllä.. Jatkuvasti tulee suonenvedon tunne toiseen jalkaan ja nivusiin, pakaraan? Vatsa on vaivannut vähän, ei ripulia, mut olettanut että johtuu biotiinista jonka aloitin eikä vatsa ole ennenkään oikein tykännyt..

Ap

Vierailija
17/42 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lanoliinissa olevaa hormonia. Bioclip method -ruiskeen jäämiä siinä.

Vierailija
18/42 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/42 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyny hiljattain esim. Tshernobylissä?

Vierailija
20/42 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varovainen noiden lisäravinteiden kanssa. Kenties jokin "liikasaanti", jotain vitamiinia kertynyt ja varastoitunut liikaa. Samoin kuin puutokset, myös liikakertyminen aiheuttaa moninaisia oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän