Jos saisit kolme lasta samaa sukupuolta
Toivoisitko lasten olevan tyttöjä vai poikia?
Meillä suvussa kolme tällaista kolmikkoa, kaksi veljessarjaa ja
ja yhdet siskokset
Kommentit (88)
Pakko sanoa,että ompa todella tyhmä kysymys.Minä toivoisin lapsia.Miksi pojista aina ajatellaan noin rumasti?Kyllä ne tytötkin kiljua osaavat.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:37"]
Poikia. Poikien kasvatusvastuu on niin helppo jakaa miehen kanssa; mies rymyää näiden poikiemme kanssa kaiket illat jossain, ja mulla on niin paljon omaa rauhaa. ;)
[/quote]
Miksi se ei voisi tyttöjen kanssa rymytä?
[/quote]
Meinasin kysyä ihan samaa. Ja miksi sen lapsen kanssa ylipäänsä pitää rymytä? Eikö se mies osaa leikkiä/touhuta/viettää aikaa tytön kanssa?
Meillä tyttö on se rymyäjä, poika viihtyy legojensa parissa kotona. Siksipä isä ja tytär käyvä yleensä kalassa, metsällä yms. Tekevät siis kaikkea sellaista, mitä isän ja pojan kuvitellaan tekevän keskenään. Siinä ei kyllä lapsen sukupuoli vaikuta mitenkään. Enemmänkin olemme katsoneet kummankin kiinnostuksen kohteita. Olemme kyllä kumpaakin ohjanneet esim. kalastuksen pariin ihan parivuotiaasta lähtien. Tyttö rakastaa sitä, poika ei välitä tippaakaan. Kumpaakaan ei kuitenkaan pakoteta kalastamaan jos ei halua.
Minusta vain tuntuu, että monet lapset kasvatetaan sukupuolina, ei omina yksilöinään. Tytöt tekevät tyttöjen juttuja ja pojat poikien.
[/quote]
Nimenomaan näin. Mulla nousee karvat pystyyn siitä jaottelusta, että tytöt on sellaisia ja sellaisia ja pojat taas on sellaisia ja sellaisia.
Meidän 8v tyttö pelaa jalkapalloa ja hän on saanut kuulla koulukavereiltaan monet kerrat, että "se on poikien laji". Ei tuollainen ajattelu lähde muualta kuin kotoa.
Pojat on olleet vähän pettymys, koska vanhetessaan muuttuivat vähäpuheisiksi. Ei niiden kanssa voi edes jutella. Onkohan tytöt keskimäärin yhtä umpimielisiä? Jos eivät niin sitten haluaisin ehkä tyttöjä.
No toivoisin poikia. Ilman poikaa olisin onnettomampi. Tosin jos kolme lasta olisi, toivoisin, että olisi molempia. Meille kaksi on ihanne.
Kolme tyttöä, jotka minulla onkin. Ovat ihania vaikka iät 14v, 16v, 17v. En allekirjoita sitä mitä teinitytöistä sanotaan.
Mulla on kolme tyttöä. Itselläni on vain sisar enkä koskaan kaivannut veljeä ja siksi ehkä toivoin omistakin lapsistani tyttöjä, ja niitähän tuli.
Minun tyttöni ovat sellaisia "unelmalapsia" eli ystävällisiä, rauhallisia, järkeviä, suloisia... Kaikin tavoin ihania ja rakkaita. Mutta niin varmaan olisivat näistä geeneistä tulleet pojatkin :-)
Tunnen aika lauman tyttöjä omien lasteni kaveri- ja harrastuspiirien kautta ja aika harvassa ovat pissikset, kinuajat, vinkujat ja drama queenit. Ihan normaaleja ihmisiä ne tytöt(kin) on.
Ennen lapsia olisin vastannut heittämällä: tyttöjä
Nyt lasten saannin jälkeen vastaan heittämällä: poikia
Mulla on jo 3 POIKAA