mistä ostatte vaatteenne?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:25"]kirpparit, tokmanni, sittari, prisma, halpahalli, lindex, kappahl, seppälä, sokos jne...
[/quote]
Köyhä vai wt?
Aika paljon ostan kirppareilta. Olen pienikokoinen, joten tarjontaa on ihan mukavasti. Kirppareiltakin etsin ajattomia, klassisia vaatteita. Niillä pärjää vuodesta toiseen. Viime vuoden vaatelaskuksi arvioisin reilusti alle 500. Ja tähän summaan mahtuu yksi kalliimpi takki, 100, lenkkarit 50 ja laukku 120. Laukun ovh on 599 ja sitä pitkään katselin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:25"]kirpparit, tokmanni, sittari, prisma, halpahalli, lindex, kappahl, seppälä, sokos jne...
[/quote]
Köyhä vai wt?
[/quote]
En ole köyhä. Olen henkisesti tosi rikas. Pankkitililläkin on mukavasti rahaa, koska olen säästeliäs.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:26"]
[/quote]
Köyhä vai wt?
[/quote]
En ole köyhä. Olen henkisesti tosi rikas. Pankkitililläkin on mukavasti rahaa, koska olen säästeliäs.
[/quote]
viestin 14 kirjoittaja myös saanut jonkin verran säästöön vuosien varrella. Aika paljon tinkimällä vaatekuluista. Mua kyllä pidetään yleisesti ottaen hyvin pukeutuvana.
Marc o Pololta, stokkalta, company's:lta, motivista, modasta, intersportista, stadiumista, JC:lta, abercrombielta, the Limited:lta, macy's:lta. Mistä milloinkin. Mulle on tärkeetä, että vaatteet istuu ja tuntuu hyviltä päällä. Lapsena jo inhosin ruttuja ja epämiellyttäviä materiaaleja. Aika paljon käytän rahaa kuteisiin. Toisaalta monessa muussa asiassa elän ekologisesti.
Stockmannilta (mm. alusvaatteita, paitapuseroita), Changesta (alusvaatteita) Gudrun Sjödeniltä (neuleita, t-paitoja, mekkoja), Peter Hahnilta (capreja, paitoja, villapuseroita, silkkimekko), KappAhlista (aamutakki, puuvillaneule, housut), Lindexistä (paksuja sukkahousuja) ja Sokoksesta (alusvaatteita). Ateliers-mummokaupasta ostin pari tyylikästä pellavaneuletta. Nansosta yöpaita jne.
Korjaus: Ateliergs. Karmivia tekokuituvaatteita, mutta joukossa toisinaan siistejä puuvillaisia tai pellavaisia tuotteita.
Pääasiassa Stokkalta ja Espritiltä.
No 19:n vinkkaamassa Ateliergs-nettikaupassa on muuten hyvä ale ja joukosta löytyy muitakin kun mummovaatteita. Itse valitettavasti olen liian pieni heidän kokoihinsa, mutta pyöreiden av-mammojen kannattaa vilkaista valikoimaa.
http://www.ateliergs.fi/edullisia-loytoja/neuleet/neuletakki-27908-k-21/
Kirpparilta. En oikein löydä oman tyylisiä muualta ja olen niin pihi vaatteiden hinnan suhteen.
Stockmann, intersport, nettikaupat esim. zalando, zoovillage. Jotain toppeja & legginsejä halpisketjuista esim. h&m ja ginatricot
Elloksen ja Hobbarin aleista, lähihalpahallista ja Cittarista. Köyhä.
Netistä: Boden, Gap, Lululemon. Noita mulla on lähinnä. Sarenzalta ostan kengät.
H&M yleensä ja nyt viime aikoina vila, gina tricot.
H&M, Seppälä, Vila, Lindex, Nelly, Gina Tricot, Anttila, Zalando, Aleksi 13. Aina noista jotain mulle sopivaa löytyy.
Pääsääntöisesti kirpparilta. Alusvaatteet ja kengät alennusmyynneistä.
EBAY! Suosittelen sieltä ostamaan, tai sitten huuto.net. Molemmista saa käyttämättömiä vaatteita halvalla. Saksasta ja briteistä saa vaatteita ilman että tulli voi puuttua asiaan. Kiinasta saa niin halpaa tavaraa että tulli ei voi niissäkään puuttua asiaan. Miksi niistä? No ettei tää paska valtio saa verorahojaan.
Zara (mielestäni paras), Seppälä, H&M, New Yorker, Gina Tricot, kirpparit, Lindex, random nettikaupat.
joskus kirppareilta, Zara, Gina Tricot, HM tosi usein, Forever 21, Victorias Secret.. sellaista. Stadium ja Topsport
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:24"]
joskus kirppareilta, Zara, Gina Tricot, HM tosi usein, Forever 21, Victorias Secret.. sellaista. Stadium ja Topsport
[/quote]
tilaatko victorias secretiltä? mitä tilaat yleensä? entä tullit ym maksut?
Netistä.