Erikoinen tapaus.Tapasin yllättäin ex-mieheni.
Olin eräässä urheilukeskuksessa. Treenien jälkeen jätin pyyhkeeni hetkeksi roikkumaan käytävän naulaan ja käväisin vessassa. Tarkoituksena oli siirtyä sen jälkeen saunaosastolle, utta pyyhkeeni oli hävinnyt. Huonomuistinen kun olen, niin aloin etsimään pyyhettäni varmuudeksi muualtakin, että minne sen pyyhkeen oikeasti jätin... Seurailin jonkun aikaa toisten peliä. Palasin naulakolle ja huomasin pyyhkeeni naulassa, mutta käytettynä. Noh, en mennnyt sitten saunaankaan. Päätin käydä tankkaamassa kahvilassa.
Törmäsin siellä exääni, joka laittoi ruoka-annoksia tarjolle. Haistoin pyyhettäni. Tiesin, että ex oli lainannut sitä. Hiivin hänen selkänsä taakse. Hän kääntyi ympäri. Halasimme pitkään. Sain korvaukseksi pyyheen lainasta lounaan.
Ei olla käyty yhdessä tääsä paikassa, joten aivan yllättävä sattuma. Ei oltu nähty moneen vuoteen. Oli mukaavaa nähdä hänet niin hyvävointisena. Itse olin hikinen, mutta ei sekään tuntunut haittaavan. Mitäs vei pyyhkeeni.
Kommentit (117)
Miä en tajuu, mut on hauska ketju.
Miksi sun mies käyttäisi sun pyyhettä? Tai mistä se mies tiesi että se on sun pyyhe? Se siis näki sun laittavan sen koukkuun?
Oikeastaan, yök. Käyttää nyt toisen pyyhettä?! Kuivaa haarovälinsä ja toinen pyyhkii kasvonsa samaan pyyhkeeseen? Hyi hit...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:39"]
Täytyykö teidän analysoida kaikki aloitukset puhki? Eikö se riitä, että mielestäni sattuma oli erikoinen ja hauska? Vielä yksi vakava juttu:) En ollut uskoa silmiäni, kun ex tosiaankin oli siellä keittiössä. Kun otin pyyhkeen naulakosta harmittelin, että joku oli käyttänyt sitä, mutta pian omaksi yllätykseksenikin lepyin. Se tuoksui tutulle hajuvedelle! Yhdistin tuoksun menneeseen, kun näin exän selän. Hänellä oli vihreä paita päällään:)
ap
[/quote]
Pointti on että kyseinen "sattuma" tapahtui vain sinun päässäsi. Jos kyseinen ex on olemassa niin hän tuskin tietäisi tapahtumasta mitään.
Voi sinua... Ihan kuin elokuvissa. "Sanoja emme tarvitse hänen kanssaan." *huokaus*
Sekoittuiko sulla R-kioskin kirjallisuus todellisuuden kanssa?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:14"]
Hyvä kysymys 12. Mies on hyväsydäminen ja ihana, mutta hänellä on paljon velvollisuuksia hoidettavanaan sekä omasta tavastani eriäviä käsityksiä siitä miten haluaa elää elämänsä. Hoitaa velvollisuutensa miten kuten ja kärsii itse. Minäkin jouduin kärsimään. En kärsi enää, mutta aina on rakas tämä ihminen ja minä hänelle. Sanoja emme tarvitse hänen kanssaan. Olemme päättäneet elää erossa toisistamme. Päätös pitää.
ap
[/quote]
Sanoit että
"Vain tämä ex voi lainata pyyhettäni näin", eli oletko siis ehdottoman varma, ettei kukaan tuntematon ihan vahingossa ottanut väärää pyyhettä ja sattumalta käytä samaa hajuvettä kuin tuo ex. Tai sitten tahallaan ottanut jonkun muun pyyhettä, kuka noista hulluista tietää, sama tuoksu kuitenkin sattuma.
ja siis mikä logiikka on siinä, että päätit olla tarkoituksella vähäpuheinen, koska tapaatte niin harvoin?!
Ole kiltti ap, ja jos tämä tarina on totta, niin kysy eksältäsi lainasiko hän sattumoisn sinun pyyhettäsi! Sieluni ei saa rauhaa, ellen saa tähän varmaa vastausta! Tän tarinan absurdius tekee mut hulluksi, aaaargh!
Mä käytin kerran Elixiassa vahingossa jonkun muun pyyhettä, oli samanlainen kuin omani. Ehkä sitä pyyhettä lainasi joku toinen nainen. Eihän miehet nyt yleensä käytä naisten pukkaria, taitaisi tulla äkkilähtö.
Miten ex "tarjosi" tuon lounaan, jos ette jutelleet? Käytti elekieltä, sohi linjaston aloituspäähän ja teki sormillaan "nollan"? Ja sinä otit ruuat, söit ja häivyit maksamatta, märkine pyyhkeinesi?
Sori, yritän vain ymmärtää, kun kerrot lauseen sieltä, toisen täältä. Tämä on ihana salapoliisitarina!!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:38"]
Olkaa te sitten vain ulapalla. Minulle koko juttu on selvä. Sovimme, että emme tarkoituksella tapaa toisiamme. Oli mukavaa tai vieläkin enemmän siis mahtavaa tavata näin sattumalta. On raskasta olla erossa toisistamme, mutta elämä näyttää menevän eteenpäin. Meillä on päättymätön ja harvinaisen vahva fyysinen side, jota emme voi tällä hetkellä toteuttaa oikeassa elämässämme. Kunnioitamme tätä yhteistä päätöstä. Tulemme toistemme uniin. Unet ovat rohkaisevia ja hyviä. Ymmärrän, että ette voi ymmärtää tätä.
ap
[/quote]
Anna mä arvaan, te ootte sisaruksia! Niin, tai jopa siamilaiset kaksoset mutta teidät on erotettu jo syntymässä, toinen pääsi rikkaan öljymogulin perheeseen tyttäreksi, toinen lähiöön yh-äidin pojaksi. Ja kun vuosikymmenten kuluttua taas tapasitte, rakastuitte tulisesti, kunnes rikas isä sai tästä tietää. Suhteenne kiellettiin ja nyt voitte vain salassa rakastaa, pyyhkimällä peffanne samaan pyyhkeeseen... Oih.
Onkos tämän ketjun ap päässyt jo hoitoon?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:45"]
Mielestäni hyväsydämiset ihmiset ovat harvinaisia. Hyväksyn ex:ni ehdoitta, mutta aviopuolisokseni voisin ottaa hänet ehkäpä sitten seuraavassa elämässäni. Jos sellainen on mahdollista. Jos elämäntilanteemme olisivat silloin edes hitusen sallivampia. ap
[/quote]
Toivon sinulle kaikkea hyvää Ja toivon myös, että nykyisesi on sinulle yhtä tärkeä kuin ex. Osaat varmasti antaa rakkautta toiselle. Itselle se on vaikea taito, vaikka mieheni onkin hieno mies.
Nämä "hoitoon" -huutelijat ovat itse hoidon tarpeessa. Mtä saatte siitä, että mollaatte toista ihmistä? Onko se teiltä pois, jos jollain menee hyvin ja on jotain positiivista sanottavaa?
Älä välitä, ap.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:11"]
Miten ex "tarjosi" tuon lounaan, jos ette jutelleet? Käytti elekieltä, sohi linjaston aloituspäähän ja teki sormillaan "nollan"? Ja sinä otit ruuat, söit ja häivyit maksamatta, märkine pyyhkein
Sori, yritän vain ymmärtää, kun kerrot lauseen sieltä, toisen täältä. Tämä on ihana salapoliisitarina!!
[/quote]
Ei jumalauta, repesin ihan täysin tästä kommentista! Kiitokset tuntemattomalle kommentoijalle parhaista nauruista pitkiin aikoihin, pelastit päiväni! :)
[/quote]
Sama täällä! Mä niin näin ton tilanteen päässäni :DD Kyllä tuli naurettua! Että kiitos vaan munkin puolesta :)
Tää kuuluu ehdottomasti av:n klassikoihin. 2014 on pelastettu.
Siis kävi suihkussa ja silti tuoksui? Ensin hielle, sitten korjasit että eikun ominaistuoksu oli ja sitten korjasit että hajuvesi? Koitahan jo päättää tämä hallusinaatiosi...
Kaikella hyvällä ap, sä oot kyllä hauska tapaus. Hyvät naurut tästä irtosi, sun on pakko olla joku toinen nainen- tyyppi... :.D vain tolla ajatuksen kululla varustetut siihen hommaan yleensä houkutellaan...
Vai että ihan mies parka velvollisuudesta kärsii, voi kuule, kyllä sä vaikutat helposti höynäytettävältä. Mikä tietysti on kurja juttu sulle. Älä anna ittees hyväksikäytettäväksi ja pidä parempi huoli pyyhkeestäs, ens kerralla se voi olla joku pahanhajuinen tyyppi ketä munakarvansa siihen kuivailee :P
Onko ex varattu, kenties perheellinen mies? Tarinan uskon kyllä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:26"]
Nopee kaveri, ja sulla on hyvä hajuaisti kun tiesit kuka pyyhettä oli käyttänyt:)
[/quote]
Juu ja vain sun mies maailmassa käyttää sitä Axea!
Tää ketju palautui mun mieleen kun kävin tänään salilla, pakko nostaa kun tää on niin käsittämätön ja hauska : D
Oikeassa elämässä mutta unimaailmassa... Just, kerroit tarpeeksi...