Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen tapaus.Tapasin yllättäin ex-mieheni.

Vierailija
28.01.2014 |

Olin eräässä urheilukeskuksessa. Treenien jälkeen jätin pyyhkeeni hetkeksi roikkumaan käytävän naulaan ja käväisin vessassa. Tarkoituksena oli siirtyä sen jälkeen saunaosastolle, utta pyyhkeeni oli hävinnyt. Huonomuistinen kun olen, niin aloin etsimään pyyhettäni varmuudeksi muualtakin, että minne sen pyyhkeen oikeasti jätin... Seurailin jonkun aikaa toisten peliä. Palasin naulakolle ja huomasin pyyhkeeni naulassa, mutta käytettynä. Noh, en mennnyt sitten saunaankaan. Päätin käydä tankkaamassa kahvilassa.

Törmäsin siellä exääni, joka laittoi ruoka-annoksia tarjolle. Haistoin pyyhettäni. Tiesin, että ex oli lainannut sitä. Hiivin hänen selkänsä taakse. Hän kääntyi ympäri. Halasimme pitkään. Sain korvaukseksi pyyheen lainasta lounaan.

Ei olla käyty yhdessä tääsä paikassa, joten aivan yllättävä sattuma. Ei oltu nähty moneen vuoteen. Oli mukaavaa nähdä hänet niin hyvävointisena. Itse olin hikinen, mutta ei sekään tuntunut haittaavan. Mitäs vei pyyhkeeni. 

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on edes mahdollista, että joku voi kirjoittaa yhtä epäselvää tekstiä kuin ap? Olen ihan ulapalla. 

Vierailija
22/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on edes mahdollista, että joku voi kirjoittaa yhtä epäselvää tekstiä kuin ap? Olen ihan ulapalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi hän työnsi lemmen julman valtikkansa naiseutesi kosteaan keskukseen?

Vierailija
24/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa te sitten vain ulapalla. Minulle koko juttu on selvä. Sovimme, että emme tarkoituksella tapaa toisiamme. Oli mukavaa tai vieläkin enemmän siis mahtavaa tavata näin sattumalta. On raskasta olla erossa toisistamme, mutta elämä näyttää menevän eteenpäin. Meillä on päättymätön ja harvinaisen vahva fyysinen side, jota emme voi tällä hetkellä toteuttaa oikeassa elämässämme. Kunnioitamme tätä yhteistä päätöstä. Tulemme toistemme uniin. Unet ovat rohkaisevia ja hyviä. Ymmärrän, että ette voi ymmärtää tätä. 

ap

Vierailija
25/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, jos ex-miestäsi ei aiemminkaan kiinnostanut mielenterveyskuntoutujan seura niin tuskin kiinnostaa nytkään. Saatoit ohimennen nähdä ko. miehen mutta tuo hullu pyyhepisodi on ihan omaa kuvitelmaasi ja kuuluu sairautesi oireisiin. Soitahan hoitotahollesi pian.

Vierailija
26/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopea ex, jos ehti sinun vessakäyntisi aikana käydä suihkussa, pyyhkiä itsensä, pukeutua työvaatteisiin ja alkaa laittaa ruokia tarjolle muina miehinä.

Vai onko sinulla paha ummetus?

Vierailija
27/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mä hajoilen tälle..! : DD

Vierailija
28/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on taas palstamammalla hurja päiväfantasia.

Vierailija
29/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä just luin? :D

Vierailija
30/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti huvittunut viimeisimmistä kommenteistanne:) Enkä tosiaankaan tarvitse mielenterveyskuntoutusta. Yhden pyyhkeen vuoksi? Voisikohan olla exäni vika? :D Kuten aloituksessani kerroin, jäin seuraamaan hetkeksi toisten peliä ja vasta sen jälkeen palasin naulakolle, jolle alunalkaenkin mielestäni jätin pyyhkeeni roikkumaan.  Muistinikaan ei pätki sentään niin pahasti, että kaipaisin kuntoutusta:) Ex kävi sillä välin nopeasti suihkussa. Ja kiitos, suoleni toimii normaalisti eli ei siis ole ummetustakaan:)  ap

Vierailija
31/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:17"]

Eeeh?

Siis kerropa nyt uudestaan.

Ex on töissä k.o. paikan ruokalassa? Hän näki sinut pyyhkeineen, haki pyyhkeen ja pyyhki siihen itsensä?

Ymmärsinkö oikein?

[/quote]

Hahah, repesin tästä kommentista! Kirjoitit ajatukseni! :D

Vierailija
32/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee näistä ap:n vastauksista mieleen Love Connectionin Nina N.... :DD

Vierailija
33/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näki, kun jätin pyyhkeen naulakkoon. En usko, että hän tahallaan kenen tahansa pyyhettä lainaisi. Uskokaa tai älkää, en kysynyt exältä mitään. Tapaamme niin harvoin, että päätin olla vähäpuheinen:) Laitoin pyyhkeen haistelun jälkeen niskaani, ex kääntyi ja hymyillen halasi minua. ap

Vierailija
34/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exälläsi siis tapana lainailla tuntemattomien pyyhkeitä, vai meinaatko hänen tunnistaneen juuri sinun pyyhkeesi naulakossa ja lainanneen sitä tarkoituksella?

Vierailija
35/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:26"]

Onko exälläsi siis tapana lainailla tuntemattomien pyyhkeitä, vai meinaatko hänen tunnistaneen juuri sinun pyyhkeesi naulakossa ja lainanneen sitä tarkoituksella?

[/quote]

Sori, kirjoitin tätä kun kirjoitit äskeisen viestisi. Ok.

Vierailija
36/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä avauksessa ollut päätä eikä häntää, aivan seko. Jollakin tavalla joutuu ihan miettimään, että mikä saa ihmisen tekemään tämänkaltaisia aloituksia, on pahasti vaihde jumissa, fiktiot ja faktat sekaisin.

Ei mene läpi kenellekään, yrittäisi edes hieman oppia juonen kulkua kun avaudut!

Vierailija
37/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voi ap tosissasi väittää että olet normaali? Yli 30 vastausta eikä kukaan ole tajunnut sinua.

Vierailija
38/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se exäsi vetänyt kuivat siihen sun pyyhkeeseen? Silloinhan hänellä on vielä tunteita sua kohtaan ja hän merkkaa mennyttä ja kenties tulevaa reviiriään...

Vierailija
39/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö teidän analysoida kaikki aloitukset  puhki? Eikö se riitä, että mielestäni sattuma oli erikoinen ja hauska? Vielä yksi vakava juttu:)  En ollut uskoa silmiäni, kun ex tosiaankin oli siellä keittiössä. Kun otin pyyhkeen naulakosta harmittelin, että joku oli käyttänyt sitä, mutta pian omaksi yllätykseksenikin lepyin. Se tuoksui tutulle hajuvedelle! Yhdistin tuoksun menneeseen, kun näin exän selän. Hänellä oli vihreä paita päällään:)

ap

Vierailija
40/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit vessaan ja jätit pyyhkeen naulakkoon. Eksäsi kävi suihkussa, ja ennen vai jälkeen tämän hän näki sinun laittavan pyyhkeen naulakkoon? Hän käveli (alasti?) suihkusta (aulaan?) naulakoille kuivaamaan itsensä sinun pyhhkeeseesi? Tai itseassa viuhahti vain ottamassa pyyhkeen ja meni jonnekkin muualle kuivaamaan, jonka aikana etsiskelit pyyhettäsi ja hengailit. Tällä välin eksä palautti pyyhkeen paikoilleen ja läksi töihinsä, aikomatta sanoa sinulle sanaakaan pyyhkeesi lainaamisesta, tai aikomatta moikata sinua ollenkaan, ilmeisesti? Sinä löydät pyyhkeesi ja huomaat sen olevan märkä ja ajattelet.. Niin mitä? Että jaa, se eksä taitaa olla lähistöllä, tuoksuu ihan siltä ja hänellehän on tyypillistä lainailla randomisti pyyhkeitä naulakosta. Menenpä kahvilaan. Kas, eksä on täällä töissä! Kävelit hänen taakseen jolloin hän aisti sinut, kääntyi hymyillen, halasitte, ja näin sait sanattoman varmistuksen että hän tosiaan oli lainannut pyyhettäsi. Hän tarjosi sinulle lounaan, mutta koska tapaatte harvoin, päätit olla sen kummemmin juttelematta.

Ymmärrän...

W T F !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän