Oudoin ja tiukin periaate, jonka tiedät toisella ihmisellä olevan?
Veljeni työkaveri kävelee viisi kilometriä töihin ja takaisin joka arkipäivä, koska ei halua kulkea autolla. Hän asuu samassa taloyhtiössä kuin veljeni ja saisi tältä ilmaisen kyydin töihin ja sieltä pois. Ei tulisi yhtään ylimääräistä hiilidioksidipäästöä. Mutta periaate on periaate.
Mitä periaatteita te tiedätte?
Kommentit (57)
Deittailen vain sellaisia naisia, joiden kanssa olen harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Ensin seksiä, sitten funtsitaan haluaako toista tavata uudelleen.
Tällä kaavalla olen ollut parisuhteissa tauotta viimeiset 22v.
Mamma säästi kaikki raejuustopurkit, "jos vaikka tarvii". Sellaista ei saanut heittää pois, mille voi vielä olla käyttöä.
Hinnan tuosta hamstraamisesta maksoimme me, jotka sen asunnon kävimme kuormalavalle tyhjentämässä. Säästämisen arvoista tavaraa oli muutama hassu laatikko.
Ei mitään järkeä tuossa. Näin minimalistina on tosi vaikea ymmärtää näitä pula-ajan traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ensin, että onpa outoa... Mutta sitten kelasin että en kyllä itsekään ole koskaan deittailemalla deittaillut ketään ennen seksiä. Sitä on vain aina päätynyt sänkyyn jonkun kiinnostavan (puoli)tutun kanssa, ja siitä se sitten on lähtenyt. Toimii oikein hyvin.
En minäkään kulkisi autolla jos joka päivä saisin kävellen melkein 2 tuntia omaa aikaa ilman muiden ihmisten hölinöitä.
Tätini, ei ole mikään vanhus, ei hommaa mitään kännykkää, on lankapuhelin.
Eikä hänellä pankkikorttia, vain se kortti, jolla voi nostaa rahaa.
Kyseessä on kuitenkin iloinen, seurallinen ihminen.
Ei käytä ehkäisyä vaikka lapsia on 12 ja vaimolla hengenvaara jokaisen raskauden myötä
Tuttava ei missään tapauksessa lähde edes kävelylenkille, koska hän ei ymmärrä päämäärätöntä lenkkeilyä. No, mielipiteensä kullakin. Mun määränpäänä on aina päästä lenkiltä takasin kotiin.
Kuules niitä käytetään kukkien istuttamiseen alkujen tekoon ja perunan iduttamiseen,persiljan . Myös juomamukina kotona ja mökillä. Kissan koiran ruoka annoksiin . Ei yhtään tyhmää käyttää järkeään . Monet käyttää niitä kun kastaa kampaa rullia laittaessa. Ihmiset myös ostaa toisilleen synttäri lahjoja mitkä kuuluu säilyttää . Hävytöntä toisten vähättelyä .
Näyttelijä Hannu Kivioja on vasta viisissäkymmenissä, mutta ei ole koskaan käyttänyt nettiä. Työpaikallaan teatterissa hänelle tulostetaan aikataulut. Sähköpostiosoite on, mutta sitä hän ei ole koskaan käyttänyt.
https://www.apu.fi/artikkelit/hannu-kivioja-55-olen-elava-dinosaurus-en…
Hannu Kivioja on muuten aivan loistava näyttelijä. Huikea suoritus esimerkiksi kulttiklassikossa Tuhlaajapoika: https://areena.yle.fi/1-1467585
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Ensin seksiä, sitten funtsitaan haluaako toista tavata uudelleen.Tällä kaavalla olen ollut parisuhteissa tauotta viimeiset 22v.
Näin. Suodattuu myös heti pois ne, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita, tai joilla on ongelmia seksuaalisuuden kanssa.
Oikein fiksu koska hän ei ole tuhlari tyyppi . Pysyy leivässä . Älä vaan tee sille laskua sen puhelimella soita omallasi . Pahikset on pahiksia .
Ilkeitä hirviöitä kirjoitti:
Kuules niitä käytetään kukkien istuttamiseen alkujen tekoon ja perunan iduttamiseen,persiljan . Myös juomamukina kotona ja mökillä. Kissan koiran ruoka annoksiin . Ei yhtään tyhmää käyttää järkeään . Monet käyttää niitä kun kastaa kampaa rullia laittaessa. Ihmiset myös ostaa toisilleen synttäri lahjoja mitkä kuuluu säilyttää . Hävytöntä toisten vähättelyä .
Okei, mummeli.
Harmia niistä vaan onkin . Muut vakoilee niitä nettiyhtiöt Google jne. Mitä niillä tekee.
Ilkeitä hirviöitä kirjoitti:
Voi ystävä hyvä, hommaa tarrapaplarit. T:Mummo, joka heittää viilipurkit roskiin
Vierailija kirjoitti:
Mamma säästi kaikki raejuustopurkit, "jos vaikka tarvii". Sellaista ei saanut heittää pois, mille voi vielä olla käyttöä.
Hinnan tuosta hamstraamisesta maksoimme me, jotka sen asunnon kävimme kuormalavalle tyhjentämässä. Säästämisen arvoista tavaraa oli muutama hassu laatikko.
Ei mitään järkeä tuossa. Näin minimalistina on tosi vaikea ymmärtää näitä pula-ajan traumoja.
Pula-aika ei ollut oma valinta, minimalistinen elämäntapa sen sijaan on.
Itsekin oman mummoni purkit heitin roskiin 30 vuotta sitten, mutta ymmärsin kyllä miksi hän ne oli säästänyt.
Yks yksinasuva ukko siivosi aina torstaisin klo 17 ja siihen kuului aina mattojen ulosvienti ja tamppaaminen. Satoi tai paistoi. Joskus harmitteli kun sataa kun pitäisi siivota, mutta sitä päivää kun ei vaan voinut vaihtaa.
Monella miehellä on periaatteena että vaimon pitää olla neitsyt.
Immenkalvotutkimus teetätetään lääkärillä.
Voihan sitä kutsua oudoksi, tai sitten ei.
Mutta se henkilöhän saa hyvin liikuntaa tuolla tavalla.n