Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätkö tamponit ja pikkuhousunsuojat vessanpöntöstä alas?

Vierailija
27.01.2014 |

Minä vedän.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vedä!

Vierailija
22/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän kyllä vanhat pikkuhousutkin, sinne ne solahtavat helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap asuu kerrostalossa. kukaan ei vetäis oman talon pöntöstä moisia alas, ei kukaan.

Vierailija
24/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yli 30 vuotta olen tehnyt noin eikä ainuttakaan tukosta. Vesilaitokselle meiltä menee tuotokset loka-auton kyydissä, setvikööt siellä.

Vierailija
25/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:42"]ap asuu kerrostalossa. kukaan ei vetäis oman talon pöntöstä moisia alas, ei kukaan.

[/quote] Sinähän se tietäjä olet. Niin asunkin. Mutta ihan sama missä olen niin aina menee pytystä alas. ap

Vierailija
26/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sellaista typeryyttä harjoittanut.

Vierailija
27/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En vedä sieltä alas kissanhiekkoja, paistinrasvaa, sukkahousuja tai mitään muutakaan idioottimaista, mitä joillain ihmisillä tulee mieleen.

Vierailija
28/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! En todellakaan heitä mitään tamppooneja tai siteitä pönttöön. Kivasti ne tampoonit imee itteensä sitä vettä ja turpoo siellä putkistoissa.

Toisaalta vetäähän ihmiset pöntöstä alas myös kortsut, kuukautissuojat, vanupuikot, pumpulit ja kaikennäköisiä roskiakin.

Vierailija
29/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ku eihän tää yhteiskunta pyöri sillä tavalla että kaikki heittää vaan tampoonit ja pikkuhousunsuojat vessanpönttöön. Mitähän siitäkin tulis kun minä vetäisin tampoonit vessanpöntöstä alas, saamelaiset vetäis tampoonit vessanpöntöstä alas..

Vierailija
30/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tampsut vedän, pikkiksiä en.

Vierailija
31/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääs minkälaisen mytyn ne narut ja tampoonit saavat aikaan vaakaputkiin.

Vierailija
32/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:37"]No miten se tamponi tukkii paremmin kuin kasa vessapaperia ja kovaa paskaa? ap

[/quote]

Idiootti typerys. Mietipä vesisangossa paperia ja paskaa, kyllähän se sinne hajoaa sellaseks velliks ettei erota paskaa ja paperia toisistaan. Kun taas tamponit ja siteet on seuraavana päivänäkin tamponeita ja siteitä, ei ne sitä olomuotoaan muuta mihinkään ja hajoa.

Vierailija
33/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:52"]miettikääs minkälaisen mytyn ne narut ja tampoonit saavat aikaan vaakaputkiin.

[/quote] En osaa kuvitella niitä putkia tai mitä tapahtuu sen jälkeen kun romut häviävät näkyvistäni. ap

Vierailija
34/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en enää. Mulle riitti se kerta, kun putkimiehen tullessa avaamaan tukkoon mennyttä viemäriä ja upsista vaan. Hänpä kaivoi sieltä esiin tampoonin aiheuttaman tukkeen.

Varmaan helppoa arvata, kenen sinne heittämä se oli, kun olin talon ainoa nainen. Silloin hävetti, eikä asiaa yhtään auttanut miehen älyttömät kilarit asiasta.:/

Vierailija
35/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole häiriintynyt, joten en tietenkään.

Vierailija
36/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelen tutustumiskäyntiä jätevedenpuhdistuslaitokselle.

Meidän vessanpöntöstä menee alas virtsaa, ulostetta, vessapaperia (ei muita papereita) kuukautisverta ja hyvin satunnaisesti oksennusta. Mikään muu ei sinne kuulu.

En mä halua ylimääräisiä putkitöitä vaikka kerrostalossa asunkin. Ne maksaa ja aiheuttaa vaivaa. Jätevesien käsittelykin on sitä kalliimpaa, mitä enemmän siellä tamponinvatkaimia tarvitaan.  Välillisesti maksatte laiskuudestanne ihan itse tekin, jotka kiskotte oobeet jätevesiverkkoon.

Vierailija
37/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä. Viemäriin voi laittaa vain vettä, _WC-paperia_ ja ihmisestä lähteviä eritteitä. Olen kuullut miehestä joka veti vessasta alas paloitellun fillarin. Lasku oli kallis.

Vaikka se verinen tuppo kivasti pöntöstä alas solahtaakin niin koittakaa jaksaa laittaa se roskiin tai vaikka taskuun.

t. tiukkapipoinen LVI-insinööri

Vierailija
38/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks hyvä syy lisää olla vuokraamatta asuntoa naispuoliselle henkilölle. miten joku voi olla noin tyhmä tänä päivänä? ja vielä leuhkia sillä?!?

Vierailija
39/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, nehän tukkii putket. Niitä varten on vessassa roskis.

Vierailija
40/95 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvä. Kruununne kiillottamisessa auttoi tänään ap! Eikö olekkin hienoa edes hetken tuntea olevansa parempi kuin joku toinen? ;) ap