Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Aina yli 20cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eikä pohjaa.
Toi kommentti paljastaa, että poika ei ole koskaan edes saanu pillua. 😁
Sori siitä 😄
Pertti, älä jaksa 😘
Aina yli 20cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eikä pohjaa.
Sori siitä 😄
Hei Mia/Bile-Saara/Jumppatyttö/Erkki 63v Vähäkyröstä. Treenikuulilla siitä selviää 🤗 Paitsi Erkki, joka näitä kirjoittaa. Erkkiä ei pelasta mikään 😢
Onkohan se joku kehityshäiriö jos penis ei kasva? Ei aikuisella miehellä kuuluu olla prinssinakki niinkun pikku pojilla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se joku kehityshäiriö jos penis ei kasva? Ei aikuisella miehellä kuuluu olla prinssinakki niinkun pikku pojilla.
Onkohan se joku kehityshäiriö kun tuollaisia kirjoittelee nettiin? Eikai aikuisen ihmisen pitäisi kirjoitella nettiin miettien jotain niin turhaa, kuin toisten penisten kokoa?
Mun ensimmäisellä poikaystävällä oli joku 15 cm minimuna.
Nykyisellä mukava 21 senttinen 😍
Lissu18 kirjoitti:
Taisi löytyä täältä vauvapalstalta?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.
Miten voi olla noin pieni??? Tässä sormilla mittailen 3 cm.
Minullakin tällainen kokemus. Ainut mahdollinen aktiasento on nainen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas näkee että pituuksien arviointi silmämääräisesti on kyllä taitolaji.
Tuskin on kukaan nähnyt 3cm penistä, ja sen päälle ei viritettäisi kyllä enää minkäänlaista kondomia. Ennemminkin sormustin.
Jos taas valtaosalla ollut 15-22cm , niin on käynyt melkoinen tuuri. Todennäköisempää on että mitat heittää ja oikea haarukka on 13-19cm.
Kyllä valitettavasti olen törmännyt pieneen katkarapuun. Jokin kehityshäiriö ilmeisesti. Miesparka tärisi kuin haavanlehti. Ikävä juttu, mutta yksi kerta tämän miehen kanssa riitti. Olin päällä enkä todellakaan tuntenut mitään.
Jos tekisin tänne palstalle aiheen ”Löysin vagina, jota olet ’saanut’” niin kuinka kauan se saisi olla ennen kuin se poistetaan? Veikkauksia?
Lissu18 kirjoitti:
Ihanko tosissaan porukka käyttää viivotinta😂😂
Enpä mittaillut mutta oli niin koomisen näköinen kun oli tosi lyhyt mutta hirmu paksu...sellainen oikea tatti mutta parasta kyytiä sain mitä koskaan ja miehiä mulla ollut jotain 5 kymmentä.
Minulla pn pieni, 8,5cm. Olenkin tyydyttänyt naisia panemalla p-aukkoon ja hoidellut pissiä sormiin.
Pikkupippeli on hellyyttävän söpö, poikamainen. Ei mikään ihrainen iso rähjä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pn pieni, 8,5cm. Olenkin tyydyttänyt naisia panemalla p-aukkoon ja hoidellut pissiä sormiin.
Onkohan se tuonut kysymyksen ymmärtämiseen ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vieraoilija kirjoitti:
Onkohan se tuonut kysymyksen ymmärtämiseen ongelmia?
Maasta se pienikin ponnistaa.
Nuori olin kun kohdalle sattui,ei tuntunut missään oikeasti, kun pikkurilli. Säälitti miehen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Nuori olin kun kohdalle sattui,ei tuntunut missään oikeasti, kun pikkurilli. Säälitti miehen puolesta
Samanlainen kokemus. Ensin luulin, että se siitä kasvaa, kun alkaa seisomaan. Olin hämmästynyt, kun se näytti katkaravulta täydessä seisokissa. Annoin säälistä, en halunnut tuottaa traumoja, ei tuntunut miltään. Kortsu oli tavattoman iso sille. Sen vaadi, vaikka pillereitä syönkin. Suihin en viitsinyt prinssinakkia ottaa. Tuli mieleen pikkupojan pippeli ja itsellä olo oli vaivaantunut. Jäi yhteen kertaan. Nyt huvittaa koko asia.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran 18-senttisen pikku pippelin joka hädin tuskin oli hk:n sinisen paksuinen. Se oli aivan kamala hetki 😱 Tämän jälkeen olen pitäytynyt vain vauva-lehden palstan vakiokirjoittajissa eikä ole tarvinnut pettyä!
Kyllä siinä HK.n lenkkimakkarassa on kokoa, ittessäsi vika jos sen paksuus ei riitä.
Sori siitä 😄