Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katselee toista naista salilla

Vierailija
27.01.2014 |

Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, miten mieheni katselee erästä nuorempaa naista salilla. Ei tuijottele takapuolta tai etumusta, eikä sellainen ole kyllä mieheni tapaistakaan. Hän ja tämä nainen katsovat toisiaan silmiin, ikäänkuin hakevat toistensa katsetta ja katse sitten kohtaa useammankin kerran. Sanottakoot, että tämä nainen ei ole meille tuttu mistään. 

Ajattelin ensin itsekin että olen vainoharhainen ja ylimustasukkainen, onhan tämä nainen minua varmaan 15 vuotta nuorempi. Kerran kuitenkin oma ystäväni joka käy samalla salilla kysyi, että tuntevatko mieheni ja tämä tyttö toisensa. En siis ole ainoa, joka on kiinnittänyt asiaan huomiota.

Harmittaa ja epäilyttää. En halua mieheltä tivalta sillä kuulostaisin tosi hölmöltä. Sitä paitsi mistäpä häntä edes "syyttäisin". Mieheni on siis alta nelikymppinen ja komea kyllä kuin mikä, sekä nuoremman oloinen kuin mitä onkaan. Toivon että jollain olisi jotain fiksua sanottavaa taikka analysoitavaa tilanteesta ja jättäisitte ne ikis- ja mustasukkainen lehmä -huutelut pois. Tai ehkä joku mies voi kertoa, miksi mies hakee tietyn naisen katsetta ja salaa vilkuilee tätä, jopa tuijottaa. (näin varmasti siis on, ja sen ovat toisetkin pistäneet merkille.) Ja nyt kun muistelen niin mies on jopa kiiruhtanut muutamaan otteeseen kuntosalilla auttamaan ja varmistamaan tätä kyseistä naista. Muuten mies ei ole sen tyyppinen että katselisi toisia naisia päästä varpaisiin. 

Apua!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on varmaan ihastunut. Jos on komea niin tuskin se nyt ainoa nainen on joka sitä katselee, ja päinvastoin, vai kyttääkö aloittaja miehen liikkeitä 24/7?

Se on ihan normaalia. Omakin mieheni on ihan hyvännäköinen ja lisäksi naisvaltaisella alalla ja vieläpä sellaisella, jolla kaikki miehet ovat aivan superhaluttuja riippumatta siitä, millaisia he ovat. Eiköhän siellä aika moni nainen, tai tyttöjä ne pääasiassa ovat, miestäni vilkuile päivän mittaan ja varmaan toisinpäinkin, mutta en minä sitä jaksa murehtia.

Itsekin käyn salilla tunnilla jolla on mukana aivan älyttömän hyvännäköinen nuori mies, kyllä sitä ihan ilokseen katselee vaikka en todellakaan ole muuten kiinnostunut enkä siis olisi muutenkaan. Mutta onhan se nyt kiva katsoa kauniita ihmisiä lähietäisyydellä. Samalla tunnilla on tosi luonnollisen kaunis nuori tyttökin ja häntäkin katselen, vaikka en ole mitenkään naisista kiinnostunut.

Vierailija
2/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:26"]

No mies on varmaan ihastunut. Jos on komea niin tuskin se nyt ainoa nainen on joka sitä katselee, ja päinvastoin, vai kyttääkö aloittaja miehen liikkeitä 24/7?

Se on ihan normaalia. Omakin mieheni on ihan hyvännäköinen ja lisäksi naisvaltaisella alalla ja vieläpä sellaisella, jolla kaikki miehet ovat aivan superhaluttuja riippumatta siitä, millaisia he ovat. Eiköhän siellä aika moni nainen, tai tyttöjä ne pääasiassa ovat, miestäni vilkuile päivän mittaan ja varmaan toisinpäinkin, mutta en minä sitä jaksa murehtia.

Itsekin käyn salilla tunnilla jolla on mukana aivan älyttömän hyvännäköinen nuori mies, kyllä sitä ihan ilokseen katselee vaikka en todellakaan ole muuten kiinnostunut enkä siis olisi muutenkaan. Mutta onhan se nyt kiva katsoa kauniita ihmisiä lähietäisyydellä. Samalla tunnilla on tosi luonnollisen kaunis nuori tyttökin ja häntäkin katselen, vaikka en ole mitenkään naisista kiinnostunut.

[/quote]

Mutta ehket sentään hyväksyisi pidempiaikaista molemminpuolista katseidenvaihtoa. Ehkä sullekin tulis turvaton olo, mulle tulis ainakin. Ei kiva tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa pidettyä katsettaan poissa muista naisista niin ei taida olla sinusta enää kiinnostunut. Mä laittaisin tuollaisen miehen kiertoon, jos olis jatkuvaa, liian rasittavaa tuollainen parisuhde mun makuun..

Vierailija
4/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:13"]

Jos mies ei saa pidettyä katsettaan poissa muista naisista niin ei taida olla sinusta enää kiinnostunut. Mä laittaisin tuollaisen miehen kiertoon, jos olis jatkuvaa, liian rasittavaa tuollainen parisuhde mun makuun..

[/quote]

Ihana asenne. Se teitä nipotusta pelkäävät naiset vaivaa, että ette selkä suorana ota sitä omaa paikkaanne. Vaan nyhjäätte taustalla, ja pelkäätte että mitä se mies sitten ajattelee jos sanon suoraan miltä tuntuu. Tuolla tavallahan ne suhteet just päättyy, sinä et uskalla sanoa mitään, etäännytte koko ajan toisistanne, mies miettii sitä tyttöä ja salilla aina saa ajatuksilleen kimmoketta. Lopulta törmäävät sattumalta jossain baarissa, ja sitten se onkin sillä selvä.

Tätäkään ei ois tapahtunu jos miehelles ois selvää, että lähdet kävelee siinä vaiheessa kun muut naiset alkaa kiinnostaa vähän liikaa.

Vierailija
5/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Ihana asenne. Se teitä nipotusta pelkäävät naiset vaivaa, että ette selkä suorana ota sitä omaa paikkaanne. Vaan nyhjäätte taustalla, ja pelkäätte että mitä se mies sitten ajattelee jos sanon suoraan miltä tuntuu. Tuolla tavallahan ne suhteet just päättyy, sinä et uskalla sanoa mitään, etäännytte koko ajan toisistanne, mies miettii sitä tyttöä ja salilla aina saa ajatuksilleen kimmoketta. Lopulta törmäävät sattumalta jossain baarissa, ja sitten se onkin sillä selvä.

Tätäkään ei ois tapahtunu jos miehelles ois selvää, että lähdet kävelee siinä vaiheessa kun muut naiset alkaa kiinnostaa vähän liikaa.

[/quote]

Tietenkin sanoisin asiasta miehelle tuollaisessa tilanteessa, tosin en kirjoittanut noin selvästi. Hyvin kirjoitettu 23

Vierailija
6/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi sietää, asiatonta! Miksi naiset ei nykyään saisi pitää omistaan kiinni vaan sitoutumiseen liittyvä mustasukkaisuus on luonnotonta?

Vierailija
7/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu jos valtakunnan salilla ottaa katsekontaktia naiseen, menee sekaisin henki ja aine.

Vierailija
8/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen nipouteen asti herkkä miesten "väärin" toimimiselle ja otan kantaa naisen puolesta, mutta nyt en valitettavasti pysty olemaan kovin solidaarinen ap. Ymmärrän toki, että tuijottelu horjuttaa itsetuntoasi, jos se on valmiiksi huono, mutta kuvittelepa nyt itsesi tuohon tilanteeseen. Et ole tehnyt mitään muuta kuin katsonut jotain ihmistä (ja ihan sama kuinka kauan, miten, se on kuitenkin vain katsomista), niin miehesi kiehuu mustasukkaisena ja haluaisi rajoittaa toimintaasi? Kyllä ahdistaisi ja kovaa. Ymmärrän kyllä, että jos miehesi on todella hyvännäköinen ja koet itse olevasi vaatimattomamman näköinen, et saa huomiota sen enempää häneltä kuin muiltakaan miehiltä jne., niin varmaan tuntuu kurjalta. Mutta usko pois että ei kannata mennä ehdottamaan miehellesi, ettei saa KATSELLA muita ihmisiä. Kannattaa ennemmin tehdä ihan hartiavoimin töitä oman itsetunnon eteen, vaikka sitten treenaamalla, uusilla vaatteilla, uusilla harrastuksilla ja uusiin ihmisiin tutustumalla. Ja joo, vaikka katselemalla muita ihmisiä hyväntuulisesti. 

Usko pois etten sano tätä pahalla, vaan ihan omasta kokemuksesta. Se katselusta suuttuminen on sairaalloista mustasukkaisuutta ja siinä on kyllä ongelma itsessä eikä toisessa. Pelkästä katseesta suuttuminen, toisen kontrollointi ja negatiivisuus vain työntää suhteen toista osapuolta kauemmas, se ei tee sinusta yhtään ihanaa ja houkuttelevaa, päinvastoin. Omaa negatiivisuutta vastaan kannattaa taistella muuttamalla se positiivisuudeksi. Suuttua voi ja kannattaa sitten, jos siihen on ihan konkreettista aihetta. 

Vierailija
9/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. On vaikea mennä sanomaan toiselle tuosta katselusta. Helposti keskustelu lähtee sitten sellaiseksi, että minne saan katsoa, kattoon ja seiniinkö eli menee ihan naurettavaksi. Sinusta tehdään kaulin kädessä vahtiva justiina.

Millainen mies on noin muuten? Huomioiko sinua, onko hellä, koskettaako, ottaako huomioon?

Nimittäin vähän ihmettelen miestä, joka nimenomaan oman vaimonsa läsnäollessa tällaista tekee. Sehän nöyryyttää kaksinverroin vaimoa, joka on mukana ja jonka mukanaolon tämä toinen nainen huomaa. Miksi mies asettaa oman vaimonsa tällaiseen nöyryyttävään tilanteeseen? Missä kunnioitus? Minusta tässä on koko homman pointti, jota kannattaa huolella miettiä ja myös sitä, mitä on tapahtumassa parisuhteessanne. Onko kaikki ihan hyvin välillänne tuon kuntosalin ulkopuolellakaan?

Vierailija
10/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ottaisin asian puheeksi miehen kanssa. Uskon, että se on ihastunut tasan niin kauan, kun se on salassa ja paljastuttuaan säikähtää ja palaa ruotuunsa (ainakin joksikin aikaa). Ihastumiselle ei voi mitään, joten ei kannata alkaa rähjätä. Vaatii kyllä sulta aika paljon ottaa asia empaattisesti ja asiallisesti esille.

Vierailija
11/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tämän tyylisiä aloituksia ja vastauksia lukiessani ihmettelen samaa asiaa: miksi ette puhu niille miehillenne?! Jos joku asia harmittaa tai ihmetyttää parisuhteessa, niin kyllä sanon siitä suoraan miehelleni. En mitenkään loukkaavasti tai syyttelevästi.

Tässä tapauksessa sanoisin, että olen kiinnittänyt huomiota tuohon katseenvaihtoon, myös ystäväni mainitsi siitä ja että se ei tunnu enää ihan normaalilta ja loukkaa minua. Lisäisin, että mun puolesta saa toki katsella kauniita naisia, mutta tämä tuntuu olevan jo vähän liikaa. Mies saisi sitten puolestaan ihmetellä, kummastella, myöntää syyllisyytensä ja todeta parantavansa tapansa. 

Vierailija
12/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kirjoittamaan vastausta, mutta nro 30 kirjoitti jo kaiken, mitä ajattelin asiasta sanoa.

Vierailija
13/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..ihastunut mies on. Siit sit juttusille, tapaamiseen ja sänkyyn. Jos et pysäytä miestäsi, näin käy varmasti.

Vierailija
14/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen joskus jäänyt kiinni johonkin naiseen. Katsetta ei saa millään pois ja niin usein katson häntä kuin mahdollista. Ja itsekin olen nainen ja ihan hetero. Jotkut ovat vain sellaisia, joita on pakko tuijottaa.

Itse en ottaisi niin vakavasti sitä tuijotusta, mutta jos ryntää auttamaan naista, niin se tietysti hieman laittaa arveluttamaan. Ehkä sun kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan mitä mieltä on kys. naisesta ja katsoa miten suhtauu. Jos suuttuu, jotain on vialla. Jos esittää ettei edes ole huomannut, jotain on vialla. Jos myöntää, että aika hyvännäköinen on, niin en huolestuisi.

Vierailija
15/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ihastunut? :(

Vierailija
16/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihastunut. Ei sen ihmeellisempi juttu.

Vierailija
17/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voiko tuossa muuta kuin sanoa suoraan? Itse oon sen verran tulisieluinen, etten pystyis jättämään asiaa sikseen ja katselemaan tuota sivusta. Onhan tuo nyt todella inhottavaa. Kohta varmaan tulee nämä "mitä se on sinulta pois jos he vain KATSELEVAT toisiaan, ihanaahan se on jos muutkin pitävät miehesi ulkonäöstä."-höpöttäjät, mutta ei se ihan niinkään mene. Koetko että se nainen vois olla todellinen uhka, miten teillä parisuhteessanne menee?

Ja muista, oot ihan oikeutettu tunteisiis.

Vierailija
18/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:38"]Mä itse olen joskus jäänyt kiinni johonkin naiseen. Katsetta ei saa millään pois ja niin usein katson häntä kuin mahdollista. Ja itsekin olen nainen ja ihan hetero. Jotkut ovat vain sellaisia, joita on pakko tuijottaa.

Itse en ottaisi niin vakavasti sitä tuijotusta, mutta jos ryntää auttamaan naista, niin se tietysti hieman laittaa arveluttamaan. Ehkä sun kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan mitä mieltä on kys. naisesta ja katsoa miten suhtauu. Jos suuttuu, jotain on vialla. Jos esittää ettei edes ole huomannut, jotain on vialla. Jos myöntää, että aika hyvännäköinen on, niin en huolestuisi.

[/quote]

Mutta katselet varmaan häntä kun hän ei huomaa? Ei siis niin että katselette toisianne? Eli aika ontuva oli tää sun vertaus. Ap:n tapauksessa ollu kuitenkin toistuvaa ja aina pelkästään tähän naiseen.

Vierailija
19/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update: Mikä oli AP:n ratkaisu?

Vierailija
20/32 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi