Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kiinnostaako? Pieni vyötärö mut iso pylly

Vierailija
22.10.2020 |

Kysymys yllä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla mistä ottaa kiinni. Tuommonen vartalo on seksikäs.

Vierailija
2/27 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa... innostaa... haluttaa... Juuri tuollaista palvon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on?

Etköhän itsekin tiedä, että kapea vyötärö ja muhkea peppu on se mikä miehiä sytyttää.

Vierailija
4/27 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ei

Vierailija
5/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eikä sen vyötärön hirveän kapea tarvitse olla.

Vierailija
6/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Omalla naisella just tämmöset setit. Kapea vyötärö ja uhkea perse jota läpsiä doggyssä on ihan parasta. Tykkään myös aivan tajuttomasti kun naiseni pyllisttää kunnolla sängynlaidalla ja saan haudata naamani pakaroiden väliin ja antaa kieltä niin tuntuu, ja samalla puristella tätä uskomattoman muodokasta persettä.

Vierailija
7/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!! Se on se minun suurin kiihotuksen aiheuttaja. Harmi vain että omalla vaimollani on pieni pylly. Olisin niin onnellinen jos saisin sellaista isopyllyistä jolla kapea vyötärö. Se olisi todellakin unelmien täyttymys. Mutta haaveeksi jää, koska olen yhden naisen mies.

Vierailija
8/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröllä tai pyllyllä ei ole minulle suurtakaan merkitystä, jos eivät ole liian isoja.

Olen tissimiehiä, ja niistäkin kelpaavat monenmalliset

Vierailija
9/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!! Se on se minun suurin kiihotuksen aiheuttaja. Harmi vain että omalla vaimollani on pieni pylly. Olisin niin onnellinen jos saisin sellaista isopyllyistä jolla kapea vyötärö. Se olisi todellakin unelmien täyttymys. Mutta haaveeksi jää, koska olen yhden naisen mies.

Ai niink ;). Niin eräs chat tuttunikin kertoi. Pyysi laittamaan minihameen torikahvioon.

Vierailija
10/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, yksikään mies ei ole kiinnostunut maailman tällä hetkellä halutuimmasta ja trendikkäimmästä vartalotyypistä.

Vierailija
11/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kukaan mies vartaloani haukkunut. Vyötärö 62cm ja lantio 92. Tissitkin löytyy.

Vierailija
12/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niin riippuu ihmisestä. Pääasiassa pidän pienistä, mutta muodokkaista pepuista.

Oma vaimoni on aina ollut kova urheilemaan ja käymään salilla. Hän on alle 160cm pitkä ja peppu on siksi pieni, mutta hyvinkin muodokas ja sivusta katsottuna pysty. Kroppaan nähden on myös hyvän kokoiset tisut. Kolmen synnytyksen jälkeenkin on lähes alkup kunnossa, jos näin voi ihmisestä sanoa. Mutta se tosiaan riippuu niin ihmisestä mikä kenellekkin sopii.

Vierailija
13/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vartalomalli:

kapea vyötärö ja leveä lantio sekä pyöreä takamus. Rinnanympärys mielellään selkeästi vähemmän kuin lantionympärys. Terhakat tissit.

Vierailija
14/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiselläni on pieni hyvin trimmattu pylly ja hyvin harjoiteltujen lihasten johdosta tiukka pimppi. Hän tarvitsee tyynyn alle useimmissa asennoissa sen jälkeen kun luovuimme vesisängystä. Jos on iso kiinteä pylly, niin on sitten eikä se tarvitse tyynyä alle. Tärkeintä on kuitenkin, mitä on lantion ja kallon luiden sisällä.

Vierailija
15/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kelpaa paremmin kuin hyvin.

:)

Vierailija
16/27 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa? 😘😋😛

Vierailija
17/27 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kukaan mies vartaloani haukkunut. Vyötärö 62cm ja lantio 92. Tissitkin löytyy.

Eli olet pikkupyllyinen, no sellainen ei kyllä kiihota eikä kiinnosta.

Kunhan kiinteän perseen leveys alkaa 125cm ylöspäin - niin avot sie!

Vierailija
18/27 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla on ja olen huomannut muittenkin miesten katseet. 173/65 ja upea peppu leveän lantion kanssa. Ihanaa naiskenella takaapäin. 

19/27 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tot kai kiinnostaa

Vierailija
20/27 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain tommosta ois naisen ihannevartalo mun silmälle. Tietty lukemat on hatusta heitettyjä arvioita, mutta suuntaa-antavaa:

Pituus: 168cm

Rinnanympärys: 96cm

Vyötärönympärys: 72cm

Lantionympärys: 96cm

Paino: 66kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi