Jos saisit kolme lasta samaa sukupuolta
Toivoisitko lasten olevan tyttöjä vai poikia?
Meillä suvussa kolme tällaista kolmikkoa, kaksi veljessarjaa ja
ja yhdet siskokset
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:24"]
Tyttöjä. Pojat söis mut konkurssiin teini-iässä.
[/quote]
Ja tyttöihin ei mene rahaa? Koskaan ei ole vaatekaapissa MITÄÄN päällelaitettavaa ja aina on pakko saada viimesimmät ihkudaa meikit ja laukut yms.
Ei väliä. Itsellä poika ja tyttö. Molemmat ihan yhtä rakkaita. Kolmas tulossa, sukupuolta ei vielä tiedetä.
Äidilläni on seitsemän sisarusta, joilla kaikilla on 2-4lasta. Yhdessä perheessä vain yhtä sukupuolta :) Minullakin kaksi siskoa ja itse olen myös nainen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:51"]
Poikia. Koska pojat ovat helpompia.
[/quote]
Itselläni kolme tyttöä, ovat olleet helppoja.
[/quote]
Samoin!
Poikia. Tykkään pojista, pienistä ja isoista :)
Haluaisin ehdottomasti kolme tyttöä. En halua muutenkaan laisinkaan poikia joten ajatus kolmesta on masentava.
Ei ole mitään väliä. Olen kyllä halunnut tietää joka raskaudessa kumpi sieltä olisi mahdollisesti tulossa. Mutta olen iloinnut kaikista yhtä paljon.
Ensin sain kaksi poikaa, olin todella iloinen, sitten seuraavat olivat tyttöjä, heistäkin olin iloinen :) En siis osaa vastata ollenkaan kumpia haluaisin pelkästään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:54"]
Meillä on kolme tyttöä. Ottaisinko mielummin kolme poikaa? Niin ei kiitos. En jaksa sitä riehumista ja järjetöntä pärräystä. Nyt koitan kestää vinkumisen, kiljumisen ja itkun kanssa. ;)
[/quote]
Meillä on kolme poikaa. Ikinä ei ole ollut riehumista ja järjetöntä pärräystä. Teinivuosinakin tunnuttiin pääsevän vähemmällä vaivalla kuin monet ystäväpiirimme tyttöjen vanhemmat. Ja poikamme ovat aika keskivertoja ja aktiivisia. Eivät mitään hiljaisia nössöjä.
Ihme tyhmä ennekkoluuloja poikia kohtaa. Ehkäpä asian ydin onkin siinä, kuinka lapset kasvatetaan. Ei siinä, mita sukupuolta he ovat.
Mulla on kolme poikaa ja kolmattaKIN toivoin pojaksi.
Helppoja lapsia.
Neljäs saisi olla tyttö, jotta tulee nekin osat koettua.
Ennen lapsia toivoin kovasti ensimmäisestä tyttöä, siksi vastaan, että mieluummin tyttöjä. Kaksi ekaa meillä onkin tyttöjä, kolmas on poika. Kahden nuoremman sukupuolesta mulla ei ollut toiveita. Eivät kaikki tytöt kieroile ja vingu, eivätkä kaikki pojat huuda ja riehu eli noilla perusteilla ei toiveita kannata miettiä. Mutta onneksi emme voi asiaan vaikuttaakaan, kaikki lapset ovat yleensä yhtä rakkaita sukupuolesta riippumatta ;)
Poikia. Ihan selkeä juttu äitinä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:54"]
Meillä on kolme tyttöä. Ottaisinko mielummin kolme poikaa? Niin ei kiitos. En jaksa sitä riehumista ja järjetöntä pärräystä. Nyt koitan kestää vinkumisen, kiljumisen ja itkun kanssa. ;)
[/quote]
Meillä on kolme poikaa. Ikinä ei ole ollut riehumista ja järjetöntä pärräystä. Teinivuosinakin tunnuttiin pääsevän vähemmällä vaivalla kuin monet ystäväpiirimme tyttöjen vanhemmat. Ja poikamme ovat aika keskivertoja ja aktiivisia. Eivät mitään hiljaisia nössöjä.
Ihme tyhmä ennekkoluuloja poikia kohtaa. Ehkäpä asian ydin onkin siinä, kuinka lapset kasvatetaan. Ei siinä, mita sukupuolta he ovat.
