Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin ja tiukin periaate, jonka tiedät toisella ihmisellä olevan?

Vierailija
22.10.2020 |

Veljeni työkaveri kävelee viisi kilometriä töihin ja takaisin joka arkipäivä, koska ei halua kulkea autolla. Hän asuu samassa taloyhtiössä kuin veljeni ja saisi tältä ilmaisen kyydin töihin ja sieltä pois. Ei tulisi yhtään ylimääräistä hiilidioksidipäästöä. Mutta periaate on periaate.

Mitä periaatteita te tiedätte?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opiskelututtu ei periaatteesta halua syödä kasvisruokaa oppilaitoksessamme. Edes kasvishernekeittoa tai puuroa ei voi syödä, tai laatikoita jouluna. Pitää olla lihaa tai kalaa. Muuten on kasvisruoan "tuputtamista".

Vierailija
42/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni ei halua minkäänlaista seksiä kuukautisten aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha, kun kuukautisia voi olla pahimmillaan puolet ajasta. Yhdynnästä pidättäytyminen pahimman sotkun aikaan vielä menisi, mutta ilman suikkareita en kyllä olisi noin pitkään. Miten ne kuukautiset estävät leukojen toiminnan?

Vierailija
44/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paha, kun kuukautisia voi olla pahimmillaan puolet ajasta. Yhdynnästä pidättäytyminen pahimman sotkun aikaan vielä menisi, mutta ilman suikkareita en kyllä olisi noin pitkään. Miten ne kuukautiset estävät leukojen toiminnan?

Ihmettelen saamiasi alapeukkuja. Erittäin harva nainenkaan haluaisi olla koko menkkoja ilman seksiä.

Vierailija
45/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen saamiasi alapeukkuja. Erittäin harva nainenkaan haluaisi olla koko menkkoja ilman seksiä.

Monille naisille vain tekosyy, kun pitää peitellä omaa haluttomuutta.

Vierailija
46/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille vain tekosyy, kun pitää peitellä omaa haluttomuutta.

Pitääkö siis alkaa tarkastaa rättejä?

Vierailija
47/57 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailen vain sellaisia naisia, joiden kanssa olen harrastanut seksiä.

Mulla sama.

Ensin seksiä, sitten funtsitaan haluaako toista tavata uudelleen.

Tällä kaavalla olen ollut parisuhteissa tauotta viimeiset 22v.

Näin. Suodattuu myös heti pois ne, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita, tai joilla on ongelmia seksuaalisuuden kanssa.

Samalla suodattuvat sitten myös minun kaltaiseni ihmiset. Minulla on korkea libido ja olen avoin ja kokeilunhaluinen, mutta haluan seksuaalisesti ainoastaan henkilöä, jonka tunnen hyvin ja jota arvostan ihmisenä. Eksäni ovat pitäneet tätä ominaisuutta suorastaan kullan arvoisena, koska siitä seuraa että pettäminen ei kiinnosta minua lainkaan. Parisuhteen seksielämä on toisaalta vireää ja monipuolista.

Enkä todellakaan mene sänkyyn ekalla tapaamisella kenenkään kanssa.

Vierailija
48/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla suodattuvat sitten myös minun kaltaiseni ihmiset.

Juu, se ei ole ongelma.

Vierailija
49/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nopeasti, että oudoin ja tiukin _vaate_, jonka tiedät jollain ihmisellä olevan. Hmm.. 🤔

Vierailija
50/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitutun periaate on, että hänen tyttärensä ei saa tulla raskaaksi ilman isän lupaa. Jos tulee, niin kadulle ja perinnöttömäksi. Hassua tässä on se, että kyseisellä ukolla ei edes ole lapsia, mutta periaate on periaate.

Vierailija
51/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolitutun periaate on, että hänen tyttärensä ei saa tulla raskaaksi ilman isän lupaa. Jos tulee, niin kadulle ja perinnöttömäksi. Hassua tässä on se, että kyseisellä ukolla ei edes ole lapsia, mutta periaate on periaate.

