Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katselee toista naista salilla

Vierailija
27.01.2014 |

Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, miten mieheni katselee erästä nuorempaa naista salilla. Ei tuijottele takapuolta tai etumusta, eikä sellainen ole kyllä mieheni tapaistakaan. Hän ja tämä nainen katsovat toisiaan silmiin, ikäänkuin hakevat toistensa katsetta ja katse sitten kohtaa useammankin kerran. Sanottakoot, että tämä nainen ei ole meille tuttu mistään. 

Ajattelin ensin itsekin että olen vainoharhainen ja ylimustasukkainen, onhan tämä nainen minua varmaan 15 vuotta nuorempi. Kerran kuitenkin oma ystäväni joka käy samalla salilla kysyi, että tuntevatko mieheni ja tämä tyttö toisensa. En siis ole ainoa, joka on kiinnittänyt asiaan huomiota.

Harmittaa ja epäilyttää. En halua mieheltä tivalta sillä kuulostaisin tosi hölmöltä. Sitä paitsi mistäpä häntä edes "syyttäisin". Mieheni on siis alta nelikymppinen ja komea kyllä kuin mikä, sekä nuoremman oloinen kuin mitä onkaan. Toivon että jollain olisi jotain fiksua sanottavaa taikka analysoitavaa tilanteesta ja jättäisitte ne ikis- ja mustasukkainen lehmä -huutelut pois. Tai ehkä joku mies voi kertoa, miksi mies hakee tietyn naisen katsetta ja salaa vilkuilee tätä, jopa tuijottaa. (näin varmasti siis on, ja sen ovat toisetkin pistäneet merkille.) Ja nyt kun muistelen niin mies on jopa kiiruhtanut muutamaan otteeseen kuntosalilla auttamaan ja varmistamaan tätä kyseistä naista. Muuten mies ei ole sen tyyppinen että katselisi toisia naisia päästä varpaisiin. 

Apua!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa äijistä tuijottaa ja kuolaa muijien perään saleille. Itse naurattaa nää muut äijät. Kuola valuu ja väännetään hauiskääntöä ja penkkoä maksimeilla, että näyttäisivät macholta. Tuntuu että miehillä, ja miksei naisillakin unohdu se, että yleensä kotona odottaa se paras nainen.. Itsekin siis mies. Keskityn tosin yleensä omaan treeniini, mut sarjojen välissä huomioi tällaista..

Vierailija
22/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi nipottaa, sillä ei se mitään auta. Eniten pelkään tietysti miehen olevan ihastunut, en oikein tiedä että miten muuten noita katseita tulkita. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset aina sanoo etteivät haluu "nipottaa". Nipottamista on se jos joka kerta mainitsee wc-renkaasta. Nipottamista ei todellakaan oo se, että otat esille sen että miehes käyttäytyy loukkaavasti sinua kohtaan ja avoimesti flirttailee (jossain määrin) jollekin tuntemattomalle nuorelle naiselle. Ja vielä niin, ettei käytös oo yhtään sen tapaista.

Mistä te naiset sitten uskallatte miehellenne sanoa? Vai onko niin, että ootte viikon mykkäkoulussa ja oletatte että miehenne arvaa mikä teitä vaivaa?

Vierailija
24/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se osoittaa arvostuksen puutetta omaa naista kohtaan. Ei se nalkutusta tai nipotusta ole jos sanoo että tuntuu pahalta jos katselee toista. Äijiä on erilaisia mutta itsestä ainakin näin. En haluaisi että oma naiseni kuolaisi muita ukkoja.

T. Vastaaja nro 8.

Vierailija
25/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuohon sanoisi, kun ei ole kärpäsenä katossa.

Mulla on myös tapana ottaa tiukka katsekontakti, jos joku tuijottaa salilla, ihan vain ilmaistakseni että huomattu on. Sillä se tuijottelu yleensä loppuu :) Jos apua pyydetään niin varmistan tms. mutta en pahemmin juttele, en naisillekaan. Sillä salilla ollaan ihan oikeasti treenaamassa, ei flirttailemassa. Ja tylytystä seuraa jos joku tulee turhaan "varmistelemaan", joskus niinkin käy ja se on häiritsevää.

Mä en tykkää käydä monellakaan yleisellä salilla, vaan piilottelen paljon tutulla kellarisalilla ihan omassa rauhassani. En yhtään pidä siitä jatkuvasta arvioinnista, mikä nykyään tuntuu kuuluvan salimaailmaan. Ei se ennen ollut ihan tuollaista. Että keskitytään enemmän tiiraamiseen kuin tekemiseen. Tekijämiehen/naisen tunnistaakin paitsi kropasta, myös siitä että keskitytään ihan omaan tekemiseen.

Anteeksi vain, mutta vaikka miehesi olisi hyvännäköinen nelikymppinen, niin ei kaksikymppisellä välttämättä ole silti mieheesi intressejä. Saattaa juuri olla että on huomattu tuijotus, ja miksipä sitä katsetta väistämään, väistely kertoo taas omaa kieltään. Katseen hakeminen kertoo taas jo muuta.

Miehestäsi en tiedä. Voisiko sitten olla ihastunut, tai katsoo mielikseen. Häiritsevää ihan varmasti! Varmaan sulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin kysyä sitä mieheltäsi, tai kestää ja odottaa jos sen ihastelu vaikka menee ohi? Oispa kiva tietää miten miehesi reagoi salinvaihtoehdotukseen...

Vierailija
26/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet suhteet ovat alkaneet salilta. Kyllä sun jotain pitäis tehdä, jos tuo ei muuten ole miehesi tapaista, on ilmeisesti ihastnut tuohon naiseen.

Olisko sulla esim. miespuolista ystävää, joka vois tulla salille ja alkaa iskemään tuota naista? Toki voi olla, että nainen onkin jo varattu ja katsoo vaan huvikseen, mutta ei ole pahitteeksi, että nainen olisi varattu varmuudella.

Vierailija
27/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun sulla on komea mies!

Vierailija
28/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kivalta kuulosta. Toisaalta mahtaisko miehelläs olla oikeasti tsäänssejä noin paljon nuorempaan. Nuori nainen voi hakea kokemuksia. Inhottavaa että vaihtelee katseita miehesi kanssa. Mä ehkä sanoisin naiselle että mies on varattu ja mietipä itseäsi 15vuoden kuluttua minun saappaissani.. 

Vierailija
30/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:09"]

Sitä se on kun sulla on komea mies!

[/quote]

Niin että komeiden miesten ei auta muu kuin langeta kaikkiin näihin kymmeniin tuijottelijoihin ja tuijotella takaisin näitä naikkosia? ;)

Vierailija
31/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onhan se osin varmaan siitä johtuvaa että miehesi on komea. Mä en kyllä sulattais tuollaista, kunnioituksen puutetta mieheltäsi.

Vierailija
32/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole luojan kiitos tuollainen, eikä kyllä komistuskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan