Erikoinen tapaus.Tapasin yllättäin ex-mieheni.
Olin eräässä urheilukeskuksessa. Treenien jälkeen jätin pyyhkeeni hetkeksi roikkumaan käytävän naulaan ja käväisin vessassa. Tarkoituksena oli siirtyä sen jälkeen saunaosastolle, utta pyyhkeeni oli hävinnyt. Huonomuistinen kun olen, niin aloin etsimään pyyhettäni varmuudeksi muualtakin, että minne sen pyyhkeen oikeasti jätin... Seurailin jonkun aikaa toisten peliä. Palasin naulakolle ja huomasin pyyhkeeni naulassa, mutta käytettynä. Noh, en mennnyt sitten saunaankaan. Päätin käydä tankkaamassa kahvilassa.
Törmäsin siellä exääni, joka laittoi ruoka-annoksia tarjolle. Haistoin pyyhettäni. Tiesin, että ex oli lainannut sitä. Hiivin hänen selkänsä taakse. Hän kääntyi ympäri. Halasimme pitkään. Sain korvaukseksi pyyheen lainasta lounaan.
Ei olla käyty yhdessä tääsä paikassa, joten aivan yllättävä sattuma. Ei oltu nähty moneen vuoteen. Oli mukaavaa nähdä hänet niin hyvävointisena. Itse olin hikinen, mutta ei sekään tuntunut haittaavan. Mitäs vei pyyhkeeni.
Kommentit (117)
Voiko ap nyt ihan täysin varmasti sanoa, ettei olisi mahdollista, että pyyhettä olisi lainannut joku muu, kenties vahingossa, ja sattumalta samalta tuoksuva tyyppi?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:38"]
Olkaa te sitten vain ulapalla. Minulle koko juttu on selvä. Sovimme, että emme tarkoituksella tapaa toisiamme. Oli mukavaa tai vieläkin enemmän siis mahtavaa tavata näin sattumalta. On raskasta olla erossa toisistamme, mutta elämä näyttää menevän eteenpäin. Meillä on päättymätön ja harvinaisen vahva fyysinen side, jota emme voi tällä hetkellä toteuttaa oikeassa elämässämme. Kunnioitamme tätä yhteistä päätöstä. Tulemme toistemme uniin. Unet ovat rohkaisevia ja hyviä. Ymmärrän, että ette voi ymmärtää tätä.
ap
[/quote]Mulle toi asia on selvää pässinlihaa. Itse en tajua, miten joku voi väittää sinua epäselväksi.
t. yläpeukuttaja
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:39"]
Täytyykö teidän analysoida kaikki aloitukset puhki? Eikö se riitä, että mielestäni sattuma oli erikoinen ja hauska? Vielä yksi vakava juttu:) En ollut uskoa silmiäni, kun ex tosiaankin oli siellä keittiössä. Kun otin pyyhkeen naulakosta harmittelin, että joku oli käyttänyt sitä, mutta pian omaksi yllätykseksenikin lepyin. Se tuoksui tutulle hajuvedelle! Yhdistin tuoksun menneeseen, kun näin exän selän. Hänellä oli vihreä paita päällään:)
ap
[/quote]
Tärkeä tieto tuo vihreä paita! Eihän tarina voi olla keksitty, kun siihen liittyy ihka oikea vihreä paita :D :D
Hauskin ketju aikoihin! :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:29"]
Kuule ap, jos ex-miestäsi ei aiemminkaan kiinnostanut mielenterveyskuntoutujan seura niin tuskin kiinnostaa nytkään. Saatoit ohimennen nähdä ko. miehen mutta tuo hullu pyyhepisodi on ihan omaa kuvitelmaasi ja kuuluu sairautesi oireisiin. Soitahan hoitotahollesi pian.
[/quote]
Minä häpeän teidän puolestanne, tähän viestiin komppaajat!!!
No voitko telepaattisesti kysyä siltä ex-ukoltasi että miksi hemmetissä hän käytti pyyhettäsi, oikeasti, mikä pointti siinä oli?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:37"]
Aika nopea ex, jos ehti sinun vessakäyntisi aikana käydä suihkussa, pyyhkiä itsensä, pukeutua työvaatteisiin ja alkaa laittaa ruokia tarjolle muina miehinä.
Vai onko sinulla paha ummetus?
[/quote] Harvinaisen huono lukutaito sinulla ja 63:lla muulla. Ap:han kertoi etsineensä pyyhettä muualtakin ja katsoneensa peliä!
Jos joku muu olisi sitä lainannut, niin itseäni hygienisenä pitävänä en olisi ripustanut pyyhettä kaulaani. Ex tulee uniin. Telepatiasta en oikeasti tiedä. Ei ole ollut valveunia, mutta eihän sitä tulevaisuudestaankaan tiedä. ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:36"]
Ethän voi ap tosissasi väittää että olet normaali? Yli 30 vastausta eikä kukaan ole tajunnut sinua.
[/quote]No mä tajusin heti, aika tyhmää porukkaa tässä ketjussa. Jännästi tähän just tullutkin niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:22"]
Jos joku muu olisi sitä lainannut, niin itseäni hygienisenä pitävänä en olisi ripustanut pyyhettä kaulaani. Ex tulee uniin. Telepatiasta en oikeasti tiedä. Ei ole ollut valveunia, mutta eihän sitä tulevaisuudestaankaan tiedä. ap
[/quote]
Mene ja katso sen kuntokeskuksen valvontanauhoja tuolta ajalta ja huomaat, että pyyhettäsi käytti joku ventovieras partajooseppi.
Kuinka tiesit, että ex oli käynyt treenaamassa ennen töihin alkamista? Keskustelitteko sittenkin, kenties telepaattisesti, lounaan äärellä?
Helppoa tietää. Ex tuoksui ja tuntui juuri treenatulle ja suihkunraikkaalle. Halasimme, mutta emme suudelleet, koska suutelu olisi ylittänyt rajan. Tuoksuttelin kaulaa. Hänkin tuoksutteli hikistä kaulaani. Olimme tapaamisesta liikuttuneita. ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:12"]
Entäs jos ei ole provo? Eikö ap pitäisi ohjata hoitoon tuollaisten ajatusten vuoksi? Skitsofrenia on pahentunut tai psykoosi on uusimassa.
[/quote] Kyllä mä uskon että tarina on totta, vaikka provoa eka huusinkin. Tässä ketjussa näyttäisi olevan ns. joukkoharha eli joku on väittänyt täällä asian olevan epälooginen ja epäuskottava ja kaikki komppaa sitä, vaikka yksinkertaisesti: ap on mennyt vessaan ja jättänyt pyyhkeen naulakkoon. Ex tai joku muu on sitä lainannut. Ap etsii pyyhettä ja sen jälkeen katsoo peliä. Ex tai joku muu palauttaa pyyhkeen. Ap näkee pyyhkeen naulakossa ja menee sen hakemaan. No sitten jos oikein ymmärsin, niin ap kävelee exän selän taakse ja haistaa pyyhettä. Vähintäänkin luulee exän käyttäneen pyyhettä. Ex kääntyy ja halaa ap:ta. Ap on vähäpuheinen (ei tarkoita etteikö sanoisi mitään). Ex tarjoaa ap:lle ruuan. exän hymystä ap päättelee että ex olisi käyttänyt pyyhettä. Mielestäni voi olla että on käyttänyt tai ei välttämättä, mutta ei sillä merkitystä, onhan tuossa kuitenkin tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:31"]Helppoa tietää. Ex tuoksui ja tuntui juuri treenatulle ja suihkunraikkaalle. Halasimme, mutta emme suudelleet, koska suutelu olisi ylittänyt rajan. Tuoksuttelin kaulaa. Hänkin tuoksutteli hikistä kaulaani. Olimme tapaamisesta liikuttuneita. ap
[/quote]
voi sua ap, osaat kirjoittaa niin ihanan helluttävästi. Enkä tarkoita pahalla. Kiitos tästä aloituksests! :)
# 73 lisää ap:lle.. jätä nämä tähän ketjuun vastanneet ja alapeukuttaneet ja sinua hulluksi haukkuvat ihan omaan arvoonsa! Minullekin on käynyt samoin, kun aloitusviestiini en ole tajunut kaikkea tärkeää laittaa ja koko tarinaa avata, niin ihmiset ovat täällä käsittäneet väärin, enkä ole saanut asiaa korjattua...
Tälle psykologiselle ilmiölle on jokin nimikin... en vain harmikseni muista mitä. Luulin sen olevan "magical thinking" mutta eipäs ollutkaan, kun sen kuvausta luin.
Erotomaniassa ainakin on oireena - siis että lukee kaikenlaisia piilomerkityksiä, tarinoita ja "telepatiaa" ihan arkisiinkin juttuihin. Muistaako joku tämän ilmiön nimeä?
Eiköhän tässä ole kuitenkin hyvää se, että mielenterveyteni ei järkkynyt tavattuani ex:n? En aio viettää unettomia öitä. Olemme yksimielisiä siitä, että tapaamme vain sattumalta. Olen aikuinen ja kypsä ihminen. Huolehdin itsestäni ja läheisistäni. Ex on hieno ihminen. ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:41"]
Tälle psykologiselle ilmiölle on jokin nimikin... en vain harmikseni muista mitä. Luulin sen olevan "magical thinking" mutta eipäs ollutkaan, kun sen kuvausta luin.
Erotomaniassa ainakin on oireena - siis että lukee kaikenlaisia piilomerkityksiä, tarinoita ja "telepatiaa" ihan arkisiinkin juttuihin. Muistaako joku tämän ilmiön nimeä?
[/quote]
Tätä minäkin juuri hain. Ap:n kuvailu ja reaktiot eivät ole normaaleja eikä tapahtuma kuulosta normaalilta vaan häiriintyneeltä. Jos apua hakee nyt niin voi olla helpompaa kuin tilan pahennuttua.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:41"]
[/quote]
Olisiko se sitten tuo suhteuttamisajatukset/suhteuttamisharhaluulot. Englanniksi delusion of reference.
Joka tapauksessa ihan järjetöntä, että noin moni kirjoittaja uskoo tarinan olevan totta ja ah niin romanttista. En sano ap:n olevan mielisairas, mutta hän USKOO oman versionsa tapahtumista olevan totta, vaikka hän ei edes vaivautunut kysymään exältään asiasta. Kyseessä on ihan puhdas uskomus. Vähän omituinen sellainen, mutta hei, whatever floats your boat...
Oliko ex hiipinyt naisten puolelle??? En oikein ymmärrä, eikö miehillä ja naisilla ole eri suihkupaikat??
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:15"]
Kyllä minä ex-ukkoni tuoksun tiedän! Ei huolta. En aio olla hänen kanssaan muussa kuin ehkäpä telepaattisessa yhteydessä. Pystyisitkö sinä samaan? Tervepäinen ap
[/quote]
Huomasitko että käytit juuri samassa viestissä ilmaisuja telepaattisessa yhteydessä ja tervepäinen. Etkö tiedä että ne kumoavat toisensa? Enkä todellakaan voisi olla kenenkään kanssa telepaattisessa yhteydessä.