Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen tapaus.Tapasin yllättäin ex-mieheni.

Vierailija
28.01.2014 |

Olin eräässä urheilukeskuksessa. Treenien jälkeen jätin pyyhkeeni hetkeksi roikkumaan käytävän naulaan ja käväisin vessassa. Tarkoituksena oli siirtyä sen jälkeen saunaosastolle, utta pyyhkeeni oli hävinnyt. Huonomuistinen kun olen, niin aloin etsimään pyyhettäni varmuudeksi muualtakin, että minne sen pyyhkeen oikeasti jätin... Seurailin jonkun aikaa toisten peliä. Palasin naulakolle ja huomasin pyyhkeeni naulassa, mutta käytettynä. Noh, en mennnyt sitten saunaankaan. Päätin käydä tankkaamassa kahvilassa.

Törmäsin siellä exääni, joka laittoi ruoka-annoksia tarjolle. Haistoin pyyhettäni. Tiesin, että ex oli lainannut sitä. Hiivin hänen selkänsä taakse. Hän kääntyi ympäri. Halasimme pitkään. Sain korvaukseksi pyyheen lainasta lounaan.

Ei olla käyty yhdessä tääsä paikassa, joten aivan yllättävä sattuma. Ei oltu nähty moneen vuoteen. Oli mukaavaa nähdä hänet niin hyvävointisena. Itse olin hikinen, mutta ei sekään tuntunut haittaavan. Mitäs vei pyyhkeeni. 

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happily ever aafter, juu nou. Mai beibi ai oolveis laav juu.

Ihan kuin Harlekiini-kirjoissa.

Vierailija
62/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kysymys

Jos ex on täydellinen, niin MIKSI HITOSSA SE ON EX?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenit

suihku

pyyhe

exä

lounas

sanattomuus

halaus

tuoksut

työpaikka

yhteensä ap kaipaa näitä edellämainittuja. Lääkitys ei ole kohdallaan

Vierailija
64/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on siis todellinen uros, joka merkkaa feromoninsa reviirilleen yhä. Sun pyyhkeeseen. Vaikka oletkin se entinen. 

Sä kiihotut feromoneista ja tuoksuistaan ja kaiholla muistelet. Kaikkea. 

Ette osaa puhua. Vain kemiat toimii.

nyt haikailet -itsekään sitä vielä ymmärtämättä- häntä takaisin petiisi ja elämääsi.

Ette tajua että ongelmia voi selvitellä ja komporomissejakin tehdä. Ja sanoittakin pärjää. Toisaalta sen jo tiedätte, mutta silti luulet (tai olette näin päättäneet hepposin perustein) että sanoja tarviis. Kipeämmin kuin... Sitä oikeaa kosketusta. 

niinpä nuuhkuttelu ja haikailu jatkuu, kunnes...

Next time. Katsos, se alitajunta valmistelee sitä jo. Tietämättänne.

Harlekiinia tosielämästä.

Ps. ...no mikset soita sille heti pyytäen kiihkeä hoidon tai "vielä kerran" - muistelun 

Vierailija
65/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli pelkkä pyyhe mukana, mutta ei esim kassia, jossa se pyyhe + muut pesuvehkeet ja vaihtovaatteet?

Vierailija
66/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin. Jompikumpi varattu. Lapsiakin jo mukana. Siksi voi vain haikailla enää ja nuuhkutella pyyhkeitä puolin ja toisin.

Joo ei. Älä riko kenenkään perhettä. 

Vierailija
67/117 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kaunis ja hellä tarina elävästä elämästä. Ja täällä vain pääosin vittuillaan sen jakajalle. Outoa..

Vierailija
68/117 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista :D onko alkuperäinen vielä palstamammana, törmäsittekö enää koskaan? ;)

Vierailija
69/117 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei mä en pysty nukkumaan enää, mun hymylihaksia kramppaa :D

Vierailija
70/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme jutelleet pyyhkeestä. Halasimme pitkään hiljaa. Jopa niin pitkään, että ex:n työkaveri tuli siihen viereen kuin kysymään, että mitäs nyt. Sitten ex sanoi, että hän tarjoaa mitä vain haluankin syödä. Kiitin ja kerroin, että olin menossa saunaan, mutta taidanpa tosiaankin mieluummin syödä. Ex vilkaisi pyyhettäni ja hymyili. Hymyilin takaisin. ap

Vierailija
71/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lukeminen on hauskinta, mitä mulle on tapahtunut viikkoon! Kiitos!

Vierailija
72/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosiaankin erikoinen tapaus. :D

Vierailija
73/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään usko että se ex olisi ap:n pyyhkeeseen pyyhkinyt, ihan hyvin voi olla joku muu. Se vilkaisi sun pyyhettä kun puhuit saunomisesta, pelkästään loogista. Ja ap raukka uskoo exänsä ja itsensä välillä olevan jotain kosmista väreilyä, jolloin sanattomasta sopimuksesta voi pyyhkiä itsensä toisen pyyhkeeseen, ah, miten romant-... harhaista.

Vierailija
74/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekä ap että ex olivat koko episodin ajan alasti ja suihkusta märkinä. Eikö teitä palellut? Eivätkö asiakkaat ja muut työntekijät katsoneet pitkään?

Vierailija
75/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:13"]

Olin eräässä urheilukeskuksessa. Treenien jälkeen jätin pyyhkeeni hetkeksi roikkumaan käytävän naulaan ja käväisin vessassa. Tarkoituksena oli siirtyä sen jälkeen saunaosastolle, utta pyyhkeeni oli hävinnyt. Huonomuistinen kun olen, niin aloin etsimään pyyhettäni varmuudeksi muualtakin, että minne sen pyyhkeen oikeasti jätin... Seurailin jonkun aikaa toisten peliä. Palasin naulakolle ja huomasin pyyhkeeni naulassa, mutta käytettynä. Noh, en mennnyt sitten saunaankaan. Päätin käydä tankkaamassa kahvilassa.

Törmäsin siellä exääni, joka laittoi ruoka-annoksia tarjolle. Haistoin pyyhettäni. Tiesin, että ex oli lainannut sitä. Hiivin hänen selkänsä taakse. Hän kääntyi ympäri. Halasimme pitkään. Sain korvaukseksi pyyheen lainasta lounaan.

Ei olla käyty yhdessä tääsä paikassa, joten aivan yllättävä sattuma. Ei oltu nähty moneen vuoteen. Oli mukaavaa nähdä hänet niin hyvävointisena. Itse olin hikinen, mutta ei sekään tuntunut haittaavan. Mitäs vei pyyhkeeni. 

[/quote]no joo oli vähän erilainen provo tällä kertaa :D annoin yläpeukun!

Vierailija
76/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei ole provo? Eikö ap pitäisi ohjata hoitoon tuollaisten ajatusten vuoksi? Skitsofrenia on pahentunut tai psykoosi on uusimassa.

Vierailija
77/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:26"]

Nopee kaveri, ja sulla on hyvä hajuaisti kun tiesit kuka pyyhettä oli käyttänyt:)

[/quote] No kyllä mä ainakin ukkoni hajun tiedän!

Vierailija
78/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä tämä on ihan hulvaton ketju! :)

Vierailija
79/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:07"]

En ymmärrä miksi sain noin paljon alapeukkuja. Ymmärrän sentään exäni ajatusmaailmaa täydellisesti.

ap

[/quote] Täällä on paljon tyhmiä akkoja, yksikin sanoi exääsi nopeaksi, mutta sähän jo selitit, että etsit muualta ja katoit peliä. Itse ainoastaan yläpeukutan, tosi romanttinen tarina.

Vierailija
80/117 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ex-ukkoni tuoksun tiedän! Ei huolta. En aio olla hänen kanssaan muussa kuin ehkäpä telepaattisessa yhteydessä. Pystyisitkö sinä samaan? Tervepäinen ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi