Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä mies päättää sisustuksessa mitään?

Vierailija
27.01.2014 |

Meillä niin päin, että mies on niskan päällä huonekalujen suhteen ja minä päätän lähinnä verhoista, joista mies ei perusta tippakaan. Huusholli on siis sekamelska. En välitä kovin paljoa sisustamisesta, mutta hiukan tyyliä haluaisin, että ei olisi niin sotkuisen näköistä. Nyt on olohuoneessa ihan mitä sattuu mikä ei sovi yhtään yhteen toisiinsa. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Käydään kaupoilla yhdessä ja mietitään meidän molempien makujen mukaisia ratkaisuja. Onneksi makumme ovat aika yhteneväiset. Naurattaa näin jälkikäteen, kun meillä tehtiin keittiöremppaa ja mieheni halusi tumman harmaat välitilan laatat. Mun mielestä ne oli AIVAN liian tummat, oisin halunnut jotain neutraalimpaa... Jälkikäteen ajateltuna ne tummat laatat on mun lempparijuttu uudessa keittiössä, tuo just sopivaa särmää moderniin keittiöön. Vaihdettiin sitten loppujen lopuksi samaa sävyä oleva iso laattalattiakin keittiöön ja kylppärissä jatkui sama värimaailma! Kyllä ne miehetkin osaa;)

Vierailija
42/46 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissejä täynnä koko asunto. Ei oltu samaa mieltä sohvista ja seinän väristä. Sovittiin että mies valkkaa sohvat ja mä seinän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa päättää mutta ei hän ole kovin kiinnostunut sisustuksesta. Tykkää kyllä kun näyttää kivalta ja kyllä hänellä on mielipiteitä, mutta ei siis mitenkään aktiivisesti tai kovin oma-aloitteisesti tuo niitä esille. Huonekalut maksaa ne jolla on enemmän rahaa sillä hetkellä tai sitten ostetaan puoliksi, eli niistä totta kai aina keskustellaan. Samoin useimmiten kysyn miehen mielipidettä jos haluaisin ostaa jotain pienempää (verhoja, sohvatyynyjä jne.), yleensä hän ei vastusta mutta veto-oikeus hänellä on noihinkin ja ihan hyvä se on noista pienistä hankinnoistakin keskustella, itse menisin ehkä enemmän fiiliksen mukaan ja ostaisin kaikkea pitkällä tähtäimellä turhaa, mies on pihimpi ja siksi on oikeasti tosi hyvä että välillä joudun perustelemaan ja miettimään jotain pienempiäkin hankintoja :) Ja joskus käy niin että ihan suosiolla luovun niistä kun totean ettei ole tarvetta tai ettei joku tuote vain olekaan hintansa väärti.

Vierailija
44/46 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi päättää, mutta ei kiinnosta. Sen sijaan hän päättää kodin elektroniikasta, mikä minua ei juurikaan kiinnosta.

Vierailija
45/46 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jos saisi, niin täällä olisi valkoiset seinät kuin vankilassa.

Vierailija
46/46 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:36"]

Ei, mielestäni se ei ole ihmeellistä. Ihmeellistä mielestäni on se, että jos tällainen kultturelli ihminen ei voisi pitää kotonaan leluhelikoptereita ja pelikonsoleita.

[/quote]

No sarkastinen kommenttisi kirvoitti ainakin minussa ja vaimossani naurunhymähdyksiä. Takoituksesi oli ilmeisesti maalata jonkinlainen karikatyyri "kultturellista" ihmisestä, mutta satuit valitsemaan piirteitä, jotka eivät ole mitenkään karikatyyrisiä. Ehkä ne sinun näkökulmastasi ovat jotenkin poikkeuksellisen fiinejä, mutta todella monet suomalaiset tekevät ihan samoja asioita.