~*~MARRASKUISET 2014~*~
Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!
Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.
Evelyn kp 1/24-28 yk11
Kommentit (459)
Jänniä päiviä taas monilla :)
Tänään on ollut alavatsa todella kipeä. Nyt aloin miettimään voisiko ovis olla kuitenkin vasta nyt.. Mutta toisaalta vaikka se olisi nyt, ei kiinnittymistä ehtisi tapahtumaan.. hmm. vai voisiko se kipu olla kiinnittymistä.. ensi kierrolla ovis testit käyttöön.
Heippa! Mulla olisi kysymys jo synnyttäneille tai plussaneille.
Tein raskaustestin kp 29/30 (5.3) ja testi näytti kirkasta negaa, mutta kuukautisista ei ole tietoakaan. Alavatsakipuja on ollut nyt todella paljon ja jatkuvasti on sellainen tunne, että kuukautiset aikaisi näillä minuuteilla. Tänään tuli sellaista ihmeellistä veristä limavuotoa ja ne odotetut "kuukautiset" jäivät siihen. Onko tämä nyt selkeä oire raskaudesta, ja milloin mulla kannattaisi tehdä testi uudestaan ilman negatiivisen pelkoa? Milloin te plussasitte, monesko kp oli menossa?
Tiedän että raskaustestit näyttää melko varman tuloksen jo samana päivänä kuukautisten poisjäännistä, mutta esim kaverini teki monta negaa, kunnes rv 9+5 sai tietää olevansa raskaana.
Pitääkö se itelläki nyt eka kertaa avautua näistä kuumeiluista :D
Eli 25v oon ja yk5 menossa.. Nykyään elämä on yhtä vauvablogien ja raskausoireiden lukemista netistä, mies vaan huokailee ku aina koneen ohi kävellessä näkee vaan vauvablogien kuvia ym :D
Tässä kierrossa ovis oli mulle yllättävän aikasi (jeee!) eli kp19, (edelliset ollu n. kp26). pari pv sen jlkn meni maha ihan sekasi ja jatkunu tähän asti, ja tietenki kuvittelen sen olevan raskausoire. todellisuudessa varmaan vaan joku infektio joka viimestää estäny hedelmöittymisen ja viimestäänki kiinnittymisen :D.
muita oireita on rintojen arkuus oviksesta asti ja alavatsan krampit (eli nämäki varmaan ihan vaa menkkaoireita...).
nyt on siis dpo 12, mikä myös on mulle hyvä kun yleensä luteaalivaihe jääny 6-12 päivään. Eli positiivisia asioita löytyy, vaik luultavasti huomenna menkat alkaaki. täytyy vaan kestää se :D testi polttelee kaapissa, mut koitan malttaa olla huomenna tekemättä vaikka ei kuukautisia tuliskaa..
Heippa,
Nyt piti uutena päästä kirjottelemaan itse kanssa tänne :)
Eli minä tikutin ovisplussan 25.2 ja tietysti oltiin sopivasti edellisenä & seuraavana päivänä puuhissa. Menkat piti alkaa 4.3, ei näy eikö kuulu.
Rinnat kuitenkin, varsinkin sivuilta, erittäin arat, tuntuu että liivit pitäisi olla koko ajan. Vatsaa nippailee hassusti välillä. Flunssan oireita toki on myös, väsähtänyt olo, nenä tukkonen, päänsärkyä ja lämmöt normaalia korkeammat. Nyt siis kysymys kuuluukin, kuvittelenko kaiken tämän vai voiko jo oireilua olla??! :D Eilen hätähousuna tein negan, totta kai, nyt koitan malttaa viikonloppuun ennen seuraavan tekoa. Kuitenkin päiviä vasta eilen dpo12, joten eikai tavallisessa testissä näkyisikään.
Ja mietin kanssa kun 4.-5.3. oli kuvotusoloa, voisiko kiinnittyminen vaikuttaa niin?
Voi auttakaa tätä uutta kuumeiliaa, miehen vauvakuume tarttui nyt minuunkin! :D
En malttanut olla testaamatta.. kp 26/26-28 kai noin suunnilleen menossa. Kuitenkin pidin tuota rintojen aristusta sen verran "lupaavana", vaikka yleensäkin ennen menkoja vähän, mutta nyt jotenkin enemmän. Mutta ei. Puhdas nega. Odotettavissa siis menkat tässä parin päivän sisään. Tuun sitten ilmoittamaan..
Pahoittelut negoista Blackpanther ja Bey.
Tämä epätietoisuus! Nyt aloin todella miettiä, jospa se ovis olikin vasta lauantaina. Nyt olen googlettanut lyhyestä luteaalivaiheesta ja menettänyt täysin toivoni. Ja niin positiivisin mielin lähdin tähän kiertoon.
siis mä en tajua mitä mun kroppa sekoilee!!!
eilen pärähti tosi vahva plussa ovistestiin, eli siiis onko mun ovulaatio vasta nyt ku menkat olisi jo pitänyt alkaa?? raskaudesta en usko olevan kyse koska nuo halpis liuskat ei ainakaa mitää näytä (tai siis ainahan minä oon näkeväni ties mitä viivoja siinä, ja tuskin siinä mitään on.:D).
että kiva homma.. kierto venyy ja paukkuu ja uuteen kiertoon päästään siis vasta parin viikon päästä jos tää nyt tosiaan oli vasta ovulaatio! tuskin näin myöhäisestä ovulaatiosta tärppikään käy, ku eipä oo säännöllisinäkään aikoina käyny! voi v*ttu sanon minä! kyllä kohta on parempi heittää pyyhe kehään kun varmaan tästä stressistä suht säännöllinen kierto mennyt iha persieelleen!
..anteeksi vuodatus..
Tuolta toiselta palstalta tänne kurkkailin, mutta oli pakko nopeesti vastata, kun alkoi jännittää Mimulin puolesta. Eli mä oon ainakin jostain joskus lukenut, että ovistestit vois näyttää myös raskauden, joten jos sulla jo menkat myöhässä, ni kehottaisin tekemään vaan niitä raskaustestejä :)
Pidän hurjasti peukkuja sun ja kaikkien muiden teidän puolesta! Oon aina salaa käynyt lukemassa teidän kirjoituksia, kun kiinnostaa, oisko täältä lisää tulijoita tonne marraskuisten odottajien puolelle :)
Chocolate
Ilmoittaudun tänne viime tipassa! Olen pitänyt stressitaukoa tämän kierron ja puuhailtu vain ihan epäsäännöllisesti, ilman ovistestejä tms.
Miehen simpat selvisivät olevan aika huonossa hapessa, eli vaikeuttavat yritysrtä, ei mitenkään mahdotonta, mutta huomattavasti vaikeuttaa. Sehän masensi, mutta yritän olla kokonaan lannistumatta :)
Elikäs 33 vee olen ja mies saman ikäinen ja esikoinen molemmille olisi haaveissa.
Saffelsson, kp 26/26-28, yk 9
Hei kaikki marras-murut!
Täällä olisi uusi odottaja ketjuun, jos vaan mahtuu :)
Sunnuntaina plussasin ja tämän vauva-laskurin kanssa LA olisi 16.11. Teen vielä toisen testin huomenna varmuuden vuoksi. Mutta menkat on ainakin myöhässä ja todella selkeä plussa näyttäytyi testissä. Joten näillä tiedoilla uskalsin kirjotella.
Meillä on miehen kanssa 1 lapsi ennestään, joka täyttää keväällä 5. Pitkään jahkailimme jaksetaanko uutta vauva-aikaa, mutta tähän sitten päädyttiin joulun jälkeen ja pillerit jäi pois tammikuun alussa. Ikää on kertynyt 30 itelle ja miehellä 35.
Mahassa on ollu aika myllerrystä... Ekalla raskausajalla oli todella kova pahoinvointi rv 6 lähtien tuonne 16 asti... Saapa nähdä mitä tämä tuo tullessaan. No kaikki otetaan vastaan, mitä annetaan.
Kuulolla ollaan!
Lilja83 ja kipinä2
Mäki sain tänää plussan :o eka pregcheckin liuskatestillä haalea plussa päiväpissasta, ja sit clear bluen digillä tekstin "raskaana 1-2" oh my god!!! toiv pysyis mukana !
TITTALILLA , eli saitko plussan jo dpo 14 aikaan? Itselläni olisi huomenna meinaan dpo 14 ja mietin josko uskaltaisin kuitenkin kokeilla uudestaan, kuukautisetkin on kyllä myöhässä huomenna tasan viikon, mutta mietityttää vaan kun eilen päivällä testi oli nega.. En haluaisi pettyä. :(
LILJA83: Onnea sinne! Huomasithan että tässä ketjussa on kuumeilijat eli plussalaiset on erikseen :)
Tosi ikäviä tippumisia taas tullut :( ja näinköhän itellekki tulee käymään.
Tänään kp 31/30-32 ja nyt illasta tullu ihan vähän veristä vuotoa, siis vaan paperiin pyyhittäessä ja menkkamaisia kipuja mutta pienemmässä mittakaavassa. Kipuilua ollu nyt n. viikon verran ja kolmena iltana ollu oksettava olo, tai sitte vaan kuvittelin sen =/ (huvittavaa sinänsä että oksentamista inhoava kuvittelis sen, mutta luultavasti kaikki on mahollista ku tarpeeksi kova kuume on). Odottelua odottelua.. ei kai siinä muu auta..
Tsempit kaikille!
Tipahdin tästä pinosta:( Hurjasti plussatuulia vielä jännääville ja tsempit pudonneille!
alicia
Promint: joo sain tänää plussan ja nyt on dpo13. Eli aikasi olin testaamas ja vähä hirvittääki et jos tuo nyt on vaa joku kiinnittymis-yrittäjä joka tippuu vaik heti huomenna pois :( mut mulla on tuo dpo-aika ollu maksimissaan 12 pv nyt viime kierroissa, ni sinänsä niiden perusteella tänää ois olluki se pv ku oletin kuukautisten alkavan.
Jospa miekin liityn taas viimetipassa kuumeilemaan tähänkin kuuhun. Ollaan 28v ja 30v esikoista kuumeileva pariskunta. Tää kuu vielä tjottailtu, ensi kuussa alotetaan ihan oikea yritys, jeee :) tähän mennessä 3 kertaa osunut ajoitus kohdilleen, mutta ilman tulosta. Oon kova oireilemaan ovulaatiosta, joten pari kertaa luullut tärpänneen. Se on aika kurjaa..
Tässä kuussa oli ovislimat toissa viikon to, ke ja ti hommailtiin. Sitten tulikin supermegalimat (sori yksityiskohtaisuus) ma ja ti. Ei oo ennen sellaisia ollut. Sillon ei harmi vaan heilunut välly. Eli jos ovis olikin vasta silloin, meni ohi kokonaan. Eli menkkoja odotellaan joko nyt perjantaina tai ensi viikon tiistaina. Jännää :)
Havu kp 24/24-34 (nyt tilattu 27 tai 31)
Ei ollu meijän vuoro vieläkään. Eli täällä tiputtiin tänään. :( höh.. olin jo aika toiveikas tästä kierrosta.
Tämä tyttö tipahti. Melkoisen kaameat olot noin viikon ajan ennen tätä päivää, melkein kävi mielessä pillereiden jatkaminen. :/ Vaikka osasi odottaa niin melkoinen surku silti. Nyt uuteen kiertoon ja ehkä myös yritykseen. - LL -