Loukkaantuisitko,
jos miehesi arvostelisi sinua negatiiviseen sävyyn kesken petipuuhien?
Kommentit (9)
Ei varmaan haluakkaan muuta ku sen verran, et saa omat halut tyydytettyä. :( t. ap
Ei tartte antaa, ei, mut ku ei haluttas lähtä sit vieraisiin hakemaan sitä mitä ei kotoa saa. t. ap
Ihan varmasti. Mieheni pöljäili ja lähetti mulle sähköpostilla mun seksivikani. Eikä sitten suostu keskustelemaan asiasta kuin, että hän mokas, älä ota niin vakavasti. Mutta kun itsetunto ei muutenkaan ollut seksin suhteen hyvä, niin kyllä se kirjelmä vei kaiken mielenkiinnon ja yrittämksen innon.
En mikään babylonin huora sängyssä ollut, mutta innokas kokeilemaan. Mutta kun olin liian karvainen, enkä anna anaalia, suihinottokin on sellaista kourintaa ja rouhintaa jne. Mä mielelläni keskustelisin asioista kuten ennenkin, ilman kiukkua ja nolaamista, kuten hän sitten päätti.
Sähköpostista on jo pari vuotta, oltaiskohan viitisen kertaa jotain räpelletty. Hurraa!
Onko järkevää jatkaa mykkäkoulua ensi vuoteen (ja odottaa useamman kuukauden, et mies tajuaa mistä on kyse) vai harrastaa pitemmittä puheitta sovintoseksiä? Ei tää sohva kovin kiva paikka oo nukkua. En saa unta.
Kyllä