Pidätkö tästä koirarodusta? - PEUKUTUSKETJU
Eli kommentoidaan kukin vuorollamme yksi (1) koirarotu ja perustellaan miksi itse pidämme tai emme pidä.
Muut laittavat peukkua ylös, jos pitävät rodusta ja alas, jos eivät.
Minä aloitan: tykkään labradorinnoutajista, ovat ihania ja kaikille ystävällisiä ihmisrakkaita höseltäjiä. Koiran positiivinen asenne piristää kummasti päivää, vaikka en itse mikään maailmanhalailija olekaan.
Kommentit (27)
Venäjänvinttikoira. Kaunis, rauhallinen ja ylväs.
Belgianpaimenkoira
Tottelevainen, suojeleva ja todella kaunis. (kaikki turkinmuunnokset)
Tiibetinspanieli
- Ihmisrakas ja älykäs rotu, joka kiintyy kovasti omistajiin. Tarkkailija. Toisaalta myös itsenäinen ja todella itsepäinen. Voisi kuvailla luonteeltaan myös kissamaiseksi.
Borderterrier. Reipas ja iloinen pienehkö koira, joka rakenteeltaan ja luonteeltaan terve. Ei niin haukkuherkkä kuin monet muut pikkuterrierti. Älykäs ja sosiaalinen rotu. Hyvä seuralainen paljon luonnossa liikkuvalle ihmiselle ja omaan silmään hauskan näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjänvinttikoira. Kaunis, rauhallinen ja ylväs.
Koirapuistossa kävi pari näitä. Jahtasivat aina omaa koiraani ja yrittivät näykkiä sen tuuheeta häntää. Omistaja ei tietenkään puuttunut mitenkään koiriensa toimiin. En tykännyt yhtään, eikä tykännyt koiranikaan. Hyvin pian opittiin ottamaan hatkat aina, kun nämä koirat ilmestyi tarhalle.
Amerikan karvaton terrieri, Mexicon karvaton, pieni perunkarvaton tai rottakoira.
Näppäriä mukaan otettavia pikkukoiria. Vaativat vain todella paljon aikaa että saa tottelevaisen ja hyvän koiran näistä roduista. Toistojen määrä ratkaisee oppisen tason.
American toy fox terrier, leikkisä vielä vanhana ja mahtuu taskuun