Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli uskoon, eroko?

Vierailija
26.01.2014 |

Uskoon tulo tuli aivan yllättäin...sen jälkeen olemme etääntyneet toisistamme. Nyt ei saa enää kuunnella "maallista" musiikkia, joka päivä pitää rukoilla ym. Kaiken lisäksi Raamatun mukaan ei kuulemma saa mennä uudestaan naimisiin. Ja koska mies oli ennen minua jo kerran naimisissa, en olekaan enää hänen vaimonsa. Meillä on lapsia ja tilanne on vaikea (minulle). Lapset eivät tästä näytä kärsivän.

Mies sanoo, että ei halua erota vaan asuu lasten takia täällä niin kauan kunnes lapset ovat isoja.

Pitäisikö vaan erota vai odottaa vaan että hän tulee joskus "järkiinsä"?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:36"]Mikä seurakunta/kirkko???? Tosi outoa minun mielestä, että et muka olisi hänen vaimo sitten enää. Ei se mene noin tavallisen uskovan mielestä (joka uskoo ihan Raamattuun ja elää uskonsa mukaan muutenkin). t. Helluntaiseurakuntaan kuuluva

[/quote]

Minäkin kuulun helluntaiseurakuntaan ja olen samaa mieltä. En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta että toinen ei olisikaan enää toisen aviopuoliso. Veikkaan että on liittynyt johonkin ihan pilipali juttuun jolla ei ole mitään tekemistä oikean Kristinuskon tai Raamatun kanssa vaan enemmänkin uskotaan jonkun lahkon johtajan (eli siis tavallisen pulliaisen) juttuja mitä on itse vähän keksinyt.. Tulee mieleen ne amerikan jutut, oliko se joku ihmisten temppeli vai mikä jonka jäsenet lopuksi teki joukkoitsemurhan myrkyllä?? Ei mitään tekemistä silläkään Jumalan sanan kanssa vaan maallisen "auktoriteetin" sokeaa kuuntelua.Surullista että oikeat uskovat joskus sekoitetaan näihin typeryksiin.

Vierailija
62/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:46"]

Ja selvennykseksi vielä, että miehelle sanottiin että koska hän on jo tehnyt syntiä (mennyt uudelleen naimisiin), voi synnin saada anteeksi ainoastaan jos elää loppuelämänsä selibaatissa.

En viitsi tarkemmin sanoa mikä kirkko tämä on, koska on kuitenkin niin pieni että kaikki tuntevat toisensa.

[/quote]

Ei ole kyseessä mikään terve lahko eikä tuollainen ole Raamatun mukaista.

t. uskova kristitty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:36"]Mikä seurakunta/kirkko???? Tosi outoa minun mielestä, että et muka olisi hänen vaimo sitten enää. Ei se mene noin tavallisen uskovan mielestä (joka uskoo ihan Raamattuun ja elää uskonsa mukaan muutenkin). t. Helluntaiseurakuntaan kuuluva

[/quote]

Minäkin kuulun helluntaiseurakuntaan ja olen samaa mieltä. En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta että toinen ei olisikaan enää toisen aviopuoliso. Veikkaan että on liittynyt johonkin ihan pilipali juttuun jolla ei ole mitään tekemistä oikean Kristinuskon tai Raamatun kanssa vaan enemmänkin uskotaan jonkun lahkon johtajan (eli siis tavallisen pulliaisen) juttuja mitä on itse vähän keksinyt.. Tulee mieleen ne amerikan jutut, oliko se joku ihmisten temppeli vai mikä jonka jäsenet lopuksi teki joukkoitsemurhan myrkyllä?? Ei mitään tekemistä silläkään Jumalan sanan kanssa vaan maallisen "auktoriteetin" sokeaa kuuntelua.Surullista että oikeat uskovat joskus sekoitetaan näihin typeryksiin.

[/quote]

JUURI NÄIN! Siksi toivoinkin, että AP sanoisi suoraan mikä srk on kyseessä.Vaikkakin olen tosiaan kuullut , että Jehovantodistajat joskus eroavat jos puoliso ei tule samaan uskoon myös. (nro 30)

Vierailija
64/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:27"]

Tämä kirkko noudattaa Raamattua aivan sana sanalta. Pyysin miestä kysymään seurakunnan pastorilta neuvoa tähän tilanteeseen ja tälläisen neuvon hän sai. Ja uskoo tätä, koska he uskovat, että jos ei noudata raamattua joutuu helvettiin.

Olen myös itse yrittänyt etsiä raamatusta kohtia tätä vastaan, mutta miehen mielestä hänen kirkkonsa on se ainoa oikea. Aika avuton olo on...

ap

[/quote]

Lähde lätkimään, ei tuossa muu auta.

Ei hihhulien kanssa voi tervejärkinen ihminen olla.

Vierailija
65/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi saman kokenut. Erosta kohta 3 vuotta. Kestin sitä elämää 3 vuotta ennen kuin otin eron. Kauheaa painostusta et tulisin uskoon myös ilmeisesti seurakunnan painostusesta johtuen. Ukko ei kyllä myöntänyt sitä. Tsemppiä sulle ap. Ja kyse lestadiolaisuudesta.

Vierailija
66/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselepä uskontojen uhrien tuesta, jos saisit sieltä vertaistukea tai tietoa. En osaa oikein auttaa, kun en tiedä, mistä seurakunnasta kyse.

t. uskova kristitty

Vierailija
67/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi on liittynyt Jehovan todistajiin tms. lahkoon. En millään jaksa uskoa, että missään kristillisessä yhteisössä voidaan opettaa noin Raamatun vastaisesti. t: yks uskovainen, normi ev-lut

Vierailija
68/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, huhuu!!!!!!!!!!!!! Mikä srk kyseessä?????????

Vierailija
69/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän