Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota raivostuttaa silmille hyppivät asiakaspalveluchatit?

Vierailija
22.10.2020 |

Yleensä nuo ovat vielä koomisen turhia eivätkä osaa auttaa missään eivätkä tiedä mistään mitään. Osaan minä ne yhteystiedot itsekin etsiä niiltä samoilta sivuilta!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Toyotan pääsivuille niin "Sami" ponnahti ruudulle. Kysyin erään automallin saatavuutta Tampereella niin Sami kehotti ottamaan Tammer-Autoon yhteyttä suoraan. Menin Tammer-Auton sivuille niin Sami taas ponnahti ruudulle ja kysyi kuinka voi auttaa.

Vierailija
2/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa ihan kaikki pop-upit. Ehkä eniten ne "HEI ÄLÄ MEE HEI" jotka pomppaa esiin, kun olen sulkemassa välilehden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpäs sä raivostut.

Mä tuskin huomioin niitä.

Mutta mulla on muutenkin elämä ja elämänhallinta tasapainossa.

Vierailija
4/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin Toyotan pääsivuille niin "Sami" ponnahti ruudulle. Kysyin erään automallin saatavuutta Tampereella niin Sami kehotti ottamaan Tammer-Autoon yhteyttä suoraan. Menin Tammer-Auton sivuille niin Sami taas ponnahti ruudulle ja kysyi kuinka voi auttaa.

No osasiko Tammer-Sami auttaa?

Vierailija
5/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähästäpäs sä raivostut.

Mä tuskin huomioin niitä.

Mutta mulla on muutenkin elämä ja elämänhallinta tasapainossa.

Ei siinä olekaan ongelmaa, jos sen chatin voi halutessaan ITSE AVATA.

Vierailija
6/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää!

Vierailija
7/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää niissä lähinnä se, että niissä on yleensä vastaamassa robotti, joka ei osaa vastata kysymyksiini.

Vierailija
8/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osasiko Tammer-Sami auttaa?

Ei.

Vierailija
9/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää etenkin se että kun chatin klikkaa pois näkyvistä niin se ponnahtaa silti takaisin parin minuutin päästä. Aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
10/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki chatit, uutiskirjeen tyrkytykset, evästekyselyt jne.

Vierailija
11/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sellaista sivua on ollut, joilta olen ihan joutunut lähtemään pois, kun popupit eivät jättäneet rauhaan. Menin kilpailijoille. Toisessa juuri asiakaspalveluchat aukesi automaattisesti n., 10 sek välein (vaikka sen "miinusti" pieneksi), jokaisessa välilehdessä siellä sivulla. Toisessa taas oli sivun keskiosassa oikeassa laidassa uutiskirjeen tilausnappi, joka "värisi". Eli siis liikkui. Pysyi n. 3 sek paikallaan, ja taas heilui. Ja sitä ei saanut pois, vaan sitä klikkaamalla aukesi uusi välilehdi uutiskirjeen tilaamiseen. Ja se oli joka sivulla sillä sivustolla.

Vierailija
12/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyttää, niin estäkää ponnahdusikkunat. Sitte jos tarvitsette, niin sallikaa tarpeen ajaksi.

Selaimen asetuksista tota säädetään

Vierailija
13/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne keljuttaa. Välillä ihan kiusallani kyselen tyhmiä niiltä.

Vierailija
14/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä chatit ovat kyllä kanssa yksi syöpä nykyään. Kannattaa aina kirjoittaa niihin joita roskaa trollimielessä. Teleoperaattoreiden ja pankkien chatit ovat hyödyllisiä, mutta se on ihan eri asia. Sinne yleensä kirjaudutaan ensin.

Vierailija
15/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ärsyttää, niin estäkää ponnahdusikkunat. Sitte jos tarvitsette, niin sallikaa tarpeen ajaksi.

Ei se ole mikään erillinen ponnahdusikkuna välttämättä eikä sitä voi silloin estää.

Vierailija
16/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten hankalaa nykyään löytää suora puhelinnumero asiakaspalveluun todella monelta firmalta.

Vierailija
17/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein chattia erilaisissa asioinneissa.

Olen aina saanut erittäin hyvää palvelua ja myös vastauksen kysymääni asiaan.

Robotti on siitä hyvä, että se pystyy selvittämään aivan pikkuriikkiset asiat.

Jos ei selviä sehän, ohjaa chat asiakaspalvelijalle.

Kätevämpää hoitaa asia chatissa, kuin jonotella puhelimessa. Chattihan myös ilmoittaa kuten puhelinkin, missä paikkaa jonossa on.

Ja mikä parasta, sieltä saa vastaukset kirjallisina, ei ole erehtymisen varaa annetuissa ohjeissa.

Vierailija
18/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on muuten hankalaa nykyään löytää suora puhelinnumero asiakaspalveluun todella monelta firmalta.

Asiakaspalvelijoita puhelintyössä karsittu ja heitä on lisätty nettiin.

Netissähän suomalaiset muutenkin roikkuvat kaiket päivät, jopa kesken työpäivän,

Vierailija
19/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene.

Yritysten ja julkishallinon sivuilla chat  "sisäänrakennettu".

Se ponnahtaa esiin lähes heti kun menet yrityksen pääsivulle.

Esim. kun menet kirjaston etusivulle, chat ikkuna pomppaa alareunassa hetimiten esiin.

Mutta sillähän siitä pääsee, että sulkee sen.

Ei minua ärsytä ollenkaan nuo, täytyy olla hyvin hermosunut ihminen jos jopa tuollainenkin ärsyttää.

Vierailija
20/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari sellaista sivua on ollut, joilta olen ihan joutunut lähtemään pois, kun popupit eivät jättäneet rauhaan. Menin kilpailijoille. Toisessa juuri asiakaspalveluchat aukesi automaattisesti n., 10 sek välein (vaikka sen "miinusti" pieneksi), jokaisessa välilehdessä siellä sivulla. Toisessa taas oli sivun keskiosassa oikeassa laidassa uutiskirjeen tilausnappi, joka "värisi". Eli siis liikkui. Pysyi n. 3 sek paikallaan, ja taas heilui. Ja sitä ei saanut pois, vaan sitä klikkaamalla aukesi uusi välilehdi uutiskirjeen tilaamiseen. Ja se oli joka sivulla sillä sivustolla.

Hei mä muistan kanssa tuollaisen heilujan! Oli ulkomainen sivusto, luin pitkää artikkelia (musta pieni fontti valkoisella taustalla) ja koko ajan silmäkulmassa heilui ja häiritsi. Tein sitten niin, että kopsasin sen tekstin ja liitin Wordiin ja luin siitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi