Jos saisit kolme lasta samaa sukupuolta
Toivoisitko lasten olevan tyttöjä vai poikia?
Meillä suvussa kolme tällaista kolmikkoa, kaksi veljessarjaa ja
ja yhdet siskokset
Kommentit (88)
No eihän tuohon voi vastata. Mulla on 1 poika ja 2 tyttöä. Haluan juuri heidät ja onneksi olen saanutkin.
Aika stereotyyppiset käsitykset täällä kummankin sukupuolen edustajista. Ja lähinnä negatiivisen kautta ajatellaan.
Täällä on yksi, joka väittää, että sukupuolella ei ole mitään väliä - ja en todella valehtele! Itselläni on kaikki lapset poikia ja en missään vaiheessa ole ollut pettynyt tähän. Nyt vain toivon, että lapset pysyvät terveinä ja itse myös saan nähdä kun ihanat poikani kasvavat aikuisiksi. :)
Itse olen nuorin kolmesta tytöstä, ja hyvä vaihtoehto sekin tietty on. :)
Tyttöjä. Pojat söis mut konkurssiin teini-iässä.
Poikia.
Meillä on tyttö ja kaksi poikaa.
Poikia.
Meillä on tyttö ja kaksi poikaa.
Poikia.
Nyt meillä on tyttö ja poika.
Meillä on kolme tyttöä, enkä voisi parempaa toivoa. Tai no, jossain vaiheessa haaveilin vielä neljännestä. :D
Poikia koska mulla on kaksi poikaa, mutta ei meille tule kolmatta, kun täytän 49v.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:57"]Ja joka sanoo, että sukupuolella ei ole väliä, niin valehtelee. Onhan sillä ihan varmasti väliä, siinä vaiheessa kun odotat neljättä, ja mietit onko se samaa sukupuolta kuin edelliset kaikki kolme?? Ihan varmasti miettii, aihetta tyttö vai poika. VAIKKA kyllä itselläkin suurempi ajatus olisi se, että voiko olla mahdollista, että raskaus toisensa perää onnistuisi ongelmitta ja saisi terveen pienen käärön syliinsä.
[/quote]
Kerta toisensa jälkeen mua hämmästyttää tälläiset ihmiset, jotka kuvittelevat kaikkien ajattelevan samanlailla, että "kyllä ne oikeasti ajattelee noin ja näin, mutta väittää vaan muuta".
Jää aina sellainen tunne, että onko tälläiset tyypit ikinä rehellisiä, jos ei voi millään uskoa että toinen on tosissaan kun sanoo, ettei sukupuolella ole väliä. Miksi et voi uskoa sitä? Valehteletko itse kaikesta koko ajan? Mun on vaikea ymmärtää sitä, että ajatellaan toista kuin sanotaan. Miksi kukaan sanoisi että sukupuolella ei ole väliä, jollei oikeasti niin ajattele? Miksi valehdella asiasta, jolla ei ole mitään väliä kenellekkään muulle?
Ja kyllä, itselle ei sukupuolella ole ollut väliä, pelkkä lapsen saaminen on ollut vaikeaa, joten se on priorisoinut hieman tärkeysjärjestystä asioille. Ja ei, en myöskään ole pettynyt lasteni silmien väriin tai hiustentaipuisuuteen, ne ovat yhtä yhdentekeviä sukupuolen kanssa...
Pojat on vilkkaita vain pieninä. Mulla kaksi poikaa ja paljon kokemusta pojista. Pojat osaa olla hienosti ja rauhallisia, kun ne täyttää 8v. Meillä leppoisaa elämää ja pojat on 9v ja 12v. Siinä mukana menee poikien kaveritkin. Toista oli silloin,kun ne oli pieniä. Lapsilla on vaan tapana kasvaa ja vanhentua.
Tyttöjä olisin toivonut ja toivoinkin, ja tyttöjä sain. Hyvä niin, sillä jos on olemassa ihmistyyppi "tyttöjen äiti", minä olen sellainen, aina ollut.
Poikia. Niitä mulla onkin 3. Tyttökin löytyy. Vastaa noita 3 poikaa, huoh!
Puolensa varmasti kummassakin vaihtoehdossa. Ei oikeasti väliä siis, enkä osaa valita, kun ei ole vielä kummastakaan kokemusta. Meille toivoisin kahta lasta ja jos saisin "valita", ottaisin samaa sukupuolta, mutta ei väliä siinäkään kumpaa.
Tyttöjä. Joidenkin mielestä on kertakaikkiaan tuomittavaa toivoa jompaa kumpaa sukupuolta lapsestaan mutta minkäs sille voi jos näin tuntee.
Poikia. Perheen miesväki touhuaa paljon omia juttujaan isän johdolla, ja "äiti-parka" jätetään yksin kotiin pärjäilemään. Aika raskasta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:51"]
Poikia. Koska pojat ovat helpompia.
[/quote]
Itselläni kolme tyttöä, ovat olleet helppoja.
Olen aina toivonut tyttöä ja sainkin.nimittäin neljä ihanaa isin prinsessaa..eikä haittaa jos seuraavat kaksi ovat myös tyttöjä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:54"]
Meillä on kolme tyttöä. Ottaisinko mielummin kolme poikaa? Niin ei kiitos. En jaksa sitä riehumista ja järjetöntä pärräystä. Nyt koitan kestää vinkumisen, kiljumisen ja itkun kanssa. ;)
[/quote]
Minä ajattelen päinvastaisesti. Meillä pelkkiä poikia (en ymmärrä mistä järjettömästä pärräyksestä puhut) ja olen tyytyväinen ettei tyttöjä ole siunaantunut. Minä en jaksaisi sitä jatkuvaa draamaa mitä tytöillä on.
Tosi paha kysymys. Mulla on poika ja tyttö, molemmat alle kouluikäisiä. Kummankin kanssa on ollut suhteellisen helppoa, etten senkään perusteella pystyisi valitsemaan. Kummallakin sukupuolella on omat rakastettavat juttunsa.
Mutta kysypä uudestaan 10v. kuluttua ;)