[/quote]
Nyt ei mun tarvitsekaan kirjoittaa tätä, kiitos : ) Uskon myös kasvatukseen ja esimerkkiin. Meillä on kolme tyttöä, jotka eivät ole vinkuneet ja vetäneet draamaa.
Poikia mieluummin, vaikka tytötkin olisivat ihan tervetulleita.
Tyttöjä mieluummin kiitos. Tällä hetkellä on 1 tyttö ja toivoisin, että myös seuraava olisi tyttö. Sitten jos tulisi vielä kolmas lapsi, niin sillä ei olisi väliä.
Minulla on 2 tyttöä ja 2 poikaa. Haluaisin poikia. Jos voisin saada tyttölapsen joka olisi jo 20v niin sitten ei sukupuolella ole väliä.
Tuntuu pahalta lukea tällaisia ketjuja, kun väkisinkin tulee mieleen että ajatteleekohan omakin äitini niin, että harmi että tuli tyttö, kun pojat ovat niin paljon ihanempia.
Poikia suoraan sanottuna. Johtuu ehkä siitä esikoiseni on poika ja kliseistä poiketen ei mikään kauhean villi, vaan pikemminkin rauhallinen, kiltti, reipas, tykkää autoleikeistä ja kirjoista.
Odotan toista, sukupuolesta ei ole vielä tietoa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:02"]
Toivoin alunperin tyttöä. Sain molempia. Ottaisin kolme poikaa, koska en usko, että jaksaisin kasvattaa kolmea tyttöä. Toki jäisin kaipaamaan tyttöä, jos en tietäisi, millaista tyttöjen kanssa oikeasti on.
Tytöt ovat niin kateellisia, ilkeitä ja kieroja toisilleen, myös pojille, että en kaipaa heidän välienselvittelyjään...
[/quote]
Eivät kaikki tytöt ole! Ettäs kehtaat.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:02"]
Toivoin alunperin tyttöä. Sain molempia. Ottaisin kolme poikaa, koska en usko, että jaksaisin kasvattaa kolmea tyttöä. Toki jäisin kaipaamaan tyttöä, jos en tietäisi, millaista tyttöjen kanssa oikeasti on.
Tytöt ovat niin kateellisia, ilkeitä ja kieroja toisilleen, myös pojille, että en kaipaa heidän välienselvittelyjään... Tämä on mielenkiintoista tämä tyttöjen haukkuminen oikein naisten suusta! Oletteko itse sitten olleet jotenkin vittumaisia kitisijöitä lapsena vaan mistä nämä järkyttävät tyttöjen haukkumiset ja yleistykset: Tytöt ovat niin hankalia jne. tulevat???!!!!! Mulla on yks tyttö eikä muita lapsia tule. Ei vois rakkaampaa lasta olla mulle ja jos olisi enemmän niin olisi saanut tulla vaikka mitä sukupuolta. Niin ja vielä: Tuleeko tämä tyttöjen haulluminen siitä, että nämä haukkujat ovat oleet kolemen siskoksen perheestä ja häntä on alistettu ja haukuttu siinä sisaruskatraassa vai mistä se kumpuaa???Itse olen kolmen sisaruksen perheestä eikä yhtään poikaa. Olen nuorin. Olisihan se joskus pienenä ollut kivaa kun olisi ollut veli, mutta eihän sillä aikuisena ole enää mitään väliä. Minä olin lähinnä nuorimpana hemmottelun kohteena. Emme olleet hankalia, vinkuvia ja tappelevia koskaan.
[/quote]
Mulla on poika, tyttö ja poika. Jos ois pakko valita, et ne ois kaikki samaa sukupuolta, niin OK, poikia ehkä. Tai en tiiä... ei nuo oo kovin stereotyyppisiä. Oonko itekkään? Tyttö on ehkä enemmän ns. poikamainen ku nuo pojat. Pojat piirtelee, tyttö on tosi liikunnallinen ja enemmän sellanen ryhmähenkilö, esikoispoika varsinkin on "yks paras kaveri"-tyyppiä, mikä piirre yhdistetään yleensä tyttöihin. Emmää tiiä! Siis oikeesti oisin pulassa, tai ainaki hukassa, jos mulla oiski POIKApoikia tai TYTTÖtyttöjä! Kait siihenki tottuis?