Okei, no tämä on jo outoa. Olen pysyvästi lapseton, ja tuntuisi todella omituiselta ja ällöttävältä miettiä käytössääntöjä jollekin hypoteettiselle aikuiselle tyttärelleni.

Vierailija
52/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailen vain sellaisia naisia, joiden kanssa olen harrastanut seksiä.

Mulla sama.

Ensin seksiä, sitten funtsitaan haluaako toista tavata uudelleen.

Tällä kaavalla olen ollut parisuhteissa tauotta viimeiset 22v.

Näin. Suodattuu myös heti pois ne, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita, tai joilla on ongelmia seksuaalisuuden kanssa.

Samalla suodattuvat sitten myös minun kaltaiseni ihmiset. Minulla on korkea libido ja olen avoin ja kokeilunhaluinen, mutta haluan seksuaalisesti ainoastaan henkilöä, jonka tunnen hyvin ja jota arvostan ihmisenä. Eksäni ovat pitäneet tätä ominaisuutta suorastaan kullan arvoisena, koska siitä seuraa että pettäminen ei kiinnosta minua lainkaan. Parisuhteen seksielämä on toisaalta vireää ja monipuolista.

Enkä todellakaan mene sänkyyn ekalla tapaamisella kenenkään kanssa.

Jes! Täällä yksi samanlainen, vaikuttaa olevan aika harvinaista nykyään :D 

Siis minusta saa helposti sellaisen seksikielteisen ja frigidin kuvan, koska en tosiaan ole koskaan harrastanut mitään yhdenillanjuttuja yms lyhyitä suhteita ja seksiä harrastanut parisuhteessa vain yhden ihmisen kanssa (ikää 21) 

Parisuhteessa olen seksin suhteen tosi avoin ja aloittavainen ja kaikkea muuta kuin frigidi. Mutta tähän tarvitsen ehdottomasti sen, että tunnen partnerin hyvin. Siis paljon tutustumista, luottamusta, kiintymystä ja aikaa.

Ne jotka vinkuu seksiä nopeasti ei minulta saakaan mitään. Kyllä pitää pystyä odottamaan. Onneksi löysin kaltaiseni miehen.

Vierailija
53/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran leikkikentällä isän, joka piti tärkeänä, että lapsella on selvät rutiinit päivässä. Samalla hän valitteli, että olivat joutuneet odottamaan klo 10 asti, ennenkuin olivat päässeet lähtemään ulos. Ja kysymys oli nimenomaan siitä, että ulos lähdetään tasan klo 10, ei minuuttiakaan aiemmin.

Vierailija
54/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava joka ei ala suhteeseen eikä edes tapaa uutta tuttavuutta uudelleen ennen seksiä ihmettelee aina

kun näkyvästi seksimyönteiset ja vieraiden kanssa seksiinhalukkaat seurustelukumppanit kaikki lopulta päätyvät ns. pettämään ja lopulta jättämään tuttavani

Jännä juttu.

No sillä se lähtee millä se tuli eli uutta kehiin

Vierailija
55/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran leikkikentällä isän, joka piti tärkeänä, että lapsella on selvät rutiinit päivässä. Samalla hän valitteli, että olivat joutuneet odottamaan klo 10 asti, ennenkuin olivat päässeet lähtemään ulos. Ja kysymys oli nimenomaan siitä, että ulos lähdetään tasan klo 10, ei minuuttiakaan aiemmin.

Meidän tytöllä on dysfasia, joten oli pakko pitää selkeä rytmi, muuten oli maailma pilalla. Oliko jotain tuollaista heilläkin?

Vierailija
56/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä käy jonkun lahkon kokouksissa ja lisäksi sillä on periaate, että tänään en juo...

Vierailija
57/57 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava ei missään tapauksessa lähde edes kävelylenkille, koska hän ei ymmärrä päämäärätöntä lenkkeilyä. No, mielipiteensä kullakin. Mun määränpäänä on aina päästä lenkiltä takasin kotiin.

Vitsi mie repesin tälle :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä