Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te hiljaiset ja te, jotka luulette, ettei kukaan välitä!

Vierailija
27.01.2014 |

Minä olen hiljainen hissukka omasta mielestäni, tylsä kuin harmaa pahvi. En ole minkäännäköinen, olen tehnyt elämässäni kaiken keskiverrosti ja silloin, kun kaikki muutkin. Ei mitään omaperäistä.

Minulla ei ole parasta kaveria, minua harvoin kutsutaan juhliin. Enää, koska yleensä aina kieltäydyn. Mieluummin makaan kotona viltin alla lukemassa kirjaa.

Syksyllä oma elämäni alkoi tuntua tappavan tylsältä. Kuvittelin, ettei kukaan ole kiinnostunut minusta, minulla on tosi epäkiinnostava elämä. Aloin jo miettiä pettääkö mieskin minua, kun olen tällainen. 

Kolmen viimeisen viikon aikana olen kuullut minusta ihan uskomattomia asioita. Olen kuullut, että mieheni on ylistänyt minua töissä aina maasta taivaisiin. Että olen kaunis ja ihana, hoidan mallikkaasti kotia ja lapsia ja mies suorastaan ryntää aina kotiin luokseni. On kehunut fiksuksi ja sanonut monta kertaa, että on tosi onnellinen, kun löysi minut ja saa elää kanssani. (Itku tuli, kun kuulin).

Kuulin, että työpaikallani minusta on puhuttu paljon selän takana. HYVÄÄ! Että vaikka olen hiljainen, enkä osallistu hirveän usein mihinkään työpaikan ulkopuolisiin juttuihin, teen työni käsittämättömän hyvin. Kuulin myös, että minusta pidetään ja ovat ajatelleet, että minun kotielämäni on hirveän mielenkiintoista ja vapaa-aikani hurjaa, kun minulla ei ole aikaa tavata työkavereita koskaan. Ovat kuvitelleet, että vapaa-ajalla konttorin hiljainen hissukka onkin suorastaan laskuvarjohyppääjä tai jotain muuta jännää.

Lasten kaverit taas olivat kotona kehuneet omille vanhemmilleen, että meillä on aina ihan hirveän hyvää ruokaa ja leivon välipalaksi lasten kavereille usein sämpylöitä tai rieskoja. Yksi äiti tuli vanhempainillassa kysymään, että olenko minä se, josta kaikki kaverit aina puhuvat?

Olen vähän pöllämystynyt :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe, mutta aivan liian pitkä kirjoitus. En jaksanut lukea.

Vierailija
2/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:11"]

[/quote]

Voi raukkaa. Mun käy suo niin sääliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla!

Vierailija
4/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no kiva sulle, mä olen oikeasti niitä josta ei kukaan välitä.

Vierailija
5/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mäkin luulin otsikosta jotain muuta kuin mitä juttu piti sisällään. Ajattelin, että empaattinen ihminen haluaa  tukea muita mutta teksti olikin jonkin hissukkanarsistin estotonta itsekehua =O

Vierailija
6/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla jotain positiivista välillä! Pääasia, että olet itse elämääsi tyytyväinen, mitä väliä lopulta mitä muut ajattelevat.

Vierailija
7/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla näitä positiivisiakin juttuja! :)

Vierailija
8/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:23"]

[/quote]

Mäkin luulin otsikosta jotain muuta kuin mitä juttu piti sisällään. Ajattelin, että empaattinen ihminen haluaa  tukea muita mutta teksti olikin jonkin hissukkanarsistin estotonta itsekehua =O

[/quote]

Aloittaja on mielestäsi hissukkanarsisti?!? Olet sairas...

Vierailija
9/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu. Minä joskus lohdukseni ajattelen että onhan niitä munkkeja Tiibetissä tai jossain jotka rakastaa kaikkia, minuakin siis;) 

Vierailija
10/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että jollakin menee hyvin! <3 täällä kun tuntuu olevan niin kovasti onnetonta ja katkeraakin porukkaa

Vierailija
11/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mielestäni se, että tulet tänne levittämään hyvää mieltä eteenpäin, kertoo, että saamasi kehut olivat aiheellisia :) ihmisistä paistaa hyvyys/pahuus ja hyväntahtoisuus/pahantahtoisuus läpi vaikka olisi kuinka hiljainen (tai äänekäs). Sinä olet selvästi hyväntahtoinen ihminen, ja se on huomattu.

Ihanaa, että sait siitä myös palautetta. Usein palaute jää antamatta. Laita lahja eteenpäin ja dano ihmisille, mitä hyvää heistä ajattelet. Kuten näit, siitä tulee uskomattoman hyvä mieli! :) ja myös minunlaiseni äänekkäät ja seuralliset tapaukset kaipaavat palautetta: vaikka luulisi, että me sitä saamme jatkuvasti, asia ei ole näin. 

Vierailija
12/12 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu sinulle. =)

Mulla on asiat niin että aina jos joku kehuu jotain minussa, tulee "Mutta".. Eli ne kehut ovat vain pehmennystä moitteille. No, mies kehuu seksiä, mutta siitä tulee vähän sellainen olo että seksikö se vain hänelle merkitsee jotain..

Joskus olisi kiva jos saisin kehun ilman sitä muttaa. Jostain kuulin että jos yksi positiivinen kommentti antaa "pisteen" parempaa mieltä, samassa lauseessa annettu negatiivinen kommentti vähentää kaksi "pistettä" mielialasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme